آموزش اینستاگرام

آموزش تصویری ارسال پست در اینستاگرام از طریق ویندوز کامپیوتر

اینستاگرام کامپیوتر / شاید به این موضوع دقت کرده باشید که در نسخه های دسکتاپ اینستاگرام، شما نمی توانید پستی برای صفحه شخصی خود ارسال نمایید. تنها کاری که در این نسخه می توانید انجام دهید، لایک کردن و جستجو کردن در آن می باشد. در نسخه های بعدی ای که برای این شبکه اجتماعی ارائه شد، این امکان به کاربران داده شد تا بتوانند در اینستاگرام خود از دسکتاپ پست ارسال نمایند. در این مقاله می خواهیم روش انجام دادن این کار را به شما آموزش دهیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که فقط با استفاده از این روش قادر به ارسال تصویر می باشید و استوری، ویدیو نمی توانید ارسال کنید و همچنین از فیلتر های موجود برای ویرایش تصاویر نیز نمی توانید استفاده کنید.

instagram social media 1 اینستاگرام کامپیوتر

ارسال کردن پست در اینستاگرام کامپیوتر

دقت داشته باشید این روش را ما در مرورگر های مختلف به شما معرفی می کنیم. در واقع در این روش ما محیط اینستاگرام کامپیوتر را به محیط موجود در گوشی های همراه تبدیل می کنیم تا به راحتی بتوانید تصویر ارسال نمایید.

instagram social media 2 اینستاگرام کامپیوتر

در مرورگر گوگل کروم: –> دانلود گوگل کروم

پس از وارد شدن به سایت اینستاگرام ( ورود به سایت اینستاگرام ) در مرورگر به اکانت شحصی خود نیز وارد شوید و دکمه های CTRL+SHIFT+I موجود در کیبور را با یکدیگر فشار دهید. سپس یک صفحه دیگر در گوشه سمت راست صفحه برای شما باز می شود.

در این صفحه که برای شما باز می شود، آیکونی که مانند صفحه نمایش یک تبلت می باشد (tablet’s screen) را انتخاب کنید.

 

send post instagram chrome اینستاگرام کامپیوتر

با انتخاب کردن این گزینه ظاهر و محیط دسکتاپ شما شبیه به گوشی های هوشمند می شود. با این کار شما می توانید از امکاناتی که در گوشی های هوشمند در اختیار شما قرار داده می شود، برای ارسال پست استفاده نمایید.

instagram social media 3 اینستاگرام کامپیوتر

آیکون دوربین مانندی که مشاهده می کنید، برای ارسال و آپلود تصاویر می باشد. روی این آیکون بزنید و تصاویر خود را از داخل کامپیوتر انتخاب نمایید تا در صفحه شخصی شما ارسال شوند.

instagram social media 4 اینستاگرام کامپیوتر

در مرورگر سافاری Safari:

در مرورگر سافاری Safari کاربران این مرورگر در ابتدا باید به بخش Preferences بروند و گزینه Advanced را انتخاب کنند. پس از آن باید تیک گزینه Show Develop menu in menu bar را فعال نمایند. در این مرحله همانند قسمت قبل که به شما توضیح داده شد باید عمل کنید تا محیط دسکتاپ را شبیه به گوشی های هوشمند کنید.

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر ویندوز

( 3.4 از 5 ) از 12 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا