آموزش نرم افزار اندروید

آموزش تصویری بلاك كردن شماره در وايبر How to Block in Viber

وایبر ، محبوب ترین ابزار ارتباطی در ایران به شمار می رود که توانسته از رقیب های خود نظیر واتس آپ و لاین پیشی بگیرد ، البته گاهی این محبوبیت برای برخی از دوستان اسباب مزاحمت می شود ، با توجه به اینکه شماره های تبلیغاتی نیز به صورت روز افزون رو به افزایش هستند و یا مزاحمت های وایبر از طریق شماره های ناشناس و یا حتی از لیست دوستانت گسترش یافته است ، در این پست تصمیم گرفتیم آموزش بلاک شماره های مزاحم در وایبر آماده کنیم تا از شر این مزاحمت ها خلاص شوید. در ادامه آموزش بلاک در وایبر را به صورت تصویری آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد. توسط آموزش قید شده می توانید تماس تصویری ، صوتی ، ارسال پیام و … را توسط شخصی که بلاک می کنید را دریافت نکنید.

آموزش بلاک در وایبر

 

بلاک كردن شماره در وايبر

 

1 – در ابتدا نرم افزار وایبر را روی گوشی اندروید خود و یا بلو استکس باز کنید ، عکس زیر :

آموزش بستن شماره در وایبر عکس اول

2 – هم اکنون روی app’s menu کلیک نمایید ، طبق تصویر زیر آیکون دقیقا در گوشه سمت راست نرم افزار وایبر قرار دارد.

آموزش بلاک در وایبر عکس دوم

3 – اکنون مانند عکس زیر روی Settings کلیک نمایید.

آموزش بلاک شماره در وایبر عکس 5

4 – اکنون روی تب privacy کلیک نمایید ، در عکس زیر مشخص شده است.

آموزش بلاک شماره در وایبر عکس 5

5 – اکنون باید روی Block List مانند عکس زیر کلیک نمایید.

آموزش بللاک در وایبر عکس 6

6 – سپس در بخش Block List به انتهای صفحه بروید و روی + Block Number کلیک کنید در عکس زیر مشخص کرده ایم.

بلاک در وایبر عکس 7

7 – اگر قصد بلاک کردن یک شماره ناشناس و مزاحم را دارید که در لیست تماس های شما نیست می توانید شماره را در کادر قرمز رنگ در عکس زیر ( Enter Name Or Number ) وارد کنید و اگر قصد دارید یکی از افراد در لیست تماس های خودتان را بلاک کنید کنار هر اسم یک دایره کوچک وجود دارد که باید آن را تیک دار کنید سپس روی Done بالای صفحه کلیک نمایید. به سلامتی شماره بلاک شد !!

بلاک شماره مزاحم در وایبر عکس 8

خوب حالا اگر دوست داشتید باشید بعد از مدتی شماره بلاک شده را از بلاک خارج کنید طبق آموزش بالا تا مرحله 5 ( یعنی رفتن به قسمت Block List ) مراجعه نمایید سپس طبق عکس پایین تنها کافی است شماره یا دوستی که قصد خارج کردن از بلاک را دارید را انتخاب کرده و روی UnBlock جلوی نامش کلیک نمایید تا فرد از بلاک خارج شود.

بلاک در وایبر عکس 9

خوب آموزش به پایان رسید ، اما پشنیهاد ما به شما : دانلود وایبر برای اندروید | دانلود وایبر برای کامپیوتر | آموزش نصب وایبر روی ویندوز هر کدام از این پیشنهادات را نیاز داشتید روی نوشته کلیک نمایید.

دوستان کپی کار محترم : آموزش بلاک شماره در وایبر به صورت اختصاصی توسط پاتوق یو تهیه شده است لطفا در صورت کپی لینک به این نشوته به عنوان منبع فراموش نشود.

کاربران محترم : نظرات شما باعث اعتماد نفس بیشتر ماست ، سوالی ، انتقادی و یا پیشنهادی دارید با افتخار پاتوق یو در خدمت شماست.

( 4 از 5 ) از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا