آموزش تلگرامآموزش نرم افزار اندروید

آموزش مخفی شدن در تلگرام Last Seen Recently

اگر از استفاده کنندگان مسنجر محبوب تلگرام هستید ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وضعیت افراد مختلف در لیست را به صورت Last Seen Recently مشاهده می کنید ، این بدین معنی است که آنها حالت آنلاین خود را برای شما مخفی کرده اند و شما تا وقتی که با انها چت نکنید ، وضعیت آنلاین بودن آنها را مشاهده نخواهید کرد. اگر شما هم دوست دارید وضعیت آنلاین بودن خودتان را مخفی کنید ادامه آموزش را با ما دنبال کنید.

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام صویر 1

مخفی شدن در تلگرام

 

نکته مهم آموزش : این روش فقط برای تلگرام اندروید و iOS قابلیت اجرا را دارا و تا این لحظه تلگرام ویندوز را نمی توان به این روش مخفی کرد !

 

1 – ابتدا تلگرام نصب شده روی گوشی خودتان را باز کنید و روی سه خط کنار هم بالای صفحه کلیک کنید. عکس زیر

last-seen-telegram-2

2 – سپس روی Setting کلیک کنید.

last-seen-telegram-3

3 – سپس روی Privacy and Security کلیک کنید .

last-seen-telegram-4

4 – اکنون روی Last Seen کلیک کنید.

last-seen-telegram-5

5 – اکنون با گزینه هایی که در تصویر زیر می بینید روبرو خواهید شد که ما هر کدام را برای شما زیر تصویر شرح داده ایم.

last-seen-telegram-6

توضیح شماره 1 یا Everybody : اگر روی این قسمت تنظیم شود تمامی افراد قادر به مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما خواهند بود.

توضیح شماره 2 یا My Contacts : اگر روی این قسمت تنظیم شود تنها فادری که در مخاطبین خود دارید قادر به مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما می باشند.

توضیح شماره 3 یا Nobody : اگر روی این بخش باشد هیچ کاربر تلگرامی قابلیت مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما را نخواهد داشت !

توضیح شماره 4 ) در عکس بالا عدد 4 را که مشاهده می کنید با کلیک روی add users می توانید افرادی که که همراه قابلیست مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما را داشته باشند اضافه کنید ! اگر بر روی Never Share with باشد وضعیت آنلاین شما نمایش داده نخواهد شد ( با فعال کردن حالت nobody به این نوشته تغییر پیدا می کند ) و اگر روی Always Share With وضعیت آنلاین شما نمایش داده می شود !

( 4.1 از 5 ) از 13 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا