آموزش اینستاگرام

آموزش تصویری داشتن چند اکانت در اینستاگرام به صورت همزمان

اینستاگرام بی شک جز محبوب ترین شبکه هیا اجتماعی عکس می باشد و در سال های اخیر گوی سبقت را فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر گرفته است ، یک شبکه اجتماعی دوست داشتنی که بزودی جشن 1 میلیارد عضوی خواهد گرفت ، اما در نسخه های قبلی اینستاگرام شما فقط قادر به داشتن یک اکانت بودید اما خوشبخانه در نسخه های جدید این مسنجر دوست داشتنی بدون نیاز به هر گونه نرم افزار اضافی و از طریق خود اینستاگرام می توند به راحتی چندین اکنت بسازید و مدیریت کنید ! در این آموزش به شما نحوه داشتن چندین اکنت اینستاگرام و مدیریت آنها را خواهیم داد پس همراه ما باشید !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام

آموزش داشتن چندین اکانت اینستارگام

پیش نیازهای آموزش که به آنها نیاز دارد :

 

1 – باید نسخه جدید اینستاگرام را داشته باشید —–> دانلود اینستاگرام

2- باید چندین ایمیل یا شماره موبایل داشته باشید ( اگر با ساخت ایمیل آشنا نیستید آموزش های روبرو را بخوانید ) —> آموزش ساخت ایمیل در جی میل یا آموزش ساخت ایمیل در یاهو را بخوانید

 

آموزش داشتن چند اکانت همزمان در اینستاگرام

 

1 – وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس روی قسمتی که در عکس زیر با فلش نشان داده شده کلیک کنید !

instagram-Multi-Account-1

2 – اکنون به پروفایل خود وارد شده اید این بار روی قسشمت مشخص شده در عکس زیر کلیک کنید

instagram-Multi-Account-2

3 – به آخر صفحه بروید و روی Add Acount کلیک کنید.

instagram-Multi-Account-3

4 – وارد بخش لاگین کردن اکانت می شود ،  کافی است Username و Password اکانت دوم خود را وارد کرده و روی Log in کلیک کنید .

instagram-Multi-Account-4

و بعد از لاگین می توانید مانند عکس زیر در بالای صفحه کلیک کنید و بین اکانت ها سوییچ کنید :

 

instagram-Multi-Account-13

 

برای ثبت نام در اینستاگرام به روال زیر کار کنید وارد سایت اینستاگرام بشید و :

 

5 – از این شماره بهد آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای داشتن اکنت دوم را خواهید آموخت وارد صفحه ای به شکل زیر خواهید شد که با دو روش اکانت فیس بوک و یا ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شوید که ما با روش دوم یعنی ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شویم چون ثبت نام با اکانت فیس بوک باید ابزارهیا مختلف داشته باشید و زمان بر است !

instagram-Multi-Account-5

6 – خوب شما در سربرگ PHONE می توانید با شماره موبایل خود ثبت نام کنمید و در سربرگ EMAIL با ایمیل خود ! ما روش ساخت اکانت توسط ایمیل را آموزش می دهیم ! روی سربرگ ایمیل کلیک کنید سپس ایمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

instagram-Multi-Account-7

7 – اکنون در بخش Full name نام کاربری خود و یا نام کامل خود را بنویسید و در بخش Password باید پسورد انتخابی خود را بنویسید. و می توانید با کلیک روی عکس آوتار بالایی یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

instagram-Multi-Account-8

8 – در مرحله بعد از شما می خواهد دوستان خود را در فیس بوک پیدا کنید اگر نمی خواهید مانند عکس زیر روی Skip کلیک کنید. یک پیام در وسط صفحه ظاهر می شود و باز هم روی Skip کلیک کنید.

  آموزش افزودن آهنگ در استوری اینستاگرام

instagram-Multi-Account-9

9 – این بار درخواست جستجو در دفتر تلفن را می کند که با Search contacts دوستانی که در دفتر تلفن شما اینستاگرام دارند را معرفی می کند و اگر باز هم نمی خواهید روی Skip به سبک مرحله قبل کلیک کنید. بعد از این مرحله وارد دوستان پیشنهادی اینستاگرام می شوید که می توانید با کلیک روی Done بالای صفحه این مرحله را نیز رد کرده و وارد پروفایل خود شوید.

instagram-Multi-Account-10

10 – به ایمیل خود مراجه کنید و یک ایمیل از اینستاگرام که دریافت کرده اید را با کلیک روی Confirm your email address تایید کنید ، بعد از کلیک وارد سایت اینستاگرام خواهید شد که باید یوسر و پسوردی که ساخته اید را وارد کرده و لاگین کنید تا وارد اینستاگرام شوید !

instagram-Multi-Account-11

11 – اکنون دوباره به ایسنتاگرام اندروید یا آیفون خود برگردید و وارد بخش مشخص شده در عکس زیر شوید !

instagram-Multi-Account-12

12 – در بالای صفحه مانند عکس زیر به راحتی می توانید بین اکنت های خود سوییچ کنید !

instagram-Multi-Account-13

سخنی با کاربران دوست داشتنی : هر گونه سوالی داشتید می توانید در نظرات مطرح کنید با افتخرا و در حد معلومات جو.اب خواهید داد البته نظرات مرتبط با پست باشه تا تایید بشه !

سخنی با کپی کاران محترم : هر گونه کپی عکس ، نوشته و یا الگو گیری از این پست منوط به درج لینک این پست و لینک به منبع دارد و در غیر اینصورت مورد رضایت ما نخواهد بود !

( 4.3 از 5 ) از 10 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا