آموزش های متفرقه

آموزش غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل

پیامک های تبلیغاتی که این روزا داد بسیاری از مشتریان اپراتورها را در آورده است ، معمولا محتوای این پیام های تبلیغاتی هم مسابقات ، تفریحی و بخشی از آن با توجه به ثبت نام شما در هر شغلی مربوط به تبلیغات ان شغل می باشد ، مشکل جایبی پیش می آید که شما ناخواسته وارد یکی از مسابقات شوید یعنی کنجکاوی شما گل کرده و به یکی از پیامک های تبلیغاتی مسابقات و … جواب داده باشید آنجاست که در قبض ماهانه خود مبلغی را برای شرکت در این مسابقات باید پرداخت کنید ! در این پست برای شما آموزش غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل را آماده کرده ایم !

block-sms-operator

چند وقتی است که یک شماره پیامی و یک کد USSD خاص برای غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی تمامی اپراتورها عرضه شده است و غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی در هر سه اپراتور ایرانسل ، همراه اول و رایتل یکسان می باشد ، پس با آموزش ما همراه باشید !

آموزش غیر فعال سازی SMS های تبلیغاتی در رایتل ، همراه اول و ایرانسل

روش اول )

1 – ابتدا شماره گیر گوشی خود را باز کنید و این رو بنویسید #800* و آن را شماره گیر کنید.

block-sms-operator-1

2 – هم اکنون با عکسی مانند زیر مواجه می شوید که هر کدام را برای شما به تفصیل شرح خواهید داد :

block-sms-operator-2

گزینه 1 ) مشاهده سرویس های فعال : با نوشتن عدد 1 و کلیک روی Send سرویس های فعال تبلیغاتی که برای شما فعال می باشد بوسیله پیامک به شما اطلاع رسانی می شود

گزینه 2 ) قطع خدمات مبتنی بر محتوا : با ارسال عدد 2 شما سرویس های مسابقه ای و پولی اپراتورها را غیر فعال می کنید این همان سرویس ارزش افزوده می باشد که به این نام تغییر یافته است و در واقع مسابقات و پیامک هایی که با جواب به آنها پول از شما کسر می شد را قطع خواهد کرد.

گزینه 3 ) قطع پیامک های تبلیغاتی : با ارسال عدد 3 پیامک های تبلیغاتی رایگان اپراتورها قطع می شود ، مثلا تبلیغ یه محصول یا تبلیغ یه شرکت خاص که پولی بابت جواب به آن از شما کسر نمی شود !

3 – پس برای قطع پیام های تبلیغاتی شما یکبار عدد 2 را بنویسید و SEND کنید و بار دیگر #800* را شماره گیری کرده و این بار عدد 3 را ارسال کنید ، معمولا بعد از ارسال پیامکی برای شما ارسال می شود که تا 24 ساعتن آینده غیر فعال می شود که باید این 24 ساعت را صبر داشته باشید !

روش دوم ) قطع پیامک های تبلیغاتی از طریق پیامک به 800 :

1 – بخش پیامک یا Message گوشی خود را باز کنید و عدد 1 را به 800 ارسال کنید ( یعنی در قسمت شماره 800 را بنویسید و در بخش متن بنویسید 1 )

block-sms-operator-3

2 – هم اکنون یک پیامک برای شما از شماره 800 ارسال می شود که کد تایید براتون ارسال کرده و شما باید کدی که براتون ارسال کرده ( به صورت عدد  می باشد) را در جواب پیام بنویسید و دوباره ارسال کنید.

  آموزش نصب اندروید بر روی کامپیوتر با استفاده از سیستم عامل فونیکس Phoenix OS

( 4.7 از 5 ) از 4 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا