صفحه اصلی > پیام رسان داخلی و آموزش آی گپ : آموزش نصب پیام رسان آی گپ igap در اندروید

آموزش نصب پیام رسان آی گپ igap در اندروید

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید \ یکی از پیام رسان های محبوب در حال حاضر، آی گپ می باشد. این پیام رسان دارای دو نسخه ویندوز و اندروید می باشد و می توانید از آن به راحتی در این سیستم عامل ها استفاده نمایید. در این آموزش می خواهیم آموزش نصب این پیام رسان در اندروید را به شما ارائه دهیم تا به راحتی بتوانید یک اکانت در این پیام رسان برای خود ایجاد کرده و استفاده های لازم خود را از آن ببرید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

در ابتدا نیاز است که این پیام رسان را برای سیستم عامل اندروید خود دانلود نمایید. برای این کار می توانید از لینک روبرو  استفاده نمایید–> دانلود آی گپ برای اندروید و آیفون

پس از دانلود کردن و نصب، وارد برنامه شوید. در صفحه اول یکسری از ویژگی های برنامه به شما معرفی می شود. اگر نیاز ندارید که این قسمت را مطالعه کنید، روی آیکون Skip که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

پس از کلیک کردن روی این آیکون، نوبت به آن می رسد که شماره تلفن خود را برای ادامه وارد نمایید. در زیر این قسمت نیز یک متن فارسی در مورد آی چپ برای شما قرار داده شده است. دقت داشته باید که کد ایران را باید انتخاب نمایید همچنین شماره خود را بدون صفر آغازین وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن خود در مکان مشخص شده، روی آیکون Lets Go کلیک کنید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

اکنون یک پیام برای شما آورده می شود که از شما می پرسد آیا شماره وارد شده درست می باشد یا خیر. اگر درست نیست روی Edit کلیک کنید در غیر اینصورت OK را انتخاب نمایید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

پس از تایید، قسمتی برای شما باز می شود که نشان می دهد مراحل ساخت اکانت شما به چه صورت است.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

سپس برای شما یک کد ارسال خواهد شد و باید آن را در قسمتی که برای شما باز می شود، وارد نمایید. اگر کد برای شما ارسال نشد، روی Resend Code کلیک کنید تا دوباره برای شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد، روی I entered manually کلیک نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

در مرحله بعدی، شما باید اطلاعات پروفایل خود را تنظیم نمایید. برای قرار دادن عکس شخصی، روی آیکون مثبت مانندی که در تصویر به شما نشان داده شده است کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ضمن شما لازم است یک نام برای خود قرار دهید. نام خود را در جای مشخص شده وارد نمایید. پس از انجام دادن تمامی این کارها، روی آیکون Continue کلیک کنید.

آموزش نصب پیام رسان آی گپ در اندروید

( 4 از 5 ) از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید