صفحه اصلی > آموزش اندروید : آموزش جعل موقعیت مکانی ( فیک لوکیشن ) در اندروید

آموزش جعل موقعیت مکانی ( فیک لوکیشن ) در اندروید

جعل موقعیت مکانی در اندروید

جعل موقعیت مکانی گاهی ممکن است برای استفاده از برخی از برنامه ها یا سایت ها نیاز به موقعیت مکانی خاصی داشته باشید یا نیاز داشته باشید به هر دلیلی موقعیت مکانی جعلی برای خود درست کنید. خیلی وقت ها دسترسی به برخی از برنامه ها یا وبسایت ها محدود به برخی مکان های خاص می شود که ممکن است شامل لوکیشن یا موقعیت مکانی شما نشود. در چنین شرایطی تنها راه حل ساخت یک موقعیت مکانی جعلی برای دسترسی به برنامه یا وبسایت مورد نظر می باشد که ما در مقاله ی امروز طریقه ی انجام آن را در دستگاه های اندرویدی خدمت شما توضیح خواهیم داد. با آموزش جعل موقعیت مکانی در اندروید تا پایان با ما همراه باشید!

به منظور ساخت موقعیت مکانی جعلی ابتدا باید یک اپلیکیشن مناسب برای جعل موقعیت مکانی تان دانلود و نصب کنید. اپلیکیشن های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از بهترین آن ها اپلیکیشن Fake GPS location می باشد که با استفاده از این نرم افزار اندروید می توانید به آسانی یک موقیت مکانی یا لوکیشن جعلی و ساختگی بسازید. اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. پس از اجرای برنامه از شما خواسته می شود که قابلیت Developer options را در دستگاه خود فعال کنید. برای این کار به ترتیب زیر عمل کنید:

1.به بخش Settings گوشی خود مراجعه کنید.

2.به بخش System بروید و گزینه ی About phone را انتخاب کنید.

3.حال به پایین اسکرول کنید و هفت بار بر روی گزینه ی Build number ضربه بزنید تا پیامی ظاهر شود.

جعل موقعیت مکانی در اندروید-1

 

4.جعل موقعیت مکانیسپس گزینه ی Developer options در قسمت Settings ظاهر می شود. به این بخش بروید و گزینه ی Allow mock location را فعال کنید.

جعل موقعیت مکانی در اندروید-2

 

5.حال در همین بخش به دنبال گزینه ی Mock location app بگردید و بر روی آن ضربه بزنید سپس برنامه ی (Fake GPS location) یا هر برنامه ی دیگری که از آن استفاده می کنید را انتخاب کنید.

جعل موقعیت مکانی در اندروید-3

جعل موقعیت مکانی در اندروید-4

 

پس از انجام مراحل بالا می توانید از برنامه استفاده کنید ولی بهتر است قبل از آن وای فای (WiFi) دستگاه خود را خاموش کنید تا اختلالی در برنامه ایجاد نکند. دلیل این کار این است که امروزه اسمارت فون ها علاوه بر GPS از وای فای نیز برای تشخیص دقیق تر موقعیت مکانی استفاده می کنند و همین ممکن است باعث ایجاد اختلال در عملکرد برنامه های جعل موقعیت مکانی نظیر Fake GPS location که تنها بر اساس GPS کار می کنند، شود. در نتیجه برای کسب نتایج بهتر و عملکرد بهتر برنامه ابتدا وای فای خود را خاموش کنید، به بخش Settings و سپس location بروید، آن را فعال کنید و حالت آن را بر روی GPS only قرار دهید.

 

آموزش غیرفعال کردن به اشتراک گذاری موقعیت مکانی در مرورگر های اینترنت

 

حال برای ساخت موقعیت مکانی جعلی تنها لازم است مراحل زیر را طی کنید:

1.برنامه ی Fake GPS location را اجرا کنید.

2.در نوار جست و جو مکان مورد نظر خود را وارد کنید.

  آموزش پیدا کردن IMEI در گوشی های اندروید

جعل موقعیت مکانی در اندروید-5

 

3.سپس از گوشه ی پایین راست صفحه بر روی دکمه ی پلی سبز رنگ ضربه بزنید.

جعل موقعیت مکانی در اندروید-6

 

و به این ترتیب موقیت مکانی جدیدی برای شما تنظیم می شود. امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 3 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید