صفحه اصلی > آموزش ساخت اکانت ها و آموزش نرم افزار اندروید و آموزش نرم افزار ویندوز و آموزش های ویندوز : آموزش تصویری نصب اینستاگرام روی کامپیوتر Instagram on a PC

آموزش تصویری نصب اینستاگرام روی کامپیوتر Instagram on a PC

Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه عظیم عکس شده اند ، شایبد باورش سخت باشد اما در طول یک دقیقا میلیون ها عکس ، کامنت و لایک بین کاربران رد و بدل می شود و همین امر باعث شلوغی این شبکه اجتماعی شده است. شما در اینستاگرام قادر به فالو کردن دوستان خود خواهید بود و می توانید تصاویر جدیدا آپلود شده دوستان خود را مشاهده کنید و برای آن کامنت بنویسید و یا آن را لایک کنید. در این آموزش ما برای شما آموزش نصب اینستاگرام را در کامپیوتر قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

instagram-on-pc

روش نصب جدید به تاریخ 5 آذر 94 قرار گرفت

آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

 

روش اول ) پیش نیازهایی که برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر به آن نیاز دارید

 

روش جدید بدون نیاز به مراحل زیر —>  دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر Grids for Instagram

 

شما اول باید روی ویندوز خودتان نرم افزار بلواستکس را داشته باشید روی لینک روبرو کلیک کنید حتما نسخه آفلاین باید دانلود شود  —> دانلود بلو استکس

آموزش نصب بلو استکس و نرم افزار اندروید روی ان را بلد باشید روی لینک روبرو کلیک کنید —> آموزش تصویری و کامل نرم افزار بلو استکس

– نسخه جدید اینستاگرام را از لینک روبرو دانلود کنید —-> دانلود اینستاگرام Instagram


آموزش ثبت نام در اینستاگرام از طریق بلواستکس

 

دقت داشته باشید در نسخه جدید بلو اتسکس بعد از نصب بلو استسک و گذشت زمان 10 دقیقه اینستاگرام روی بلو استکس نصب می شود اگر نصب نشد ناچارید دستی نصب کنید !

 

خوب شما با پیش نیازهای عرض شده قادر می باشید تنها با یک کلیک اینستاگرام را در بلوی خودتان یا در اصل ویندوز خودتان نصب کنید و به راحتی می توانید برای خودتان یک اکانت داشته باشید و یا اگر روی گوشی خودتان اکانتی دارید می توانید روی ویندوز از طریق بلو استکس به مدیریت آن بپردازید.

1 – بعد از نصب اینستاگرام روی آن کلیک کنید تا باز شود. ( مانند عکس زیر اول روی all apps و سپس instagram کلیک کنید.

instagram-bluestacks1instagram-bluestacks

2 – اگه قصد ثبت نام دارید ، روی Sign up with email or phone number کلیک کنید.

Instagram-Pc-1

3 – در مرحله بعد و در کارد مشخص شده شماره موبایل خود یا ایمیل خودتان را وارد کنید و روی Next کلیک کنید ( در تصویز زیر ما ایمیل را تنظیم کرده ایم اگر می خوایید با شماره موبایل ثبت نام کنید روی نوشته Sign up with phone number ) کلیک کنید .

Instagram-Pc-2

4 – اطلاعات خواسته شده نام ، نام کاربری و پسورد انتخابی را وارد و روی next کلیک کنید. ( مراحل بعد از این مرلحه را با زدن skip بالای صفحه رد کنید تا وارد صفحه خود شوید )

  آموزش PicsArt Photo Studio ویرایش عکس در اندروید

Instagram-Pc-3

5 – اگر در طول ثبت نام با صفحه وارد کردن شماره موبایل وارد شدید مانند عکس زیر باید شماره موبایل خودتان را با داشتن +98 اول شماره وارد کنید مثلا به این صورت 989123456678+ وارد کنید. سپس روی submit کلیک کنید یه کد به گوشی شما میاد که باید در قسمت وارد کردن کد وارد کرده و دوباره Submit کنید.

Instagram-Pc-4

6 – خوب تبریک عرض می کنیم اینستاگرام شما به خوبی فعال شد و می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ارسال عکس در اینستاگرام بلو استکس

رویه ارسال عکس هیچ فرقی با اینستاگرام گوشی ندارد و همان روش هستش ولی خوب برای دوستانی که تازه کار هستندمی تونه کمک خوبی باشه

1 – مانند عکس زیر روی آیکون که شبیه به آیکون اینستاگرام و در ته صفحه می باشد کلیک کنید.

instagram-on-pc-5

2 – بعد از ورود به این مرحله در صوتی که قصد ثبت و ارسال عکس از وبکم کامپیوتر و لپ تاپ خود را دارید روی آیکون قرمز رنگ کلیک کنید زیر صفحه کلیک و اگر قصد ارسال از گالری خودتان را دارید روی قسمت تعیین شده کلیک کنید و عکسی که قصد ارسالش را دارید انتخاب کنید.

instagram-on-pc-6

3 – هم اکنون روی علامت فلش آبی رنگ بالیا صفحه برای ارسال عکس کلیک کنید مانند عکس زیر.

instagram-on-pc-7

نکات آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر

 

1 – برای آنکه عکس های کامپیوتر را در بلو استکس بیاورید کافی است آن را روی بلواستکس بکشید! و یا اینکه عکس ها را در مسیر C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder کپی کنید ، هنگام ارسال عکس در اینستاگرام عکس ها را مشاهده می کنید.

2- ما این روش را روی آخرین نسخه بلو استکس که به روش آفلاین نصب کرده ایم و بارها حذف و نصب نیز برای اطمینان از درستی کار صورت گرفته است و فقط نسخه ای که بالا قرار داده ایم فعلا به درستی کار می کند در صورت پیام INVALID_APK  ( شاید بلو استکس را چندین بار نصب کرده باشید ، یا کارت گرافیک شما آپدیت نباشه و یا ویندوز شما مشکل دار باشد ) باید نسخه های دیگر را تست کنید تا به نتیجه برسید.

 

روش دوم نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق نرم افزار Memu

 

1 – ابتدا باید نرم افزار میمو را داشته باشید —> دانلود نسخه جدید Memu میمو

2 – آموزش نصب و کار با میمو را باید بلد باشید —> آموزش تصویری نصب میمو Memu

3 – اینستاگرام اندروید را باید داشته باشید —-> اینستاگرام Instagram

بعد از تهیه پیش نیاز ها اینستاگرام را روی میمو نصب کنید ( تمامی مراحل نصب یک نرم افزا در اموزش شرح داده شده است پس با دقت بخوانید ) و سپس مراحل نصب روش اول از مرحله دو به بعد را بخوانید !!

نظرات شما :

 

نظرات شما همواره باعث دلگرمی ما هستش هر نظر ، مشکل یا پیشنهادی دارید بخش نظرات این پست وو سایر پست ها در خدمت شماست ، سعی می کنیم نظرات غیر تکراری را همواره جوابگو باشیم.

کپی از این پست و توصیه ما با کپی کاران :

 

همکار گرانقدر باور کنید برای انکه این پست و هر پستی در سایت به درستی و بدون مشکل تقدیم کاربران محترم شود ساعتها انرژی و زمان صرف شده است ، پس ما مشکلی در کپی برداری شما نداریم ولی خواهشا نام سایت و آدرس این پست به عنوان منبع فراموش نشه !

( 4.5 از 5 ) از 11 رای

دیدگاهتان را بنویسید