آموزش اینستاگرام

آموزش تصویری بستن کامنت‌ و نظرات در اینستاگرام

بستن کامنت اینستاگرام یکی از ویژگی هایی که در اینستاگرام وجود دارد، امکان نوشتن متن و کامنت اینستاگرام قرار دادن در زیر تصاویر و یا فیلم های منتشر شده توسط دیگر کاربران می باشد. گاهی اوقات بعضی از کاربران تمایل دارند کامنت هایی که برای گست های آن ها قرار داده می شود مناسب باشد و دارای جملات توهین آمیز و یا حتی عبارات نامربوط نباشد. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام غیرفعال یا مدیریت نمایید.

instagram 3 بستن کامنت اینستاگرام

 

غیرفعال سازی نوشتن کامنت قبل از ارسال کردن پست

 

بستن کامنت اینستاگرام در ابتدا برای انجام دادن این کار باید وارد برنامه شوید. شما می توانید آخرین نسخه این برنامه را با استفاده از لینک روبرو دانلود نمایید–> دانلود اینستاگرام instagram

پس از وارد شدن به برنامه، روی آیکون دوربین مانند یا مثبت شکل کلیک نمایید و یک پست جدید برای خود ارسال کنید. به آن یک عنوان اضافه نمایید. اما دقت داشته باشید که Share را انتخاب نکنید تا پست شما منتشر شود. در زیر عنوانی که اضافه می کنید، تنظیمات اشتراک گذاری وجود دارد. در زیر این تنظیمات گزینه Advanced Settings قرار دارد.

پس از آن که وارد این گزینه می شوید، باید Turn Off Commenting را فعال سازی نمایید. پس از آن که این کار را انجام دادید، هیچ کس نمی تواند در زیر آن پست برای شما کامنتی قرار دهد. این روش برای تک تک پست ها باید انجام شود.

instagram 2 بستن کامنت اینستاگرام

 

غیر‌فعال‌کردن نوشتن کامنت در زیر پست‌های ارسال‌شده

بستن کامنت اینستاگرام برای انجام دادن این کار، وارد بخش تنظمیات شوید. برای ورود به این بخش کافی است آیکون تنظمیات که در بالا سمت راست قرار دارد انتخاب نمایید. در این بخش همان طور که در تصویر به شما نشان داده شده است، گزینه Turn off commenting را غیرفعال نمایید.

با انتخاب کردن این گزینه، کامنت هایی که در زیر پست های شما قرار دارد پاک نمی شوند اما شما می توانید هر کدام از آن ها را که نمی خواهید پاک نمایید.

 

instagram.2 بستن کامنت اینستاگرام

با استفاده از این دو راه بسیار ساده و راحت می توانید این کار را انجام دهید. برای بازگرداندن تمامی این تنظیمات، کافی است به محل های گفته شده بروید و دوبار این گزینه ها را برای خود فعال سازی نمایید.

 

 

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا