آموزش نرم افزار اندروید

آموزش نصب برنامه بازار روی اندروید و کامپیوتر

بعد از آمدن و ارائه اندروید از طرف کمپانی عظیم گوگل ، مارکت گوگل نیز برای معرفی و دانلود نرم افزار و بازی ها برای این سیتم عامل نو پای گوشی و تبلت ارائه شده ، اما از همان اوائل کام کاربران ایرانی تلخ شد ! زیرا گوگل این بار نیز با سیاست های خصمانه خود اجازه دسترسی کاربران ایرانی به مارکت خودش را گرفت که مثل این است که شما ویندوز داشته باشید ولی نتوانید هیچ نرم افزاری رو برای ویندوز خود پیدا کنید !

از این رو ایرانی ها دست به کار شدند و اولین مارکت کاملا فارسی زبان با با نام بازار برای اندروید را عرضه کردند ، بازار نام این مارکت ایرانی است که شما در آن شاهد ارائه هزاران نرم افزار و بازی برای گوشی و تبلت اندروید خود می باشید ! نصب نرم افزار بازار نیز مانند سایر ابزارهای اندروید می باشد ، ولی احتمالا عده ای از کاربران با نصب آن مشکل داشته بانشد بنابراین می توانید این آموزش را دنبال کنید .

install-Bazar

نصب بازار روی اندروید و کامپیوتر

 

آموزش نصب بازار برای کسانی که گوشی یا تبلت اندروید دارند :

1 – ابتدا شما از این لینک دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar را دانلود کنید.

2 – بعد از دانلود اگر از طریق گوشی آن را دانلود کرده اید که روی آن کلیک کنید و اگر هم از طریق هم از طریق کامپیوتر آن را دانلود کرده اید باید آن را به گوشی منتقل کنید و در گوشی خودتان روی فایل نصبی کلیک کنید.

3- بعد از کلیک با تصویر زیر مواجه می شوید مانند عکس زیر روی Next کلیک کنید :

Bazaar-Install-1

4- طبق عکس زیر روی Install کلیک کنید.

Bazaar-Install-2

5- به همین راحتی و خوشمزگی ! بازار رو نصب کردید هم اکنون می توانید از امکانات بی نظیر بازار استفاده کنید. بعد از اتمام دانلود روی Open کلیک کنید تصویر زیر از محیط بازار بعد از نصب گرفته شده است.

بازار روی کامپیوتر

آموزش نصب بازار روی کامپیوتر :

به خودی خود نرم افزار بازار برای کامپیوتر لازم نیستش ، چون ابزارهای ان قابلیت نصب روی ویندوز را ندارند ، اما برخی از دوستان شاید گوشی یا تبلت آندرویدی نداشته باشند و قصد نصب یک شبیه ساز اندروید روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود را داشته باشند

در این صورت باید ابتدا شما یک شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر خودتان نصب کنید و سپس برنامه بازار را روی کامپیوتر خودتان نصب نمایید. برای نصب شبیه ساز روی لینک آموزش تصویری و کامل نرم افزار بلو استکس ( شبیه ساز اندروید روی ویندوز ) BlueStacks کلیک کنید.

( 4.3 از 5 ) از 880 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا