آموزش نصب پیام رسان بله در اندروید

آموزش نصب پیام رسان بله در اندروید یکی دیگر از پیام رسان های ایرانی که برای بانک ملی است و در حال حاضر بسیار طرفدار دارد، پیام رسان بله می باشد. این پیام رسان دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است و می توانید انواع نیاز های شما را برطرف کند. از جمله ویژگی کاربردی آن می توانید به امکان واریز وجه توسط این پیام رسان یا انجام کارهای بانکی اشاره کرد. روش ساخت اکانت پیام رسان بله آسان است و کافی است یکی سری مراحل را طی نمایید. در ادامه می خواهیم به شما روش انجام دادن این کار را آموزش دهیم.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

آموزش نصب بله روی کامپیوتر

در ابتدا نیاز است که این برنامه را برای اندروید دانلود نمایید. برای دانلود کردن آن، می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود پیام رسان بله برای اندروید

پس از دانلود کردن برنامه، وارد آن شوید. در صفحه ابتدایی که مشاهده می کنید، ویژگی های این پیام رسان به شما معرفی شده است. برای گذشتن از این قسمت، روی آیکون ورود کلیک کنید.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

در قسمت بعدی شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید تا کد مورد نیاز برای ثبت نام را دریافت نمایید. پس از وارد کردن شماره همراهی را که می خواهید اکانت خود را بر روی آن ایجاد نمایید، روی آیکون دریافت کد کلیک کنید.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

پس از کلیک کردن روی این آیکون، باید منتظر بمانید تا کد مورد نیاز برای شما پیامک شود. پس از دریافت، آن کد را در مکان کد فعالسازی وارد نمایید. اگر شماره موبایل وارد شده اشتباه می باشد، روی لینک شماره همراه نادرست کلیک کنید تا شماره خود را ویرایش نمایید.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

در مرحله بعدی شما باید یک نام برای خود انتخاب نمایید. پس از انتخاب کردن یک نام، روی آیکون بله را شروع کنید کلیک نمایید تا این حساب برای شما ساخته شود.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

حال اگر کسی شما را به این برنامه معرفی کرده است، کد دعوت نامه او را در این قسمت وارد نمایید تا هر دو شما از این پیام رسان هدیه دریافت نمایید. در غیر اینصورت می توانید از لینک بعدا کد دعوت را وارد می کنم استفاده نمایید.

روش ساخت اکانت پیام رسان بله در اندروید

( 4.2 از 5 ) از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید