صفحه اصلی > پیام رسان داخلی و آموزش ویسپی : آموزش تصویری ساخت گروه در پیام رسان ویسپی Wispi

آموزش تصویری ساخت گروه در پیام رسان ویسپی Wispi

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی در پیام رسان ویسپی که یکی از پرطرفدار ترین پیام رسان های در حال حاضر می باشد کار های مختلفی از جمله ساخت گروه می توانید انجام دهید. روش انجام دادن این کار بسیار ساده می باشد و در گروهی که میسازید می توانید تمامی مخاطبان یا هر کدام را که میخواهید عضو آن کنید و با آنها به گفتگو بپردازید. در ادامه میخواهیم آموزش ساخت گروه در ویسپی را به شما ارائه دهیم.

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی

آموزش ساخت گروه در ویسپی

 

در ابتدا شما می توانید آخرین نسخه از این پیام رسان را برای اندروید و آیفون با استفاده از لینک زیر دانلود نمایید–> دانلود پیام رسان ویسپی

سپس برنامه را در گوشی همراه خود اجرا کنید و روی آیکون آبی رنگ که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی

در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه Start group chat را انتخاب نمایید.

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی

با انتخاب کردن این گزینه، وارد مرحله بعدی می شود و در این مرحله باید اعضای گروه خود را از میان مخاطبان خود انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که گروه شما حداقل دو عضو باید داشته باشد تا گروه برای شما ساخته شود چون وقتی یک نفر را انتخاب می کنید همان قسمت چت کردن معمولی برای شما باز می شود.

همچنین ۱۹۹ عضو می توانید در گروه خود عضو کنید که در مجموع با خود شما ۲۰۰ نفر می توانند در یک گروه پیام رسان ویسپی باشند. پس از انتخاب کردن اعضای خود، روی آیکون تیک که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی

پس از این کار نوبت به آن می رسد تا مشخصات گروه خود را تنظیم نمایید. در قسمت مشخص شده نام گروه خود را بنویسید و با زدن بر روی آیکون دایره ای شکل کناری آن می توانید یک عکس برای گروه خود قرار دهید. در آخر روی آیکون تیک که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید تا گروه برای شما ساخته شود.

روش ساخت گروه در پیام رسان ویسپی

( 4 از 5 ) از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید