صفحه اصلی > آموزش نرم افزار ویندوز : آموزش حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Revo Uninstaller

آموزش حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Revo Uninstaller

حذف کامل نرم افزارها علاوه بر بالا رفتن راندمان ویندوز ، باعث شادابی ویندوز شما نیز می شود ، شاید دلیلش را بپرسید ، خوب بعد از نصب نرم افزارها یکسری کلید های رجیستری و تغییرات در رجیستری ویندوز بوجود می آید که باعث سنگینی آن می شود ، وقتی شما نرم افزاری نصب می کنید و قصد حذف آن را طریق بخش کنترل پنل ویندوز را دارید بی شک تمامی اجزای نرم افزار پاک نمی شود و یکسری فایل و نرم افزار در پوشه ویندوز شما باقی می ماند و همچنین در رجیستری ویندوز شما هم تغییرات و حذف داده هایی که در هنگام نصب اضافه شده است ، پاک نمی شوند.

خوب راهکار چیست ! استفاده از نرم افزارهای مخصوص می باشد ، بنده به شخصه نرم افزارهای مختلفی را برای حذف کامل تست کرده ام ولی هیچ کدام به قدرتمندی نرم افزار Revo Uninstaller نبوده اند و برای همین تصمیم به آموزش کامل نصب ، فعال سازی و استفاده از آن برای شما کاربران محترم پاتوق یو گرفتم در ادامه با آموزش نرم افزار ما باشید.

Learning-Revo-Uninstaller

آموزش Revo Uninstaller

 

اول شما باید نرم افزار را دانلود کنید با کلیک روی لینک روبرو آن را دانلود نمایید. —> دانلود نرم افزار Revo Uninstaller

آموزش نصب نرم افزار Revo Uninstaller

1 – بعد از دانلود فایل معرفی شده آن را از حالت فشرده خارج کنید ، هم اکنون با اجری فایل RevoUninProSetup.exe به نصب نرم افزار بپردازید.

2 – با اجری فایل بالا شما با صفحه زیر مواجه می شوید بدون تغییر روی Ok کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-1

3 – سپس مانند عکس زیر روی NEXT کلیک نمایید.

Revo-Uninstaller-2

4 – تیک I accept Agrement را بزنید و روی Next کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-3

5 – با انتخاب Browse قادر به تغییر مسیر نصب خواهید بود که بهتر است تنظیمات پیش فرض را دستکاری نکنید و روی Next کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-4

6 – هم اکنون با تصویر زیر مواجه می شوید که دوباره روی Next کلیک نمایید.

Revo-Uninstaller-5

7 – مانند تصویر زیر روی Install کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-6

8 – خوب مراحل نصب به پایان می رسد و با مشاهده تصویر زیر شما یعنی نصب نرم افزار به درستی نصب شده است.

Revo-Uninstaller-7

آموزش فعال سازی و کرک نرم افزار Revo Uninstaller

نکته مهم در استفاده از نرم افزار این است که شما تا 30 روز می توانید از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید ( پس نیاز به فعال سازی ندارید ) اما بعد از 30 روز نرم افزار غیر فعال می شود و طبق آموزش زیر می توانید فعالش کنید.

  – ابتدا نرم افزار را ببنید ، همراه فایل دانلودی وارد پوشه Lic شوید و سپس فایل revouninstallerpro.lic را در مسیر C:\ProgramData\VS Revo Group\Revo Uninstaller Pro کپی کنید تا با فایل قبلی جایگزین شده و نرم افزار فعال شود.

آموزش کار با نرم افزار Revo Uninstaller

1 – نرم افزار را اجرا کنید با اجرای آن لیست نرم افزار های نصب شده را مشاهده می کنید ، خوب روی نرم افزار که قصد حذف آن را دارید کلیک راست کرده و روی Unistall کلیک کنید. مانند عکس زیر

  آموزش تبدیل فایل PDF/A به فایل PDF معمولی

Revo-Uninstaller-92 – باید کمی صبر کنید تا آنیستالر نرم افزاری که انتخاب کرده اید ظاهر شود و مراحل حذف نرم افزاری که برای حذف انتخاب کرده اید را به صورت کامل انجام دهید.

3- در صورتی که نرم افزار انتخاب شده دارای تیک ریستارت سیستم بود حتما آن را بردارید تا سیستم ریستارت نشود و شما قادر به ادامه مراحل حذف باشید.

4- خوب این قسمت بسیار مهم می باشد بعد از حذف نرم افزار قسمت Scan نرم افزار Revo ظاهر می شود مانند عکس زیر تیک Moderate را بزنید و سپس روی Scan کلیک نمایید.

Revo-Uninstaller-10

5 – مانند عکس زیر ابتدا روی Select All سپس روی Delete و سپس روی Next کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-11

6 – بعد از مرحله بالا وارد به صورت خودکار وارد مرحله بعدی می شویم که باید دوباره اول Select All سپس روی Delete کلیک کرده و این بار در مرحله سوم روی Finish کلیک کنید.

Revo-Uninstaller-12

خوب شما با موفقیت تونستید نرم افزار یا بازی که نصب کردید رو حذف نمایید اونم به صورت کامل و بدون گذاشتن اثری از اون ، بهتره بعد از حذف نرم افزار یا بازی ها سیستم رو یکبار ریستارت کنید و این بسیار مهم می باشد زیر برخی داده ها ممکن است بعد از ریستارت حذف شوند ، اگر قصد حذف و نصب دوباره نرم افزاری رو دارید حتما سیستم رو ریستارت کرده بعد اقدام به نصب دوباره کنید.

نرم افزار دارای ویژگی های متعددی می باشد و قدرت بسیار بالایی دارد و حتی از این ابزار می توانید با حذف کامل بر خی از آنتی ویروس ها و یا نرم افزارهای محدود دوباره مدت تریال ان نرم افزار را فعال نمایید.

سخنی با کپی کاران عزیز :

دوست عزیزم و کپی کار عزیز تمامی حقوق ، تصاویر و نوشته ای این اموزش اختصاصی و حقوق ان به سایت پاتوق یو محفوظ می باشد خواهشمند در صورت کپی کامل یا بخشی از این آموزش لینک این اموزش و نام سایت به عنوان منبع درج شود

سخنی با کاربران :

هر مشکلی داشتید و یا انتقاد و یا سوالی دارید بخش نظرات پاتوق یو در خدمت شماست !

( 4.6 از 5 ) از 7 رای

دیدگاهتان را بنویسید