صفحه اصلی > آموزش تلگرام : آموزش تصویری جلوگیری از دریافت تماس صوتی در تلگرام از افراد ناشناس

آموزش تصویری جلوگیری از دریافت تماس صوتی در تلگرام از افراد ناشناس

جلوگیری از تماس صوتی در تلگرام / از ویژگی های جالبی که در تلگرام قرار گرفته شده است، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. شاید شما هم چزو کسانی باشید که تماس هایی را از افراد ناشناس دریافت می کنید و این اتفاق باعث اذیت شدن شما شده باشد. شما به راحتی می توانید از این اتفاق جلوگیری نمایید و پس از انجام دادن یکسری مراحل فقط کسانی که در لیست مخاطبین شما می باشند، می توانند با شما تماس برقرار کنند. در ادامه آموزش تصویری و گام به گام این روش را ارائه خواهیم داد.

آموزش جلوگیری از برقراری تماس توسط افراد نامشخص در تلگرام

در ابتدا باید وارد برنامه شوید. آخرین نسخه از برنامه تلگرام برای اندروید را می توانید از لینک روبرو دانلود نمایید–> دانلود تلگرام برای اندروید

پس از آن که وارد برنامه می شوید، منوی کنار صفحه را برای خود بیاورید و وارد قسمت تنظیمات شوید. پس از وارد شدن به این قسمت، گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید. ( تلگرام برای کامپیوتر )

آموزش جلوگیری از برقراری تماس توسط افراد نامشخص در تلگرام

اکنون شما به صفحه ای هدایت خواهید شد که در بالای صفحه چهار گزینه را مشاهده خواهید کرد. شما باید گزینه Calls را انتخاب نمایید.

آموزش جلوگیری از برقراری تماس توسط افراد نامشخص در تلگرام

پس از آن که این گزینه را انتخاب می کنید، در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود سه گزینه را مشاهده خواهید کرد.

گزینه Everybody:

این گزینه در حالت پیش فرض برای شما انتخاب شده است و به این معنا می باشد که همه افراد همچنین افراد ناشناس می توانند با شما تماس صوتی برقرار کنند. این گزینه مد نظر ما نمی باشد و می خواهیم آنرا غیرفعال نماییم.

گزینه My Contacts:

با انتخاب کردن این گزینه، تنها کسانی می توانند با شما ارتباط صوتی برقرار کنند، که در لیست مخاطبین شما قرار دارند.

گزینه Nobody:

با انتخاب این گزینه دیگر هیچ شخصی نمی تواند با شما تماس صوتی برقرار کند. در واقع می توان گفت شما با انتخاب کردن این گزینه، می توانید قابلیت تماس صوتی را در تلگرام خود غیرفعال نمایید.

آموزش جلوگیری از برقراری تماس توسط افراد نامشخص در تلگرام

یکی از گزینه های گفته شده را به صورت دلخواه انتخاب نمایید. شما در این صفحه بخش دیگری با نام Add exceptions را نیز مشاهده خواهید کرد. این قسمت شامل یک گزینه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا یکسری قوانین و شرایط را برای این تماس های صوتی قرار دهید.

آموزش جلوگیری از برقراری تماس توسط افراد نامشخص در تلگرام

برای مثال وقتی وارد بخش Calls می شوید، گزینه Nobody را انتخاب نمایید. پس از آن گزینه Always Allow را در همین بخش گفته شده انتخاب کنید و مخاطبینی را که می خواهید با آن ها تماس صوتی برقرار کنید مشخص کنید. با انجام دادن این کار فقط آن افراد مشخص شده می توانند با شما ارتباط صوتی برقرار کنند.

این کار را برای گزینه My Contacts نیز می توانید انجام دهید. با این تفاوت که شما کسانی را انتخاب می کنید که نمی خواهید با آن ها تماس صوتی برقرار کنید. برای ذخیره، روی آیکون تیک که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید