صفحه اصلی > آموزش ساخت اکانت ها و پیام رسان داخلی و پیام رسان گپ : آموزش نصب پیام رسان گپ بر روی اندروید

آموزش نصب پیام رسان گپ بر روی اندروید

نصب پیام رسان گپ در اندروید  پیام رسان گپ، یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار اکنون می باشد که ویژگی های بسیاری دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به امکان ارسال استیکر، ارسال و در خواست وجه و قابلیت های کاربردی دیگری می باشد که می توان گفت بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد. گپ دارای نسخه های اندروید، iOS و ویندوز می باشد و می توانید در صورت نیاز هر کدام را دانلود نمایید. در ادامه می خواهیم به شما روش نصب و ساخت اکانت پیام رسان گپ در اندروید را به شما آموزش دهیم.

روش ساخت اکانت گپ

آموزش نصب پیام رسان گپ در اندروید

برای ساخت اکانت پیام رسان گپ، در ابتدا لازم است تا این پیام رسان را دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب نمایید. برای دانلود کردن آن می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود پیام رسان گپ

پس از دانلود کردن، برنامه را اجرا نمایید. زمانی که وارد برنامه می شوید، در صفحه نخست ویژگی های این پیام رسان به شما معرفی خواهد شد. برای ادامه کار و ساختن اکانت، روی آیکون ورود کلیک کنید.

روش ساخت اکانت گپ

اکنون شما باید شماره موبایل خود را که می خواهید با آن یک اکانت ایجاد نمایید، وارد کنید. پس از وارد کردن شماره خود، روی آیکون ادامه کلیک کنید.

روش ساخت اکانت گپ

پش از کلیک کردن روی این آیکون، یک پیام به شما نمایش داده خواهد شد که به شما می گوید آیا شماره وارد شده صحیح می باشد یا خیر. در صورت درست بودن شماره روی تایید کلیک کنید در غیر اینصورت به ویرایش کردن آن اقدام کنید.

روش ساخت اکانت گپ

در مرحله بعدی باید منتظر بمانید تا کد مورد نیاز برای ورود، به گوشی شما ارسال شود. پس از ارسال شدن، کد را در مکان مشخص شده وارد نمایید و روی تایید کلیک کنید. اگر برای شما کدی ارسال نشد، می توانید درخواست تماس صوتی برای گفتن این کد به شما نمایید.
روش ساخت اکانت گپ

اکنون باید نام خود را وارد نمایید. همچنین در این قسمت می توانید با کلیک کردن روی آیکون مشخص شده، یک عکس برای خود تنظیم نمایید. در قسمت شناسه معرف نیز می توانید آیدی کسی را که شما را به این برنامه معرفی کرده است، وارد نمایید که کاری اختیاری است. پس از انجام دادن این کارها، روی تایید کلیک کنید.

روش ساخت اکانت گپ

پس از انجام دادن این کار، اکانت برای شما ساخته خواهد شد و می توانید از آن استفاده نمایید.

 

 

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید