صفحه اصلی > اموزش واتساپ : آموزش تصویری حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ

آموزش تصویری حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ

آموزش حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ / شبکه پیام رسان واتس اپ (Whatsapp) یکی از مشهور ترین و پرطرفدار ترین شبکه های احتماعی اکنون می باشد که کاربران بسیاری از آن برای ارسال پیام استفاده می کنند. این برنامه ویژگی های بسیاری دارد و از هر کدام می توانید برای اکثر نیاز های خود استفاده نمایید. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که یک پیام را برای شخصی فرستاده باشید و پس از آن بخواهید آن پیام را قبل از اینکه آن شخص پیام را مشاهده کند، آن را پاک کنید. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم تا چگونه این کار را انجام دهید.

حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ

حذف پیام های فرستاده شده در واتساپ

 

چند نکته مهم ( حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ )

دقت داشته باشید اگر یک پیام را به اشتباه برای یک نفر ارسال کرده اید، تنها 7 دقیقه فرصت دارید تا آن را پاک کنید. اگر بیشتر از 7 دقیقه زمان بگذرد، پیام باقی خواهد ماند و پاک نمی شود. البته نکته دیگری نیز وجود دارد که برای پاک کردن پیام ارسال شده، هم گیرنده و هم فرستنده باید آخرین نسخه از واتساپ را داشته باشند. برای دانلود آخرین نسخه از واتساپ می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

–> دانلود واتساپ برای کامپیوتر

–> دانلود واتساپ برای اندروید

نکته دیگری که باید به شما گفته شود این است که با وجود اینکه شاید بتوانید پیام خود را پاک کنید اما گیرنده میفهمد که شما پیام خود را پاک کرده اید. زمانی که شما پیام خود را پاک می کنید، یک متنی با عنوان This message was deleted جای آن پیام شما قرار می گیرد. اگر نمی خواهید که گیرنده حتی این پیام را نیز مشاهده نماید، متاسفانه نمی توانید کاری را انجام دهید. البته قبل این ها نیز ممکن است آن شخص پیام شما را مشاهده کند.

این کار را می توانید در تمامی نسخه های واتساپ اعم از ویندوز، iOS، اندروید، ویندوز فون انجام دهید. البته این قابلیت فقط برای پیاک کردن پیام های متنی نمی باشد. شما می توانید انواع پیام ها مانند عکس، فیلم، گیف و فایل ها را نیز پاک کنید. همچنین پیام های خود در گروه ها نیز می توانید پاک کنید.

حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ 1

روش پاک کردن پیام در واتساپ ( حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ )

 

پاک کردن پیام ها در واتساپ آسان می باشد. برای این کار کافی است روی پیامی که می خواهید پاک کنید، نگه دارید سپس یک پنجره برای شما باز می شود. در این پنجره که برای شما باز می شود، سه گزینه وجود دارد. این سه گزینه عبارتند از: Delete for Me، Delete for Everyone و Cancel.

اگر شما گزینه Delete for Me را انتخاب کنید، این پیام فقط برای شما حذف می شود اما برای گیرنده همچنان پیام باقی است. گزینه Delete for Everyone برای حذف پیام برای دو طرف می باشد. با انتخاب کردن این گزینه، پیامی را که مشخص کرده اید، برای هر دو شما حذف می شود.

  آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر تصویری Whatsapp On Pc

 

حذف پیام های فرستاده شده در واتس اپ 2

همچنین می توانید چندین پیام را نیز به صورت جمعی حذف کنید. برای این کار پیام های خود را انتخاب نمایید و روی آیکون سطل آشغالی که در نوار بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید و پس از آن مانند مرحله قبل، گزینه Delete for Everyone را انتخاب نمایید تا پیام برای شما و گیرنده پاک شود. با پاک کردن پیام، نوتیفیکیشن یا اعلان هشدار آن پیام نیز حذف خواهد شد.

با استفاده از ترفندی که به شما آموزش داده شد، می توانید پیام های خود را در واتساپ حذف کنید. اما دقت داشته باشید فرصت شما برای حذف پیام ها محدود می باشد و در آن بازه باید پیام خود را پاک کنید گس از ان نمی توانید این کار را انجام دهید. این قابلیت با توجه به درخواست های زیاد کاربران این شبکه اجتماعی در آن قرار گرفته شده است و امیدواریم طی آپدیت های بعدی برای این برنامه، شاهد ویژگی های بهتری در این پیام رسان باشیم.

 

( 3.1 از 5 ) از 11 رای

دیدگاهتان را بنویسید