آموزش آیفون

آموزش اجرای برنامه های iOS در کامپیوتر

اجرای برنامه های iOS در کامپیوتر

گاهی ممکن است پیش بیاید که بخواهید برنامه ی iOS یا اندرویدی خاصی را بر روی ویندوز اجرا و در کامپیوتر از آن استفاده کنید ولی خب از آن جایی که اپلیکیشن های iOS یا اندروید مخصوص این سیستم عامل ها طراحی شده اند امکان اجرای آن ها در سیستم عامل های دیگر نظیر ویندوز وجود ندارد. با این حال یک راه برای اجرای اپلیکیشن های iOS روی سیستم عامل ویندوز وجود دارد و آن هم استفاده از برنامه های شبیه ساز برای این کار است. برنامه های شبیه ساز، مقلد و کلون ساز مجازی زیادی برای اجرای نرم افزار های iOS روی کامپیوتر های ویندوزی وجود دارد که ما در ادامه به معرفی برخی از بهترین و محبوب ترین آن ها می پردازیم. در مقاله ی امروز قصد معرفی ابزاری برای اجرای برنامه های iOS در کامپیوتر را داریم. با ما همراه باشید!

شبیه ساز IPADIAN

شبیه ساز IPADIAN

 

نرم افزار IPADIAN یکی از بهترین نرم افزار های شبیه ساز iOS می باشد که با سرعت پردازش بالا و اجرای روان برنامه کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. به کمک این نرم افزار شبیه ساز می توانید سیستم iOS را به آسانی در کامپیوتر خود شبیه سازی کرده و اپلیکیشن های مخصوص این سیستم عامل را در ویندوز اجرا کنید. IPADIAN نرم افزار نسبتا ساده ای است و کار با آن نیز بسیار آسان می باشد. علاوه بر این به طور پیش فرض شامل اپلیکیشن هایی نظیر فیسبوک، ویجت نوتیفیکیشن، یوتیوب ، Angry Birds و مرورگر شبکه نیز می شود.

دانلود IPADIAN

رابط کاربری IPADIAN ترکیبی از سیستم عامل های ویندوز و iOS می باشد. برای افزودن اپلیکیشن های بیشتر، کافی است اپلیکیشن های مورد نظر خود را از اپ استور رسمی دانلود کنید سپس IPADIAN با شبیه سازی محیط iOS به شما اجازه می دهد برنامه ها را روی ویندوز نصب و اجرا کنید. پس از استفاده، برای بازگشت به ویندوز نیز کافی است بر روی آیکون ویندوز در گوشه ی پایین صفحه کلیک کنید.

 

شبیه ساز AIR IPHONE

شبیه ساز AIR IPHONE

 

نرم افزار AIR IPHONE از دیگر شبیه ساز های iOS می باشد که بخاطر طراحی ساده و طرز کار آسانش از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. به کمک این نرم افزار می توانید یک دستگاه آیفون مجازی در کامپیوتر خود خلق کنید و اپلیکیشن های iOS را بسیار روان و بدون هیچ مشکلی روی کامپیوتر اجرا کنید. هرچند AIR IPHONE یکی از بهترین شبیه ساز های iOS است ولی نباید توقع پیدا کردن تمام قابلیت ها و ویژگی های آیفون را در آن داشته باشید!

شما همچنین می توانید از این شبیه ساز قدرتمند برای ساخت و تست اپلیکیشن های چند پلتفرمی ویندوز و iOS نیز استفاده کنید. AIR IPHONE بر اساس Adobe AIR طراحی شده در نتیجه برای استفاده از آن ابتدا باید ادوبی ایر را نصب کنید.

شبیه ساز SMARTFACE

شبیه ساز SMARTFACE

 

نرم افزار SMARTFACE بهترین انتخاب برای توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن می باشد. از این نرم افزار برای ساخت و تست اپلیکیشن ها و بازی های چند پلتفرمی استفاده می شود. از آن جایی که این برنامه به طور پیش فرض آپشنی به نام debugging mode برای پیدا کردن اشکالات و باگ های اپلیکیشن در خود دارد، می توانید به کمک آن به آسانی اپلیکیشن ها را دیباگ یا اشکال زدایی کنید.

  آموزش اشتراک گذاری اینترنت موبایل در اندروید و آیفون

اپلیکیشن SMARTFACE شامل دو نسخه ی پولی و رایگان می باشد که نسخه ی رایگان آن طبیعتا برخی از قابلیت ها مهم نسخه پولی را ندارد.

 

شبیه ساز APPETIZE.IO

شبیه ساز APPETIZE.IO

 

اگر به دنبال یک شبیه ساز ابری مناسب هستید، می توانید APPETIZE.IO را امتحان کنید.صفحه ی خانگی این نرم افزار به شما امکان شبیه سازی یک دستگاه آیفون را می دهد. البته با قابلیت های بسیار محدود که به شما اجازه ی نصب برنامه های جدید را نمی دهد. این اپلیکیشن شبیه ساز ابری در حال حاضر در حال توسعه و آزمایش است و فعلا کامل نشده است.

 

هر چند بنا به دلایل آشکار روش مستقیم و رسمی برای اجرای برنامه های iOS بر روی ویندوز وجود ندارد ولی شما می توانید به کمک شبیه ساز هایی که در مقاله ی امروز خدمت شما معرفی کردیم بازی ها و اپلیکیشن های iOS مورد علاقه ی خود را در ویندوز اجرا کرده و در کامپیوتر از آن ها استفاده کنید.

( 2.7 از 5 ) از 3 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا