آموزش تلگرام

آموزش تصویری نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر و ویندوز

تلگرام امروزه مسنجر شماره یک ایرانی ها به شمار می رود !و برخی از افراد علاوه بر گوشی روی ویندوز نیز از تلگرام استفاده می کنند. در نسخه اندروید تلگرام شما به آسانی با نصب ابزارهای ثانویه می توانید چندین اکانت تلگرام داشته باشید ، اما در نسخه ویندوز تلگرام دست شما انقدر باز نیست که بتوانید در کنار تلگرام اصلی از نرم افزاری دیگر استفاده کنید در این پست برای شما آموزش دشاتن چندین تلگرام تا سه تلگرام را روی ویندوز آموزش می دهیم !

آموزش نصب چندین تلگرام روی کامپیوتر

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

 

بی شک راه های زیادی برای نصب چندین تلگرام روی ویندوز وجود دارد که ما در این اموزش به ساده ترین روش ها تا نصب همزمان 3 اکانت تلگرام اشاره داریم که به صورتی بسیار ساده قادر خواهید بود تا چندین شماره همزمان روی ویندوز داشته باشید و مدیریت کنید !

پیش نیازهای این آموزش که باید بدانید :

 

1 – باید جدیدترین نسخه تلگرام برای کامپیوتر را داشته باشید ( هم نسخه نصبی و هم پرتابل را دانلود کنید ) —> دانلود تلگرام برای کامپیوتر ویندوز

2 – آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر را بدانید —-> آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر و لپ تاپ

 

روش های فعال سازی :

 

1 – روش اول ( برای شماره اول شما ) شما توسط شماه اصلی خودتان نسخه نصبی تلگرام را دانلود کنید و طبق آموزش نصب تلگرام ان را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

2 – روش دوم ( برای شماره دوم ) شما این بار نیز به پست دانلود تلگرام برای کامپیوتر مراجعه کنید و این بار نسخه پرتابل را دانلود کنید و شماره دوم خود را با نسخه پرتابل فعال کنید ! ( دقیقا مانند نسخه نصبی فعال می شود و با خواندن اموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر سایت می توانید آن را نیز فعال کنید )

3 – روش سوم ( برای شماره سوم ) : با استفاده از نسخه وب تلگرام شما به راحتی می توانیدش مراه سوم خود را نیز اضافه کرده و با توجه به دو روش قبلی تا سه شماره می توانید فعال کنید ! در ادامه اموزش کار با نسخه وب لگرام را شرح خواهیم داد برای ورود به نسخه وب تلگرام + اینجا + کلیک کنید وارد صفحه زیر خواهید شد که در قسمت Country روی Iran تنتظیم کنید و در قسمت Phone number شماره خودتان را بدون 0 اول وارد کنید و سپس روی Next کلیک کنید !

Multi-Telegram-Pc-3

سپس کدی که تلگرام براتون ارسال می کنه در بخش Enter your code وارد کرده و روی Next کلیک کنید ! این سومین شماره هستش که می تونید معرفی کنید !

Multi-Telegram-Pc-4

روش های دیگر داشتن تلگرام روی ویندوز با شماره های دیگر :

 

  • توسط افزونه تلگرام گوگل کروم : با این افزونه روی کروئم خود می توانید به راحتی یک تلگرام دیگر با شماره دیگر فعال کنید ، البته نباید نسخه وب فعال باشد و گرنه با همان افزونه سینک می شود ! برای دانلود افزونه تلگرام گوگل کروم + اینجا +  کلیک کنید !
  • توسط شبیه ساز های اندروید نظیر بلو استکس یا Memu می توانید به راحتی نسخه اندروید تلگرام را روی ویندوز خود داشته باشید !
  رفع مشکل اسکرین شات تلگرام Take Screenshots Telegram

 

برای نسخه اندروید تلگرام نیز از نرم افزارهای زیر برای داشتن چندین اکانت استفاده کنید :

 

1 – تلگرام نارنجی

2 – تلگرام پلاس

3 – دانلود لاگاتگرام

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا