آموزش ساخت اکانت ها

آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول 3g و 4g ( نوترینو )

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت 3g و 4g همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( 3g و 4g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

Notriono

آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول

1- یک پیامک خالی به 8088 ارسال کنید.

2 – این دستور را  #231*111* شماره گیری کنید را شماره گیری کنید.

3 – یا به صورت دستی مانند روش های زیر تنظیم کنید.

فعال سازی دستی اینترنت همراه اول در گوشی های آیفون

1 – به منوي  Setting برويد.

2 – گزينه General را انتخاب كنيد.

3 – گزينه Cellular را انتخاب كنيد.

4 – گزينه Cellular Data Network را انتخاب كنيد.

5 – براي APNمقدار mcinet را قرار دهيد و قسمتهايUsername و Password را خالي بگذاريد.

فعال سازی دستی اینترنت همراه اول در گوشی های اندروید

1 –  به منوي Setting  برويد.

2 – گزينهWireless & networksرا انتخاب كنيد.

3 – گزينهMobile networksرا انتخاب كنيد.

4 – گزينهAccess Point Namesرا انتخاب كنيد.

5 – يکAPN جديد بسازيد.

6 – برايNameمقدار MCI-GPRS و براي APNمقدار mcinet را قرار دهيد و ساير قسمتها را خالي بگذاريد.

7 – براي انتخاب APN جديد، حباب را فشار دهيد تا سبز يا آبي شود.

فعال سازی دستی اینترنت همراه اول در گوشی های ویندوزی

1 – گزينهSettingsرا انتخاب كنيد

2 – گزينهCellularرا انتخاب كنيد.

3 – گزينهedit apnرا انتخاب كنيد.

4 – براي APNمقدار mcinet را قرار دهيد و قسمتهايUsername و Password را خالي بگذاريد. در پايان تأييد کنيد و خارج شويد.

بسته های نوترینو (آلفا و آلفا+)

 بسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع نسل ۲ و ۳ در قالب بسته های آلفا و آلفا+ به مشترکین ارائه می شود.

بسته های آلفا(نسل ۲)

بسته های آلفا بسته های اینترنتی هستند که با ارائه سرعت پایه، اینترنتی مطمئن و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. افرادی که تمایل دارند همیشه به اینترنت متصل باشند و پیام های اینترنتی و پست الکترونیکی خود را به سرعت پاسخ دهند و در عین حال هزینه بالایی بابت این کار نپردازند می توانند از آلفا استفاده کنند. همچنین افرادی که به دلایلی مانند عدم پوشش شبکه نسل سوم و چهارم در محدوده زندگی آنها و یا عدم پشتیبانی تلفن همراه آنها از شبکه نسل سوم و چهارم، نمی توانند از این نسل ها بهره مند گردند، می توانند بسته آلفا را خریداری کرده و از اینترنت همراه نسل دوم استفاده کنند.سرعت این بسته ها تا۱۹۶Kbps است.

  آموزش تصویری ساخت ایمیل در سایت گوگل ( جی میل ) How Create Email in Gmail

Notriono-1

 بسته های آلفا+(نسل ۳)

بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند. بسته های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. جزئیات بسته های آلفا+ در جدول ۲ ارائه شده است.سرعت این بسته ها تا ۸Mbps  است.

Notriono-2

این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد.
جهت استفاده از نسل ۳ فعالسازی بسته آلفا+ الزامیست. به عبارت دیگر استفاده از نوترینو با سرعت بالا تنها با خرید بسته آلفا+ ممکن است.
بسته های آلفا+ به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه­ روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند (قابل مصرف در بازه زمانی ۲ الی ۷ بامداد). برای مثال بسته ماهانه ۱GB + ۱GB هدیه شبانه، علاوه بر ۱ گیگابایت ترافیک خریداری شده، ۱گیگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شب(۲ الی ۷ بامداد) قابل استفاده می ­باشد.
در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده نماید، ترافیک مصرفی از حجم شبانه ­روزی وی کاسته خواهد شد.

 اتمام بسته

بسته ها در دو صورت به پایان می رسند:

۱.پایان مدت اعتبار بسته
۲.پایان حجم شبانه ­روزی بسته (حتی اگر هدیه شبانه باقی مانده باشد)

با پایان یافتن بسته یکی از حالت­های زیر اتفاق خواهد افتاد

۱.تمدید خودکار زمانی: این قابلیت برای بسته­ های ۳۰ روزه آلفا و آلفا+ است که پس از گذشت ۳۰ روز به صورت خودکار تمدید می شوند. مشترکین می­ توانند با ارسال کد دستوری #۸*۱۰۰* تمدید خودکار را لغو کنند.
۲.تمدید خودکار حجمی: در صورت تمام شدن حجم شبانه ­روزی، تمامی بسته­ های آلفا و آلفا+ به صورت خودکار تمدید حجمی خواهند شد. مشترکین می ­توانند با ارسال کد دستوری #۸*۱۰۰* تمدید خودکار را لغو کنند.
۳.تعرفه عادی: در صورتی که بسته به اتمام برسد و تمدید خودکار زمانی یا حجمی اتفاق نیافتد، مصارف آتی اینترنت مشترک طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

Notriono-3

 مهاجرت از بسته های هوشمند به بسته های آلفا و آلفا+

با راه اندازي تجاري بسته هاي آلفا و آلفا+ از ارديبهشت ۱۳۹۴، بسته هاي هوشمند اينترنت ديگر قابل خريداري نيستند. افرادي كه قبل از اين تاريخ مبادرت به خريد بسته هوشمند كرده اند و در زمان راه اندازي داراي بسته هاي هوشمند هستند، تا پايان بسته خود مي توانند از آن استفاده كنند. با پایان یافتن بسته در صورتی که بسته‌ی دیگری را رزرو ننموده باشند، تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته های آلفا مشابه (ترافیک، دوره زمانی و قیمت یکسان ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد. لذا مشترکینی که مایل به استفاده از نسل ۳ هستند لازم است قبل از اتمام بسته‌ی هوشمند خود یکی از بسته های آلفا+ را رزرو نمایند.

  آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو How Create Email in Yahoo

روش های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته ها در جدول زیر شرح داده شده است:

Notriono-4

 اطلاع از وضعیت بسته

مشترکین می توانند با استفاده از روش های ذیل از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و همچنین بسته رزرو خود اطلاع پیدا کنند

Notriono-5

نقاط تحت پوشش اینترنت 3g  همراه اول

با مراجعه به + این لینک + قادر به مشاهده نقاط تحت پوشش خواهید بود.

( 3.6 از 5 ) از 8 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا