صفحه اصلی > آموزش اندروید : آموزش تغییر کشور در گوگل پلی استور

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی استور

آموزش تصویری تغییر کشور در گوگل پلی / گوگل پلی یکی از معروفترین استور ها برای دانلود انواع برنامه ها و بازی ها برای اندروید می باشد. این برنامه به توجه به کشور شما ممکن است کارهایی را برای شما انجام دهد. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران دارند، این است که وقتی می خواهند یک برنامه را از این استور دانلود کنند، با پیامی مواجه خواهند شد که این بدین معناست این برنامه برای منطقه شما مسدود می باشد و به آن دسترسی ندارید. در ادامه می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه کشور خود را در گوگلی پلی تغییر بدهید تا شاید این مشکل برای شما رفع شود.

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی استور اندروید

روش تغییر دادن کشور در گوگل پلی

در مرحله اول برنامه گوگل پلی را در دستگاه اندروید خود باز کنید. سپس منوی کنار صفحه را برای خود باز کنید و Account را انتخاب نمایید.

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی استور اندروید

اگر تنظیمات تغییر کشور برای شما وجود داشته باشد، شما باید گزینه ای با نام Country and profiles را در آن منو مشاهده نمایید. روی آن کلیک کرده و کشور جدید خود را انتخاب نمایید. زمانی که این کار را انجام می دهید پیام هشدار برای شما آورده می شود و آن را تایید کنید. پس از انتخاب کردن کشور شما می توانید به عنوان یک کاربر آن کشور از گوگل پلی دانلود نمایید.

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی استور اندروید

حال باید این نکته را به شما بگوییم که ممکن است این گزینه برای همه افراد قابل مشاهده نباشد. اینطور به نظر می رسد که شما با توجه به آی پی دستگاهتان اگر در مکانی غیر از کشور خود می باشید فقط می توانید این کار را انجام دهید در غیر اینصورت نمی توانید کشور خود را تغییر دهید.

زمانی هم که شما تغییر کشور خود را تغییر می دهد به شما گفته می شود که تا 365 روز نمی توانید دوباره کشور خود را تغییر دهید. شاید این کار برای کسانی که کشور خود را ایران انتخاب کرده اند کار ساز نباشد یعنی اصلا شاید این گزینه برای آن ها نمایش داده نشود مگر آن که قبلا یک کشور دیگر را انتخاب کرده باشند و اکنون می توانند کشور خود را تغییر دهند.

( 3.2 از 5 ) از 5 رای

دیدگاهتان را بنویسید