آموزش فعال سازی نرم افزار

آموزش تصویری نصب و فعال سازی Wolfram Mathematica

Wolfram Mathematica از بهترین نرم افزارهای محاسبات سنگین ریاضی می باشد و بدون شک مهمترین ابزار برای مهندسان ریاضی و فیزیک است ، در مقایسه با نرم افزار متلب این ابزار دارای امکانات گسترده تر و رابط بصری بسیار پر امکانات تر می باشد و باعث شده بسیاری از طرفداران نرم افزار متلب را به سمت خود بکشاند ! در این پست ما با توجه به اهمیت نرم افزار آموزش تصویری نصب و راه اندازی نرم افزار Wolfram Mathematica را به صورت مرحله به مرحله و تصویری آماده دانلود کرده ایم ، امیدواریم لذت ببرید !

Wolfram Mathematica

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار Mathematica

 

1 – ابتدا نرم افزار رو دانلود کنید ——> دانلود نرم افزار Wolfram Mathematica

2 – با اجرای فایل setup به نصب نرم افزار بپردازید.

3 – بعد از نصب نرم افزار ، ان را اجرا کنید ( بهتر است اینترنت تا پایان مراحل فعال سازی قطع باشد )

4 – سپس مانند عکس زیر روی Other ways to activate کلیک کنید.

 

فعال سازی نرم افزار Mathematica

5 – مانند عکس زیر روی Manual Activation کلیک کنید.

نصب Wolfram-Mathematica

6 – در این مرحله MathID به شما نمایش داده میشود مانند عکس زیر ( این عدد برای هر سیستمی فرق دارد پس باید این عدد را پیش رو داشته باشید زیر در مراحل بعد با این عدد کار خواهیم داشت )

فعال سازی Wolfram-Mathematica

7 – اکنون روی کیبورد کلیدهای ترکیبی Win+R رو بزنید و تایپ کنید CMD و یا می توانید در سرچ ویندوزتون عبارت CMD رو تایپ کنید و توسط RUN AS ADMINISTRATOR نرم افزار cmd رو باز کنید ، بعد از باز کردن cmd اکنون به فایل دانلود شده برگردید و وارد پوشه Crack شوید ، سپس فایل Mathematica_11.1.0_Keygen را روی cmd باز شده بکشید ! ( دراگ کنید )  و سپس روی اینتر کیبورد ضربه بزنید ! با عکسی مانند زیر روبرو می شوید

آموزش نصب Wolfram-Mathematica 11

8 – در این مرحله باید عدد نوشته شده جلوی MathID که در مرحله 6 عرض شد دقیقا در این قسمت نوشته و اینتر کیبورد را بزنید . در این مرحله Activation Key و Password را در اختیار شما می گذارد که باید در قسمت تعیین شده در نرم افزار کپی کنید . ( دقت داشته باشید این اعداد برای سیتم ما می باشد و برای شما متفاوت خواهد بود )

نصب Wolfram-Mathematica

9 – دقت کنید که اعداد رو باید دقیقا در بخش های تعیین شده در نرم افزار کپی کنید و سپس روی Active کلیک کنید. بعد از این مرحله اگر درخواست ثبت نام در سایت نرم افزار رو کرد Register later یا not now رو بزنید !

فعال سازی Wolfram-Mathematica

10 – تبریک عرض میکنیم نرم افزار با موفقیت فعال شد !

( 3.8 از 5 ) از 6 رای

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا