صفحه اصلی > آموزش فعال سازی نرم افزار : آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون Install Babylon dictionary

آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون Install Babylon dictionary

دیکشنری بابلیون از جمله نرم افزارهای قدیمی و بسیار محبوبی می باشد که انصافا نیز در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است ، این دیکشنری که در ایران به عنوان چهارمین کشور پر استفاده از بابیلون نام گذارده شده است ، طرفداران بیشماری در کشور ما دارد ، داشتن ترجمه متون ، ترجمه کلمه و همچنینی دیکشنری های تخصصی انگلیسی به فارسی و بلعکس از جمله محبوب شده این نرم افزار می باشد. در ادامه شما با آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون به صورت تصویری و قدم به قدم آشنا می شوید.

آموزش نصب بابیلون

پست در تاریخ 15 دی 98 آپدیت شود

آموزش فعال سازی نسخه های 11 اضافه شد

آموزش نصب دیکشنری بابیلون

 

خود طبق روال اموزش های قبلی شما باید ابتدا بابیلون را دانلود کنید از طریق این لینک  دانلود بابیلون Babylon اقدام به دانلود نرم افزار بابیلون کنید. بعد از دانلود فایل دانلودی را با رمز www.patoghu.com از حالت فشرده خارج نمایید. قبل از آنکه فایل را از حالت فشرده خارج کنید حتما آنتی ویروس خودتان را کاملا غیر فعال کنید و تا پایان نصب بابیلون آن را فعال نکنید.

به تازگی نسخه 11 و 10 بابیلون رو برای شما قرار داده ایم و بر همین اساس آموزش بابلیون رو نیز آپدیت کرده ایم تا به راحتی بتوانید همگام با نسخه جدید آن را نصب کنید ! نسخه 11 نسخه PRO  می باشد و نسخه 10 نسخه Corporate کرک شده نرم افزار می باشد در مورد تفاوت ها در نسخه 11 امکانات بیشتری به نرم افزار اضافه شده است و همچنین اینترفیس نرم افزار نیز دچار دگرگونی شده است در این آموزش ، نصب نسخه 11 و 10 که البته نسخه 10 چون کرک شده می باشد نیاز به پچ ندارد را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

 

آموزش نصب بابیلون نسخه 11 به صورت تصویری :

 

نکته مهم : حتما اول اینترنت خود را قطع کنید !

 

1- فایل نسخه 11 را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید ، اکنون مراحل نصب فایل Babylon_Pro_NG_sib.msi را کلیک کنید و مانند عکس زیر روی NEXT کلیک کنید.

Babylon setup 1 آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون

2- در قسمت بعدی دوباره روی Next کلیک کنید.

Babylon setup 2 آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون

3- در مرحله بعد روی install کلیک کنید. و صبر کنید مراحل نصب به اتمام برسد. و سپس روی finish کلیک کنید.

Babylon setup 3 آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون

4- مراحل نصب در بخش 3 به اتمام می رسد و از این مرحله شما باید نرم افزار را فعال کنید ، نرم افزار بابلیون را باز کنید. و مانند تصویر زیر ابتدا روی Menu و سپس روی Enter licence کلیک کنید.

Babylon setup 4 آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون

 

5- به فایل دانلود شده از سایت پاتوق یو باز گردید وارد پوشه Serial شوید و فایل Read me را باز کنید . عبارت جلوی نوشته Name را در بخش User name بابلیون کپی کنید و عبارت جلوی Key را در بخش Password بابلیون کپی کنید سپس روی Regsiter کلیک کنید. و سپس روی Svae کلیک کنید ! اگر مراحل به درستی انجام شده باشد باز باز گردن menu و کلیک روی Setting شمار در بخش View Licence اطلاعات لایسنس وارد شده مانند عکس زیر برایتان نمایش داده می شود. و تمام می توانید از بابلیون خود لذت ببرید !

  آموزش فعال سازی اینترنت ایرانسل 3g و 4g

 

Babylon setup 5 آموزش نصب و فعال سازی دیکشنری بابیلون

آموزش نصب بابیلون نسخه 10

نسخه 10 بابیلون کرک شده می باشد و نیاز به فعال سازی ندارد فقط نصب کنید و لذت بببرید !

 

 

افزودن امکانات به بابیلون :

برای آنکه بابلیون شما تا 90% آفلاین شود نیازی به نت داشته باشد ، در صفحه دانلود بابیلون سایت حتما فایل های پلاگین های فارسی و لغت نامه های فارسی را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج نمایید سپس روی فایل های داخلا ان گکلیک کنید تا روی بابلیون شما نصب شود ، این کار بسیار مهم می باشد زیر علاوه بر اضافه کردن امکانات خوب بابلیون شما را نیز تا حد زیادی از تکیه بر اینترنت می رهاند ، با کلیک روی فایل های داخل پلاگین های فارسی و یا لغت نامه های فارسی یک پنجره کوچک باز می شود و نشانده می دهد ان فایل در بابلیون شما در حال نصب می باشد.

مشکلات رایج :

اگه شما دیکشنری را نصب کنید و همچنینی بابیلون گلوساری را نیز نصب نمایید ، ترجمه کلمه شما آفلاین می شود و نیازی به اینترنت نخواهید داشت ، اما برای ترجمله جملات مختلف که با کلیک روی text در بابیلون با ارور عدم دسترسی به شبکه بابیلون مواجه می شوید اگر با اروری مانند عکس زیر مواجه شدید این یعنی شما باید از آی پی غیر ایرانی برای ترجمه جملات استفاده کنید ( منظور چیز شکن هستش ) و هیچ راه دیگه ای نداره متاسفانه …

Babylon-Install-6

( 3.6 از 5 ) از 11 رای

دیدگاهتان را بنویسید