آموزش حذف اکانت ها

حذف اکانت فیس بوک – دیلیت اکانت فیس بوک مرحله به مرحله

آموزش تصویری حذف اکانت فیس بوک \ به دنبال رسوایی های اخیری که در فیسبوک اتفاق افتاد، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی قصد خارج شدن از فیسبوک را کردند. کاربران با این تفکر که اطلاعات آن ها حفظ خواهد شد دست به این اقدام زدند. با این حال اگر می خواهید همچنان در ارتباط با دوستان خود باشید اما اطلاعات خود را با توسعه دهندگان برنامه به اشتراک نگذارید، می توانید حساب کاربری خود را از سایت های شخص ثالث جدا کنید. اما اگر همچنان مصمم هستید که می خواهید اکانت خود را برای همیشه حذف کنید، می توانید از این مقاله استفاده نمایید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

دیلیت اکانت فیس بوک

 

در فیسبوک دو راه برای خارج شدن است اکانت خود دارید. راه اول اکانت شما را غیرفعال می کند به طوری که برای دیگران اکانت شما غیرفعال ناپدید خواهد شد. راه دوم نیز حذف دائمی اکانت می باشد. در ادامه می خواهیم روش اول را برای شما توضیح دهیم.

غیرفعال کردن اکانت فیسبوک

برای انجام دادن این کار در مرحله اول نیاز است تا این برنامه را دانلود نمایید. برای دانلود کردن می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود فیسبوک برای اندروید

در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که این آموزش در سیستم عامل اندروید و iOS یکسان می باشد و فقط در نام بعضی از گزینه ها ممکن است تفاوت وجود داشته باشد.

پس از آنکه این برنامه را دانلود کردید، وارد آن شوید. سپس روی آیکون سه خط افقی که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

اکنون وارد قسمت تنظیمات بیشتر فیسبوک خواهید شد. در این قسمت گزینه Account Settings را انتخاب نمایید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

روی General کلیک کنید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

در این قسمت اطلاعات شخصی شما نوشته شده است. در زیر اطلاعات شما، گزینه ای به نام Manage Account وجود دارد. این گزینه را انتخاب نمایید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

سپس در کنار گزینه Account، روی Deactive کلیک کنید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

وقتی که این گزینه را انتخاب کردید، در جای مشخص شده رمز عبور خود را وارد نمایید تا اکانتتان غیر فعال شود و Continue را انتخاب کنید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

حذف دائمی اکانت فیسبوک

 

برای این کار درابتدا لازم است وارد اکانت خود در فیسبوک وب شوید.

پس از ورود، آدرس روبرو را در مرورگر خود باز نمایید. این کار را زمانی باید انجام دهید که وارد اکانت خود شده باشید:

https://www.facebook.com/help/delete_account

این آدرس را می توانید در تمامی مرورگر ها برای خود باز نمایید.

در صفحه ای که برای شما باز می شود، روی Delete My Account کلیک کنید. در تصویر بعدی می توانید این مراحل را مشاهده نمایید.

روش پاک کردن اکانت فیسبوک

تمام شد. شما با انجام دادن این کار اکانت خود را برای همیشه حذف خواهید کرد. حال چند نکته لازم به ذکر است که برای شما بازگو کنیم.

پس از آن که شما حساب کاربری خود را حذف می کنید، 90 روز طول می کشد تا تمامی پست های شما پاک شوند. اگر نمی خواهید که اطلاعات شما تا این مدت باقی بماند، می توانید پست های خود را به صورت دستی قبل از پاک کردن اکانتتان، حذف کنید.

قبل از پاک کردن اکانت خود، همانطور که به شما گفته شد لازم است یک کپی از تمامی پست های خود و حتی اطالاعات خود دریافت نمایید. برای این کار وارد Settings  شوید. و گزینه Download a copy of your Facebook data را باید انتخاب کنید. پس از پاک کردن حساب خود، شما قادر به بازیابی این اطلاعات نخواهید بود.

( 4 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا