صفحه اصلی > آموزش نرم افزار ویندوز : چگونه برای دسکتاپ عکس متحرک بگذاریم؟ آموزش BioniX Wallpaper Changer

چگونه برای دسکتاپ عکس متحرک بگذاریم؟ آموزش BioniX Wallpaper Changer

می دانیم که تصاویر پس زمینه در ویندوز 10 ثابت و بدون تحرک هستند. برای تنوع دادن به تصویر پس زمینه می توان فولدری ایجاد کرد و تویش تصاویر دلخواه را قرار داد و با استفاده از گزینه slideshow هر چند وقت یک بار به صورت خودکار پس زمینه را تغییر داد. اما این نزدیک ترین چیزی است که به یک پس زمینه متحرک گیرتان می آید. در کنار این گزینه، شما می توانید از نرم افزارهایی مثل Splash استفاده کنید تا به طور خودکار تصاویری را جاگزین تصویر پس زمینه دسکتاپ بکنند اما باز هم این تصاویر ثابت هستند. اگر خواهان پس زمینه ای متحرک هستید باید از نرم افزاری به نام BioniX Wallpaper Changer استفاده نمایید. این نرم افزار به شما امکان قرار دادن GIF به عنوان تصویر پس زمینه را می دهد.

پس زمینه متحرک

آموزش BioniX Wallpaper Changer

 

دانلود نرم افزار :»

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید و در صفحه دانلود روی download کلیک کنید.

 

پیدا کردن GIF مناسب

 

سخت ترین بخش قرار دادن یک تصویر متحرک بر روی دسکتاب پیدا کردن GIf ای است که به حد کافی بزرگ باشد. این یعنی آن که GIF به حدی بزرگ باشد که صفحه ی دسکتاپتان را بپوشاند. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت هایی مثل Gfycat و یا hdgifs می باشد.

 

قراردادن GIF به عنوان تصویر پس زمینه

 

برنامه ی BioniX Wallpaper Changer را از انتهای همین پست دانلود و سپس اجرایش نمایید. هنگام اجرای برنامه گزینه simplified interface را انتخاب نمایید.

پس زمینه متحرک

پس از نصب برنامه از منوی بالای صفحه گزینه ی Playlists را انتخاب نمایید. و در تب باز شده clear playlist را انتخاب نمایید.

پس زمینه متحرک

سپس در همین تب گزینه New playlist را انتخاب نمایید و در تب باز شده هر آدرسی را که دوست دارید انتخاب نمایید. مکان پلی لیست مهم نیست.

پس زمینه متحرک

سپس تصاویر مورد نظر خود را کشیده و در صفحه ی اکنون خالی برنامه بگذارید. سپس دو بار بر رویش کلیک نمایید. اکنون تصویر مورد نظر بر روی دسکتاپتان قرار گرفته است.

 

پس زمینه متحرک

سپس برنامه را کوچک کنید و مشاهده می‌کنید که بک گراند متحرکی در اختیارتان است.

 

پی.نوشت

ذکر این نکته لازم به ذکر است که این برنامه بر روی دستگاه های قدیمی تر ممکن است مشکل ایجاد کند. این برنامه منابع زیادی از کامپیوترتان را اشغال نمی کند با این حال سیستم های قدیمی تر منابع لازم برای تفذیه ی این برنامه را در اختیار ندارند.

ضمن این که اگر در حال بازی کردن و یا اجرای برنامه های قوی گرافیکی یا ویرایش ویدیو هستید این برنامه سرعت اجرای موارد فوق د را کاهش می دهد اگر از رم، سی پی سو و یا فضای کافی هارد برخوردار نباشید..

( 4.2 از 5 ) از 20 رای

دیدگاهتان را بنویسید