صفحه اصلی > آموزش تلگرام : آموزش بازی کردن در تلگرام به صورت تصویری

آموزش بازی کردن در تلگرام به صورت تصویری

بازی کردن در تلگرام / یکی از ویژگی های جالبی که در تلگرام قرار دارد، امکان بازی کردن در آن می باشد. برای بازی کردن در تلگرام، باید اندروید شما بالاتر از 4.4 و آیفون 4 یا بالاتر را داشته باشید. همچنین باید آخرین نسخه های تلگرام را نیز داشته باشید. اگر شما تمام شرایط بالا را دارید می توانید از 30 بازی ای که در تلگرام قرار دارد، استفاده نمایید. در ادامه می خواهیم آموزش تصویری و گام به گام این ویژگی را به شما ارائه دهیم.

آموزش تصویری بازی کردن در تلگرام

در ابتدا شما باید آخرین ورژن از تلگرام را دانلود نمایید. برای دانلود آخرین نسخه تلگرام اندروید، می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود تلگرام برای اندروید

 

روش بازی کردن در تلگرام

برای شروع شما باید وارد ربات gamee شوید. برای این کار وارد چت خود شوید و عبارت gamee@ را تایپ کنید و آن را برای خود ارسال کنید. پس از آن که برای خود ارسال کردید با زدن برو روی آن وارد ربات خواهید شد.

آموزش تصویری بازی کردن در تلگرام

پس از وارد شدن به این ربات برای شروع فعالیت آن باید روی آیکون Start کلیک کنید.

آموزش تصویری بازی کردن در تلگرام

زمانی که روی این آیکون کلیک می کنید، برای شما به صورت رندوم و اتفاقی یک بازی آورده می شود که می توانید آن را به صورت انفرادی یا با دوستان خود بازی کنید.

آموزش تصویری بازی کردن در تلگرام

برای شروع بازی کافی است روی تصویر آن کلیک کنید تا این بازی در مرورگر تلگرام برای شما باز شود. این بازی ها را می توانید با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. اگر از این ربات در گروه استفاده می کنید، هر رکوردی که شما می زنید برای شما ذخیره می شود و در گروه قرار داده می شود تا بتوانید با دوستان خود به رقابت بپردازید.

آموزش تصویری بازی کردن در تلگرام

این ربات بازی های مختلفی در سبک های گوناگون دارد. البته ربات های دیگری نیز برای این کار وجود دارد. یکی از این ربات ها، ربات gamebot@ می باشد که یکسری بازی ها در سبک های خاصی را به شما ارائه می دهد. حال از هر کدام که می خواهید استفاده نمایید.

( 3.7 از 5 ) از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید