صفحه اصلی > آموزش آیفون و آموزش ساخت اکانت ها : آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID به صورت تصویری و کامل

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID به صورت تصویری و کامل

اپل آیدی Apple ID را می توان از مهمترین اکانت ها برای گوشی های آیفون و همچنین دارندگان مک نام برد ، چون شما فقط با داشتن اپل آی دی قادر می باشید به استور آپل دسترسی داشته باشید و نرم افزار و بازی های مورد نیاز را روی گوشی خود نصب کنید. با توجه به تحریم های شرکت اپل علیه ایرانیان عزیز ساختن اپل آی دی همواره کاری سخت به نظر می رسد ( که البته اصلا اینگونه نیست ) در این پست قصد داریم آموزش ساخت اپل آی دی را به صورت کاملا تصویری و گویا خدمتتون اماده کرده ایم ، امیدواریم با این آموزش به راحتی قادر به حل مشکل خود و ساختن اپل آی دی باشید.

create apple id اپل آی دی

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID

 

پیش نیازهای ساخت اپل آی دی Apple ID :

 

1 – ابتدا باید روی سیستم خود آیتونز نصب کنید –> دانلود آیتونز iTunes

2 – به یک ابزار تغییر آی پی یا همان تحریم شکن نیازمندید. ( در این مورد سوال نپرسید لطفا چون ما هیچ ابزاری را معرفی نمی کنیم )

 

آموزش ساخت اپل آی دی Apple ID

 

1 – ابتدا نرم افزار آیتونز iTunes را روی سیستم خود نصب کنید ، و حتما قبل از هر کاری آی پی خود را به کانادا توسط تحریم شکن تغییر دهید. سپس آیتونز را باز کنید و مانند تصویر زیر ابتدا به Music سپس Store و سپس Account مراجعه کنید.

 

create apple id 1 اپل آی دی

2 – اکنون روی Create Apple Id کلیک کنید.

 

create apple id 2 اپل آی دی

3 – در صفحه باز شده اکنون در بخش اول یا همان Email باید ایمیل خود را وارد کنید دقت داشته باشید ایمیل صحیح و واقعی خود را بزنید چون این به عنون اپل آی دی شما در نظر گرفته می شود ، در قسمت Password و Verfiy باید پسورد وارد کنید برای انتخاب پسورد باید ترکیبی از حروف و اعداد باشه و کمتر از 8 حرف نباشه و حتما حرف اول باید caps روشن نوشته شود مثلا پسورد باید این باشه Patoghu2018 کشورد بر اساس تحریم شکنی که فعال کردید تعیین میشه که ما تحریم شکن کانادا رو فعال کردیم و در عکس مشخص است کشور روی  Canada تنظیم شده است ، سپس تیک By clicking Continue رو هم حتما باید بزنید و در آخر روی Continue کلیک کنید.

 

create apple id 5 اپل آی دی

4 – اکنون با فرمی مانند عکس زیر مواجه خواهید شد ، در زیر عکس تمامی مراحل را به ترتیب شماره شرح داده ایم پس برای توضیحات دقیقا زیر عکس را مشاهده کنید. دقت کنید تمامی بخش ها باید به زبان انگلیسی پر شود.

 

create apple id 4 اپل آی دی

شماره 1 ) جنیست شما را سوال می کند که بر حسب جنسیت یکی از بخش ها را انتخاب کنید.

شماره 2 ) نام کوچک خود را تایپ کنید.

شماره 3 ) فامیلی خودتان را تایپ کنید.

شماره 4 ) تاریخ تولد خود را به میلادی تایپ کنید YYYY همان سال است مثلا 1980 ، Day روز تولد مثلا 12 و Month هم ماه تولد مثلا April —> تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

  آموزش فکتوری ریست کردن آیفون و آیپد

شماره 5 تا 10 ) سوالات امنیتی می باشد این بخش فوق العاده مهم می باشد و باید همواره هم سوال و هم جواب را به یاد داشته باشید توصیه می کنید حتما ذخیره کنید چون در صورتی که مشکلی برای اپل آی دی شما بوجود بیاد بعدها می توانید با جواب به این سوال امنیتی آن را بازیابی کنید ، به ترتیب در بخش 5 و 7 و 9 سوالا های امنیتی را انتخاب می کنید و در بخش 6 و 8 و 10 پاسخ سوالات را خواهید داد ، سوال ها و جواب ها باید با هم متفاوت باشد.

بعد از انجام مراحل روی Continue کلیک کنید.

5 – اکنون مانند تصویر زیر باید Payment Type‌ را روی None تنظیم کنید ، اگر None وجود نداره دلیلش اینه که شما تحریم شکن کانادا فعال نکردید و یا کشور کانادا را در مرحله اول ثبت نام انتخاب نکردید ! در بخش Billing address هم اطلاعات رو دقیقا مانند زیر تصویر پر کنید.

create apple id 6 اپل آی دی

اطلاعات زیر را برای بخش های داخل عکس وارد کنید و سپس روی Continue کلیک کنید.

Street: 900 Quayside Dr, New Westminster

City: British Columbia

State: BC

Zip Code: V3M6G1

Phone Number: 604 – 5253474

 

6 – در مرحله آخر شما با مرحله ای مانند عکس زیر مواجه خواهید شد که در این بخش enter verifiition code عددی می باشد که به ایمیل شما ارسال شده است ، پس به ایمیل خود مراجعه کنید و اعداد ارسال شده را در این بخش تایپ کرده و سپس روی Verify کلیک کنید.create apple id 7 اپل آی دی

7 – تبریکات ما رو پذیرا باشید اپل آی دی شما با موفقیت ساخته شده و اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

 

حل خطاهای رایج ساخت اپل آی دی :

 

اگر در طول ثبت نام با ارورهایی غیر متعارف مواجه شدید ، ممکن است اپل آی پی شما را به عنوان فیک تشخیص داده باشد باید از ابزار دیگری برای تغییر آی پی استفاده کنید ، یا از آی پی کانادا برای ثبت نام استفاده نکرده باشید که برای حلش باید از آی پی کانادا استفاده کنید و یا ممکن است از آدرس شما و فیک بودن آن مطلع شده باشد که باید آدرس داده شده را تصحیح کنید ، راه دیگر ثبت نام هم از طریق این لینک می باشد که مراحل هم به این صورت است که باید اول از طریق لینک بالا ثبت نام کنید که دقیقا بخش ها در این آموزش شرح داده شده است و بعد از آن کد وارد شده به ایمیل خود را وارد کنید و بعد به نرم افزار آیتونز مراجعه کنید از بخش Account روی Sing in کلیک کنید و با مشخصات خود وارد بشید و سپس روی Review کلیک کنید. بقیه مراحل هم اینجا شرح داده شده است.

 

پی نوشت :

 

کاربران عزیز هر سوالی داشتید در نظرات پست بیان کنید با کمال میب پاسخ خواهیم داد

دوستان کپی کار لطفا حتما منبع و لینک این نوشته قید شود.

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید