پیام رسان داخلی

آموزش تصویری ساخت کانال در ویسپی wispi

ساخت کانال در ویسپی پیام رسان ویسپی دارای نسخه ویندوز نمی باشد و فقط این پیام رسان را می توانید بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS استفاده نمایید. در این پیام رسان شما می توانید مانند شبکه های اجتماعی دیگر، برای خود یک کانال ایجاد نمایید. روش انجام دادن این کار آسان می باشد و در ادامه می خواهیم آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی را به شما ارائه دهیم.

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

 

روش ساخت کانال در ویسپی wispi

در ابتدا در صورت نیاز می توانید این پیام رسان را برای هر دو سیستم عامل گفته شده، دانلود نمایید. برای این کار از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود پیام رسان ویسپی

اکنون وارد برنامه شوید و روی آیکون آبی رنگ که به شما نشان داده شده است، کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه اول یعنی New channel را انتخاب نمایید.

 

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

در مرحله بعدی باید مشخصات کانال خود را تنظیم نمایید. در قسمت Channel name نام کانال خود را بابد وارد نمایید. در قسمت زیر آن نیز می توانید توضیحاتی در مورد کانال خود وارد نمایید. همچنین با کلیک کردن روی ایکون کنار نامی که وارد کرده اید، می توانید عکس مورد نظر خود را بر روی کانال قرار دهید. پس از انجام دادن تمامی این کارها، روی آیکون تیک مانند که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک نمایید.

 

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

با کلیک کردن روی این آیکون، وارد قسمتی دیگر می شوید که در اینجا باید یک لینک برای کانال خود درست نمایید تا افراد دیگر با استفاده از این لینک بتوانند وارد کانال شما شوند. برای درست کردن لینک نیز کافی است در قسمتی که مشخص شده است کلمه یا عبارت مورد نظر خود را به صورت انگلیسی تایپ نمایید. همچنین می توان از اعداد برای این لینک در کنار کلمات انگلیسی استفاده کرد. پس از تنظیم یک لینک، روی آیکون تیک مانند کلیک کنید.

 

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

اعضای مورد نظر خود را که می خواهید در کانال شما عضو شوند را مشخص نمایید. پس از تمام شدن این کار، روی ایکون تیک که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

 

آموزش ساخت کانال در پیام رسان ویسپی

 

( 4 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا