صفحه اصلی > آموزش اینستاگرام : آموزش افزودن آهنگ در استوری اینستاگرام

آموزش افزودن آهنگ در استوری اینستاگرام

افزودن آهنگ در استوری اینستاگرام

استوری (Story) یکی از بخش های بسیار محبوب اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می دهد تا عکس ها و کلیپ های خود را برای مدت زمان محدودی با دیگران به اشتراک بگذارند و اینستاگرام به مرور زمان با افزودن امکانات و قابلیت های جدید به این بخش همواره سعی در ارتقا و بهبود بخش استوری داشته است. یکی از قابلیت هایی که اخیرا به بخش استوری افزوده شده قابلیت افزودن موسیقی و آهنگ به استوری است. در اینستاگرام می توانید با قرار دادن یک موسیقی زیبا بر روی استوری خود جذابیت آن را دو چندان کنید و ما امروز طریقه ی انجام این کار را با زبان ساده و همراه با تصویر خدمت شما توضیح می دهیم. چندی پیش نحوه ی افزودن نظرسنجی به استوری اینستاگرام را خدمت شما تقدیم کردیم و امروز قصد داریم طریقه ی افزودن آهنگ در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید!

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

استیکر music در ماه ژوئن سال 2018 برای اولین بار به بخش استوری اضافه شد تا افراد بتوانند به آسانی موسیقی مناسب با حال و هوای پست خود را به استوری شان اضافه کرده و جذابیت آن را دو چندان کنند. برای افزودن آهنگ به استوری خود مراحل زیر را طی کنید:

1.وارد اینستاگرام شوید، به بخش استوری بروید و استوری جدیدی بسازید.

2.حال در بالای صفحه بر روی آیکون استیکر (مکعب با صورت خندان) کلیک کنید.

3.از منوی استیکر ها، استیکر Music را انتخاب کنید.

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام-1

 

4.سپس پنجره ی جدیدی باز می شود که در آن اینستاگرام لیستی از آهنگ های لایسنس شده را در اختیار شما می گذارد و شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را بر اساس محبوبیت، حس و حال و ژانر جست و جو و انتخاب کنید. البته حداکثر تا 15 ثانیه از آهنگ در طول استوری پخش خواهد شد و استیکر آن همراه با نام آهنگ و خواننده به نمایش درمی آید. به منظور افزودن آهنگ مورد نظر به استوری بر روی آن کلیک کنید.

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام-2

 

5.سپس قسمتی باز می شود که در آن می توانید قسمتی از آهنگ که مناسب استوری شما است را برای پخش انتخاب کنید. پس از آن برای انتخاب مدت زمان پخش آهنگ بر رو ی دکمه ی 15 SECS کلیک کنید. در این قسمت حداکثر مدت زمان پخش آهنگ 15 ثانیه می باشد که شما می توانید مطابق میل خود آن را کوتاه تر کنید.

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام-3

 

6.حال بر روی گزینه ی Done بزنید تا استیکر آهنگ انتخابی تان به استوری افزوده شود. شما می توانید با کلیک کردن و کشیدن بر روی استیکر جایگاه آن را تغییر دهید یا آن را تغییر اندازه دهید و با کلیک بر روی آن نحوه ی نمایشش را عوض کنید.

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام-4

 

7.در نهایت بر روی گزینه ی Send To > کلیک کنید و استوری تان را به اشتراک بگذارید.

  آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام How Delete Instagram Account

قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام بدون استیکر

یک راه دیگر برای افزودن آهنگ به استوری های اینستاگرام اشتراک گذاری ویدیو ها و کلیپ های همراه با آهنگ می باشد. شما می توانید به راحتی با استفاده از یک نرم افزار های ویرایش ویدیو مناسب آهنگ مورد نظر خود را به ویدیو تان افزوده و سپس آن را به استوری اضافه کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

( 4.4 از 5 ) از 7 رای

دیدگاهتان را بنویسید