آموزش اندرویدآموزش نرم افزار اندروید

معرفی ده برنامه‌ برتر اندروید 2018

در دنیا بیش تر از 2.5 میلیون اپ بر روی گوگل پلی سرویس برای گوشی ها و دستگاه های اندروید، از گلکسی اس 8 گرفته پیکسل2، در دسترس می باشد. همان طور که آشکار است این تعداد، بسیار زیاد است. احتمالا منصفانه است اگر بگوییم برای هرکاری که بخواهید یک اپی وجود دارد… البته اگر بتوانید پیدایش بکنید. با این حال نگران نباشید. ما در این مقاله ده تا از بهترین نرم افزار اندروید موجود را برای شما گردآوری کرده ایم و شما اگر از این برنامه ها استفاده کنید احتمالا نیاز به اپ دیگری نخواهید داشت. برای دانلود هریک از اپ ها بر روی عنوان اپ کلیک کنید. این شما و این هم 10 برنامه برتر اندروید .

10 برنامه برتر اندروید

ده برنامه‌ برتر اندروید 2018

1 – دانلود Grammarly Keyboard

10 برنامه برتر اندروید

با ثابت کردن این که کیبوردهای گوشی ها و دستگاه هایمان می توانند کاری بیشتر از فقط تایپ کردن و تصحیح غلط های املایی انجام دهند انجام دهند، گرامرلی Grammarly به طور پیوسته و بوضوح می تواند عادات نوشتن شما و به طور کل نوشتنتنان(صد البته به انگلیسی) را بهتر نماید. این برنامه برای کسانی که نیاز دارند تا به انگلیسی متنی بنویسند(دانشجویان، نویسندگان، بیزنس من ها و …) انتخابی بسیار عالی می باشد.

نحوه ی کار Grammarly به این گونه است که نوشته ی شما را اسکن می کند و به شما پیشنهادهایی می دهد برای استفاده از جملات یا کلمات بهتر، در حالیکه کیبوردهای دیگر در این شرایط صرفا به شما غلط املاییتان را نشان خواهند داد. گرامرلی در چنین شرایطی به شما نحوه ی استفاده از فعل ها و دیگر غلط های گرامری را نشان خواهد داد. و بله برای آن هایی که اوتوکرکت را دوست دارند، این برنامه هم غلط های املاییتان را می گیرد.

نسخه ی کرک شده ی این برنامه برای استفاده و امکانات بیشتر توصیه می شود.

 

2- دانلود Nova Launcher

10 برنامه برتر اندروید

آن چیزی که اندروید را از آیفون و آیپد متمایز می کند و برتری می دهد، توانایی شخصی سازی بخش های بسیار زیادی از دستگاه می باشد. در آن جایی که اپل تعیین تکلیف می کند که اپ ها چه می توانند بکنند و چه نمی توانند بکنند تا جایی که یک برنامه ساده که صرفا بلوتوث را روشن و خاموش می کند از اپ استور حذف می شود، کاربران اندروید می توانند یک گوشی یا تبلت را بدل به نسخه ای شخصی سازی شده و مخصوص به خودشان بکنند.

این همان جایی است که Noava Launcher به میدان می آید. این برنامه به شما اجازه می دهند تا صفحه اصلی گوشیتان را به طور کامل شخصی سازی کنید، که همان صفحه ای است که وقتی گوشیتان را باز می کنید جلویتان ظاهر می شود. شما هر کاری که بخواهید می توانید بکنید. از تغییر دادن شکل آیکون هایتان تا تغییر دادن پوزیشن تقریبا هر چیزی که می بینید تا اضافه کردن ویجت ها و موزیک پلیر هرجای صفحه که بخواهید. اگر می خواهید تا گوشیتان را شخصی سازی بکنید این برنامه مناسب شماست.

 

3- دانلود CM Locker

10 برنامه برتر اندروید

مشابه به برنامه ی قبلی، قفل کنند سی ام لاکر CM Locker ابزاری بسیار مناسب برای شخصی سازی دستگاه اندرویدتان می باشد. این برنامه به شما قابلیت جایگزین کردن صفحه ی قفلتان را با صفحه قفلی شخصی سازی شده می دهد که دارای قابلیت “Intruder Selfie ” نیز در کنار بسیاری از دیگر قابلیت ها می باشد. Intruder Selfie از هر شخصی که گوشی شما را در دست داشته باشد اما نتواند با موفقیت بازش کند عکسی خواهد گرفت، چه کودکتان باشد چه همکاری که می خواهد با شما شوخی کند یا دزدی که گوشیتان را دزدیده. بعد از این که عکس گرفته شد، تصویر مهاجم به آدرس ایملیتان، فرستاده خواهد شد.

  آموزش تصویری بلاك كردن شماره در وايبر How to Block in Viber

با این حال این برنامه بیشتر از صرفا برنامه ای برای جلوگیری از سرقت است. شما می توانید لاک اسکرینتان را شخصی سازی کنید؛ وال پیپر مورد علاقه اتان را قرار دهید، آخرین هدلاین ها را ببینید، پیش پینی آب و هوا را ببینید و موسیقی درحال پخشتان را کنترل کنید.

 

4- IFTTT

10 برنامه برتر اندروید

ITTT به طور قطع یکی از بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های اندروید است. این برنامه به طور کلی به شما اجازه می دهد تا کارهای متفاوتی را نسبت به وقایع متفاوتی که برایتان پیش می آید برنامه ریزی کنید تا مثلا پیام هایتان به طور خودکار ارسال شوند. برای مثال می توانید از این برنامه استفاده کنید تا موقعی که به خانه می رسید یا وارد فروشگاه می شوید به همسرتان پیامی فرستاده شود. یا مثلا تمام عکس هایتان را به حساب دراپ باکس یا گوگل درایوتان کپی کنید به محض این که عکسی گرفتید. یا حتی یک صفحه برای نوشتن برایتان آماده کند هر موقع که وارد سرکارتان شدید.

 

5- دانلود ES File Explorer

10 برنامه برتر اندروید

یکی از بهترین بخش های داشتن سیستمی باز توانایی این است که بتوانید به فایل های دستگاه هاتان در هر زمانی دسترسی داشته باشید و بتوانید مدیریتشان کنید. این ویژگی یکی از بزرگترین تفاوت هایی است که اندروید را از IOS متفاوت می سازد و یکی از اولین چیزهایی است که مردم وقتی دستگاه اندروید می خرند می خواهند که بهش دسترسی داشته باشند.

برنامه ی ES File Manager احتمالا بهترین برنامه ی مدیریت فایل برای گوشی های اندروید است. این برنامه اینترفیس و صفحه کاربری بسیار ساده ای دارد که کار با آن را بسیار ساده می سازد و همچنین بسیار قدرتمند است و سریع کار می کند.

6- دانلود Google Duo

10 برنامه برتر اندروید

از قابلیت و ایده ی FaceTime خوشتان می آید ولی طرفدار Apple نیستید؟ Google Duo به طور کلی همان قابلیت است برای گوشی های اندروید. با این تفاوت که بهتر است به خاطر این که بر روی سیستم عامل عای ios نیز در دسترس است که به این معنی است که با این برنامه می توانید به هرکس با هر گوشی ای، تا زمانی که این برنامه را روی گوشیشان داشته باشند، تماس تصویری برقرار کنید.

بهترین و جالب ترین چیز در مورد Google Duo این حقیقت می باشد که شما می توانید این برنامه را خیلی راحت به کار بیندازید و شروع به استفاده ازش بکنید. هیچ پروسه ی طولانی و پیچیده ای مثل ایجاد کردن یه حساب اسکایپ در کار نیست و خیلی راحت می توانید شروع به استفاده ازش بکنید. Duo برای تایید هویتتان یک اس ام اس به گوشیتان خواهد فرستاد. همین.

 

7- Todoist

10 برنامه برتر اندروید

اگر تنها لیست هایی که می خواهید ایجاد کنید و استفاده کنید لیست خرید یا چیزی مشابه می باشد این برنامه شاید اندکی زیاده روی به نظر برسد منتها اگ می خواهید از همه چیز اطلاع داشته باشید و همه چیز را خیلی دقیق مدیریت کنید یا لیست های پیچیده تری ایجاد کنید یا می خواهید لیست را با دیگر افراد دور و برتان به اشتراک بگذارید یا براساس آن ها تنظیم کنید این برنامه بهترین انتخاب ممکن می باشد.

  آموزش بلو استکس تصویری و کامل نرم افزار BlueStacks

با این برنامه نه تنها می توانید چندین پروژه را همزمان بررسی کنید و از پیشرفت هرکدام با خبر شوید و برای هر کدام یک لیست فرعی هم درست کنید، بلکه می توانید به هر لیست یک صاحب اختصاص دهید و به صورت خودکار یک یادآوری برایش ارسال کنید وقتی که یک آیتم از لیستشان انجام شد یا انجام نشد. این اپلیکیشن تقریبا بر روی تمام دستگاه های ممکن وجود دارد، ios اندروید ویندوز و حتی ساعت های هوشمند. این بدین معنی است که اگر وظیفه ای را به کسی محول کردید، آن ها هیچ بهانه ای برای انجام ندادنش در اختیار نخواهند داشت!

 

8- دانلود Call Recorder ACR

10 برنامه برتر اندروید

ممکن است تا به حال برایتان موقعیتی پیش آمده باشد که بخواهید تماسی را ضبط کنید، شاید اطلاعاتی که در تماس است مهم باشد یا به خاطر آوردن جزئیات برایتان مشکل باشد یا شاید هم باید آن تماس را ضبط کنید تا بعدا بتوانید در پروژه ای از اطلاعات به عنوان سند داستفاده کنید یا شاید هم در حال مصاحبه با کسی هستید، هر دلیلی که داشته باشید، بهترین برنامه برای ضبط کردن تماس هایتان ACR می باشد. این برنامه همچنین می تواند بر روی فایل های ضبط شده پسورد بگذارد، با فرمت های مختلف صدا را ضبط کند و شماره تلفن های خاصی را در هیچوقت برای ضبط کردن در نظر نگیرد. همچنین از قابلیت کلود نیز بر خوردار می باشد.

 

9- Velociraptor 

10 برنامه برتر اندروید

شاید Waze بهترین جایگزین برای برنامه ی Google Maps باشد تا به شما جهت دهی کند اما این برنامه Velociraptor، حتی برای مواقعی که نیازی به جهت دهی ندارید نیز بسیار کاربردی است. ایده ی پشت طراحی این اپ این است که این برنامه آنقدر در مورد این که بهتان بگوید چگونه به مقصدتان برسید نیست و بیشتر در مورد این است که چطور از برخورد با پلیس دوری کنید و یک موقع توسط پلیس توبیخ نشوید.

این برنامه از اطلاعات گوگل مپس استفاده می کند و حد سرعت توی خیابان هایی که هستید را بهتان اطلاع رسانی می کند که آیا سرعتی که اکنون دارید بیشتر از سرعت مجاز است یا خیر؟ و اگر اینگونه بود هشداری به صدا در می آورد و بهتان می گوید که در صدد مرتکب شدن جرم هستید. با این حال همه ی مردم بعضی مواقع بیشتر از سرعت مجاز می رانند برای همین شما می توانید یک حد تحمل نیز برای این برنامه ایجاد کنید.

 

10- دانلود Signal Private Massenger

10 برنامه برتر اندروید

اگر هنگام استفاده از برنامه های پیام رسانی بیشتر نگران امنیت هستید تا استیکرها یا شکلک های جدید و جالب یا راحتی استفاده، باید نگاهی به این برنامه بیندازید. این اپلیکیشن شاید به محبوبیت واتس اپ یا تلگرام نباشد، با این حال با تمرکز بر امنیت مکالمه ها توانسته بازاری برای خودش پیدا کند.

این برنامه از کدگذاری های یک طرفه ی یک بار مصرف برای هر مکالمه استفاده می کند و تماس صوتی و پیام های متنی و تماس تصویری و چت گروهی و به اشتراک گذاشتن مدیا را ساپورت می کند. این برنامه همچنین اوپن سورس(منبع باز) می باشد که به هرکسی اجازه می دهد تا کدهای دستگاه را چک کند که مبادا باگی دارد یا خیر. و علی رغم امنیت بالا و کدگذاری دقیق، استفاده از این برنامه بسیار ساده می باشد.

 

( 5 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا