صفحه اصلی > پیام رسان داخلی و آموزش ساخت اکانت ها و آموزش ویسپی : آموزش نصب پیام رسان ویسپی wispi در اندروید

آموزش نصب پیام رسان ویسپی wispi در اندروید

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید \ یکی از پیام رسان های دیگری که در میان مردم محبوب و پرطرفدار است، پیام رسان ویسپی می باشد. فضای این پیام رسان نیز تقریبا مانند تلگرام می باشد یعنی شما می توانید هم گروه و هم کانال برای خود ایجاد نمایید و از مزایای آن ها استفاده نمایید. اگر تا به حال این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب نکرده اید، با استفاده از این آموزش می توانید روش نصب کردن و ساخت یک اکانت در این برنامه را یاد بگیرید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

آموزش ساخت اکانت ویسپی در اندروید 

 

در ابتدا لازم است که این پیام رسان را برای خود دانلود نمایید. برای این کار می توانید از لینک روبرو استفاده کرده و ویسپی را برای اندروید دانلود نمایید–> دانلود ویسپی برای اندروید

 

پس از دانلود کردن، وارد برنامه شوید. در صفحه ای که مشاهده می کنید، برنامه به شما ویژگی های خود را معرفی خواهد کرد. پس از دیدن ویژگی ها روی آیکون START CHATTING کلیک کنید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

اکنون باید یک نام برای خود انتخاب کنید و آن را در مکانی که مشخص شده تایپ نمایید. پس از انجام دادن این کار روی گزینه Next که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

حال نوبت به آن می رسد که شما همراه خود را که میخواهید با آن یک اکانت برای خود ایماد نمایید را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از انجام دادن این کار، روی Done کلیک نمایید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

سپس باید منتظر بمانید تا کد مورد نیاز برای ساخت اکانت برای شما ارسال شود. اگر این کد برای شما ارسال نشد؛ می توانید با کلیک کردن روی لینک مشخص شده درخواست یک تماس صوتی برای دریافت این کد کنید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

پس از دریافت کد و وارد کردن آن، یک صفحه برای شما باز می شود که به شما می گوید ایا میخواهید که به فیسبوک متصل شوید یا خیر. این کار باعث می شود که دوستان خود را با استفاده از فیسبوک پیدا کنید. برای اتصال روی آیکون CONNECT کلیک کنید. در غیر اینصورت روی LATER کلیک نمایید تا مراحل نصب برای شما به پایان برسد.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

و در آخر زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا فضای برنامه به آن زبان مورد نظر شما تغییر کند. پس از انتخاب کردن، روی Done که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

آموزش نصب برنامه ویسپی در اندروید

 

( 4 از 5 ) از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید