صفحه اصلی > پیام رسان داخلی و آموزش پیام رسان سروش : آموزش ساخت کانال در پیام رسان سروش

آموزش ساخت کانال در پیام رسان سروش

در پیام رسان سروش به آسانی می توانید در پلفتروم های مختلف کانال ایجاد کنید ، مطالب خود را منتشر کنید و اعضای خود را افزایش دهید ، ما در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه به آسانی در سروش برای خود یک کانال داشته باشید ، کانال ها که چند سالی می باشد در مسنجرجای مختلف معرفی شده است یکی از بخش های محبوب پیام رسان ها را تشکیل می دهد که پیام رسان سروش این قابلیت را پشتیبانی می کند.

آموزش ساخت کانال در سروش

ساخت کانال در پیام رسان سروش

پیش نیاز های ساخت کانال در سروش

 

1 – نسخه اندروید سروش –> دانلود سروش برای کامپیوتر

2- نسخه کامپیوتر سروش —> دانلود سروش برای اندروید

3 – آموزش نصب سروش روی کامپیوتر —> آموزش نصب سروش روی کامپیوتر

4 – آموزش نصب سروش روی اندروید —> آموزش نصب سروش روی اندروید

راهنمای ساخت کانال در سروش اندروید

 

1 – مانند تصویر زیر روی سه خط زیر هم در بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش کانال در تلگرام

2 – اکنون روی نوشته کانال جدید کلیک کنید.

creat chaneel in sourosh2 ساخت کانال سروش

3 – مانند تصویر زیر در بخش نام کانال نام دلخواه خود را قید کنید و در بخش توضیحات هم یه توضیح درباره کانالتون بنویسید می توانید بعدا این توضیحات را هم تغییر دهید از بالای نام با کلیک روی علامت دوربین می توانید یک عکس برای پروفایل کانال خود بسازید. بعد ازپایان مراحل تیک بالای صفحه را بزنید تا به مرحله بعد بروید.

creat chaneel in sourosh2 ساخت کانال سروش

[quote bgcolor=”#d8d8d8″]با زدن تیک اجازه ارسال پاسخ پیام به دنبال کنندگان مخاطبین کانال شما می توانند در مورد پست های شما نظر ارسال کنند و این نظرات به صورت عمومی منتشر نمی شود و فقط شما قادر به دیدن انها خواهید بود اگر به این گزینه نیازی ندارید تیک نزنید در غیر این صورت می توانید با فعال کردن آن اجازه پاسخ به پیامها در کانال را فعال کنید.[/quote]

 

4 – در این مرحله شما آی دی کانال خود را می ساید ، باید حتما و حتما به صورت انگلیسی آی دی کانال یا شناسه کانال خود را تایپ کنید این همان چیزی است که بعدا در اختیار کاربران می گذارید تا عضو کانال شما شوند .

آموزش ساخت کانال سروش

5 – تبریک عرض میکنیم اکنون کانال شما ساخته شده است و وارد بخش پروفایل کانال خودتان می شوید.

ساخت کانال در سروش

آموزش مدیریت کانال در سروش

افزودن عضو به کانال در سروش

 

شما می توانید به دو روش اعضای گروه خود را افزایش دهید روش اول پخش لینک کانال خود در گروه های مختلف می باشد و روش دوم اضافه کردن لیست مخاطبین خود به کاانال می باشد برای اضافه کردن لیست مخاطبین اول روی مدیریت کانال کلیک کنید سپس روی افزودن دنبال کننده کلیک کنید و بعد تیک مخاطبینی خود را زده و روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.

افزودن مدیر به کانال در سروش

 

  آموزش نصب پیام رسان ایتا Eitaa در اندروید

اول روی مدیریت کانال کلیک کنید سپس روی افزودن مدیر کلیک کنید و از لیست مخاطبین خود کسی که قصد مدیر کردنش را دارید پیدا کرده تیک دارش کنید و سپس روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.

 

راهنمای ساخت کانال در سروش کامپیوتر

 

1 – ابتدا روی سه خط روی هم بالای صفحه کلیک کنید.

ساخت کانال در سروش

2 – سپس روی نوشته ایجاد کانال کلیک کنید.

ساخت کانال سروش

[quote bgcolor=”#ddcdad”]بقیه مراحل دقیقا مانند نسخه اندروید می باشد که شما می توانید از بالای آموزش شماره 3 به بعد را مشاهده کنید و تفاوتی در ساخت و بقیه مراحل وجود ندارد.[/quote]

( 4.5 از 5 ) از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید