صفحه اصلی > رفع خطا و ارور : معرفی نرم افزار هایی که باعث کرش گوگل کروم می شوند

معرفی نرم افزار هایی که باعث کرش گوگل کروم می شوند

معرفی نرم افزار هایی که باعث کرش گوگل کروم می شوند

 

معرفی نرم افزار هایی که باعث کرش گوگل کروم می شوند

در سال 2010 گوگل لیستی از نرم افزار هایی که باعث کرش شدن گوگل کروم می شوند را تهیه و منتشر کرد. از آن زمان تقریبا ۹ سال می گذرد و با عرضه ی نرم افزار های بیشتر قطعا موارد دیگری به این لیست افزوده شده است. یکی از دلایل اصلی و عمده ی کرش شدن مرورگر گوگل کروم نرم افزار ها و برنامه های جانبی نصب شده در ویندوز می باشند که باعث به وجود آمدن چنین خطایی می شوند و با گوگل کروم سازگاری کامل ندارند. اگر شما هم در هنگام کار با مرورگر کروم با کرش و خطا رو به رو می شوید بهتر است لیستی از نرم افزار هایی که در مقاله ی امروز معرفی می کنیم را مطالعه کنید و اگر یکی از این برنامه ها را در سیستم خود نصب کرده اید از روش هایی که خدمت شما توضیح می دهیم جهت رفع خطا اقدام نمایید. با معرفی لیست کامل نرم افزار هایی که باعث کرش گوگل کروم می شوند با ما همراه باشید!

Internet Download Manager

اینترنت دانلود منیجر بهترین ابزار و برنامه ی مدیریت دانلود ها می باشد که اکثر کاربران این برنامه را بر روی ویندوز خود نصب دارند. این برنامه جزو برنامه هایی است که گاهی باعث کرش شدن مرورگر کروم می شود البته برای این مشکل یک راه حل وجود دارد و آن هم غیرفعال کردن آپشن Advanced Browser integration در داخل تنظیمات دانلود منیجر می باشد. بدین منظور:

۱.اینترنت دانلود منیجر را اجرا کنید.

۲.بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و وارد تنظیمات برنامه شوید.

۳.به سربرگ General بروید و تیک گزینه ی Use advanced browser integration را بردارید.

Internet Download Manager

 

۴.در پنجره ی باز شده بر روی Yes کلیک کنید.

۵.در نهایت بر روی دکمه ی OK کلیک کنید.

NVIDIA Desktop Explorer

NVIDIA Desktop Explorer یکی دیگر از برنامه هایی است که باعث کرش شدن مرورگر کروم می شود. اگر این برنامه را در سیستم خود نصب کرده اید به منظور رفع مشکل کرش شدن کروم باید فایل nvsshell.dll که دلیل اصلی بروز این خطا است را حذف کنید. در صورتی که از آخرین نرم افزار مدیریت دسکتاپ استفاده می کنید، این کار به آسانی امکان پذیر است.

FolderSize

FolderSize یک نرم افزار ساده، کوچک و کاربردی است که حجم پوشه های موجود در فایل اکسپلورر را نشان می دهد. این برنامه یک نرم افزار متن باز می باشد که گاهی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در مرورگر کروم و در نهایت کرش شدن آن شود. در این صورت برای رفع مشکل پیشنهاد می کنیم با استفاده از نرم افزار Revo Uninstaller برنامه ی FolderSize را به طور کامل از سیستم خود حذف کنید.

Asus EeePC print crash

در صورتی که از Asus EeePC print crash در سیستم خود استفاده می کنید و مرورگر کروم تان نیز مدام کرش می شود، بهتر است نرم افزار Asus EeePC print crash را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید تا مشکل کرش شدن کروم برطرف شود.

StopZilla

StopZilla عنوان یک نرم افزار آنتی ویروس و بهینه ساز سیستم کامپیوتر می باشد که ممکن است گاهی باعث کرش شدن مرورگر گوگل کروم شود. برای رفع این مشکل نرم افزار را آپدیت یا آن را غیرفعال کنید.

WinMount

از نرم افزار WinMount برای فشرده سازی فایل و ساخت درایو مجازی استفاده می شود. این نرم افزار نیز از جمله برنامه هایی است که با گوگل کروم سازگاری کامل ندارد و گاها باعث کرش شدن این مرورگر می شود. برای رفع مشکل بهتر است نرم افزار WinMount را به آخرین نسخه ی موجود آپدیت کنید.

از جمله نرم افزار های دیگری که باعث کرش شدن مرورگر گوگل کروم می شود می توان موارد زیر را نام برد:

  • PPLive
  • Venturi Firewall
  • Hide My IP
  • ESET Nod32 Antivirus
  • NVIDIA Desktop Explorer
  • NVIDIA Network Access Manager
  • Trusteer Rapport
  • Microsoft Office XP Input Method Editor
  • ContentWatch
  • Safe Eyes Parental Control Software
  • Naomi Web Filter

 

برای حل مشکل بهتر است نرم افزار های فوق را به جدید ترین نسخه ی موجود آپدیت کنید و اگر مشکل برطرف نشد نرم افزار را حذف نصب کرده و نرم افزار مشابه دیگری را جایگزین کنید.

  آموزش رفع خطای Your connection is not private

بررسی برنامه های ناسازگار با گوگل کروم

گوگل کروم دارای یک ابزار داخلی می باشد که سازگاری برنامه را در سیستم شما بررسی می کند. شما می توانید از این قابلیت بسیار خوب برای بررسی برنامه های ناسازگار با مرورگر کروم استفاده کرده و ببینید که اگر برنامه ناسازگار دیگری به جز موارد ذکر شده در بالا در سیستم شما وجود دارد یا خیر! برای این کار به ترتیب زیر عمل کنید:

۱.مرورگر گوگل کروم را اجرا کنید‌.

۲.بر روی آیکون Menu کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه ی Settings را انتخاب کنید.

بررسی برنامه های ناسازگار با گوگل کروم-1

 

۳.بر روی دکمه ی Advanced کلیک کنید تا صفحه ی تنظیمات مرورگر گسترش یابد.

۴.آپشن Clean up Computer را انتخاب کنید.

 

بررسی برنامه های ناسازگار با گوگل کروم-2

 

۵.سپس کروم شروع به جست و جو برای یافتن نرم افزار های ناسازگار و مضر می کند و اگر برنامه ی ناسازگاری را در سیستم شما یافت در همان قسمت برای شما لیست می کند.

بررسی برنامه های ناسازگار با گوگل کروم-3

 

به این ترتیب می توانید راحت تر و بهتر از مرورگر کروم تان استفاده کنید بدون این که نرم افزاری خللی در کار شما ایجاد کند و باعث کرش شدن مرورگر کروم شود.

نرم افزار های پیشنهادی:

دانلود کروم Google Chrome

دانلود Google Chrome گوگل کروم برای اندروید

( 4.5 از 5 ) از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید