صفحه اصلی > آموزش های متفرقه : آیا وای فای شما هک شده است؟ معرفی 5 ابزار برای بررسی هک WiFi

آیا وای فای شما هک شده است؟ معرفی 5 ابزار برای بررسی هک WiFi

معرفی 5 نرم افزار فوق العاده برای شناسایی سریع سارقین وای فای

آیا وای فای شما هک شده است؟ اگر به تازگی سرعت اینترنت تان به دلایل ناشناخته تا حد قابل توجهی کاهش یافته و اطمینان دارید که مشکل از سوی سرویس دهنده ی اینترنت تان نیست، باید احتمالات دیگری را در نظر بگیرید. یکی از این احتمالات سرقت وای فای توسط همسایگان و افراد نزدیک به شما می باشد که متاسفانه آن چنان هم احتمال دور از ذهن یا نا ممکنی نیست. این روز ها به دلیل رشد و گسترش سریع استفاده از اینترنت در کشور خیلی ها قربانی سرقت وای فای می شوند و افراد سوءاستفاده گر زیادی هستند که به روش های مختلف رمز وای فای ها را هک کرده و از آن ها استفاده می کنند. برای مقابله با این مشکل راه حل های زیادی وجود دارد به طور مثال می توانید از اپلیکیشن های مخصوص برای شناسایی و تشخیص سارقین وای فای خود استفاده کنید. اگر نمی دانید چه اپلیکیشنی برای این کار مناسب تر است مقاله ی امروز ما را از دست دهید. در مقاله ی امروز قصد داریم به معرفی 5 نرم افزار فوق العاده برای شناسایی سریع سارقین وای فای بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید!

 

آیا وای فای شما هک شده است؟ ابزار و برنامه های زیادی برای تشخیص هکر ها و سارقین وای فای وجود دارد ولی ممکن است همه ی آن ها مناسب یا قابل اطمینان نباشند. نرم افزار هایی که در ادامه خدمت شما معرفی می کنیم ، ابزار ساده و کارآمدی هستند که به شما این امکان را می دهند تا کلیه ی دستگاه های متصل به شبکه ی وای فای خود را شناسایی کنید و بررسی کنید که آیا دستگاه های ناخواسته ای وجود دارد که اجازه دسترسی به آن ها را نداده اید یا خیر. البته برای پیشگیری از هک شدن وای فای خود حتما به توصیه های زیر عمل کنید:

 

1.نرم افزار Who Is On My WiFi / برای سیستم عامل های ویندوز و مک

 

نرم افزار Who Is On My WiFi

کاربران ویندوز و مک می توانند از نرم افزار Who Is On My WiFi برای تشخیص هکر ها استفاده کنند. این نرم افزار با اسکن شبکه ی وای فای شما تمام دستگاه های متصل به آن را شناسایی می کند و نحوه ی کار با آن نیز بسیار ساده می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار Who Is On My WiFi :

  • نمایش کلیه ی دستگاه های شناخته شده و ناشناخته به یک شبکه ی وای فای.
  • نصب آسان بر روی ویندوز.
  • شناسایی بر اساس Agent per Subnet.
  • شناسایی بر اساس DHCP Server per Scope.
  • کاملاً سازگار با ابزار ابری Analytics Subscription.
  • رابط کاربری ساده و نحوه ی کار آسان.
  آموزش تصویری اتصال دسته پلی استیشن 4 به کامپیوتر

دانلود نرم افزار Who Is On My WiFi

 

2.نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard / برای سیستم عامل های ویندوز و مک

 

نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard

نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard یک ابزار مناسب و ضروری برای مدیریت شبکه های وای فای می باشد. هر چند شبکه های وای فای مدرن تا حد زیادی محافظت شده و امن هستند اما تعدادی نقاط ضعف وجود دارد که می تواند رمز عبور وای فای شما را به خطر بیاندازد، در نتیجه هکر ها و افراد سوءاستفاده گر از این نقاط ضعف برای سرقت وای فای شما بهره می برند. ولی شما با استفاده از نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید. این نرم افزار تمامی دستگاه های متصل به وای فای شما را اسکن کرده و در صورت اتصال دستگاه های ناشناخته فورا به شما هشدار می دهد و به این ترتیب شما می توانید به سرعت هکر ها را شناسایی کنید. آیا وای فای شما هک شده است؟

برخی از ویژگی های نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard :

  • پینگ گرفتن از کامپیوتر و سایر دستگاه های متصل به شبکه برای بررسی آنلاین بودن آن ها.
  • اسکن شبکه در یک بازه زمانی مشخص.
  • شناسایی کامپیوتر های مجهز به فایروال که اجازه ی گرفتن پینگ نمی دهند.
  • هشدار فوری در صورت اتصال دستگاه های ناشناخته به شبکه ی وای فای شما.

دانلود نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard

 

3.نرم افزار Advanced IP Scanner / برای سیستم عامل ویندوز

نرم افزار Advanced IP Scanner

 

نرم افزار Advanced IP Scanner یک اسکنر شبکه ی سریع و قدرتمند می باشد که به شما امکان می دهد به سرعت اطلاعات مربوط به دستگاه های شبکه را پیدا کرده و به منابع مختلف آن ها نظیر پوشه های مشترک ، HTTP ، HTTPS ، FTP ، RDP و Radmin دسترسی پیدا کنید. مزیت بزرگ این برنامه این است که نیاز به نصب کردن ندارد علاوه بر این رابط کاربری ساده و کاربر پسند آن کار با این برنامه را برای شما آسان تر می کند. این برنامه یک ابزار بسیار خوب و مناسب برای مدیریت شبکه ی وای فای و نظارت بر آن می باشد که کلیه ی دستگاه های متصل به شبکه را نشان می دهد ، به پوشه های مشترک دسترسی می دهد ، کنترل از راه دور کامپیوتر ها (از طریق RDP و Radmin) را فراهم می کند ، و حتی می تواند کامپیوتر ها را از راه دور خاموش کند. آیا وای فای شما هک شده است؟

دانلود نرم افزار Advanced IP Scanner

 

4.نرم افزار Wireless Network Watcher / برای سیستم عامل ویندوز

نرم افزار Wireless Network Watcher

 

Wireless Network Watcher یک برنامه ی ساده و کم حجم می باشد که با اسکن شبکه ی بی سیم شما لیستی از تمامی کامپیوتر ها و دستگاه های متصل به آن به همراه اطلاعاتی نظیر آدرس IP ، آدرس MAC ، شرکت تولید کننده ی کارت شبکه و نام کامپیوتر را نمایش می دهد. به این ترتیب شما به راحتی می تونید افرادی که وای فای شما را هک کرده اند را شناسایی کنید.

دانلود نرم افزار Wireless Network Watcher

 

  آموزش ساخت رینگتون های سفارشی برای گوشی اندروید

5.نرم افزار Angry IP Scanner / برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس

نرم افزار Angry IP Scanner

 

Angry IP Scanner عنوان برنامه ی متن باز و کراس پلت فرم جهت اسکن شبکه می باشد که بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس کارایی دارد. این برنامه به سرعت آدرس های IP و پورت ها را اسکن می کند و با وجود حجم کمی که دارد قابلیت های زیاد و کاربردی را در اختیار شما می گذارد و علاوه بر کارایی سریع استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار Angry IP Scanner :

  • قابلیت اسکن شبکه های محلی و اینترنت
  • اسکن سریع آدرس های IP
  • امکان خروجی گرفتن از نتایج اسکن شده در فرمت های مختلف
  • ارائه ی رابط کاربری خط فرمان

دانلود نرم افزار Angry IP Scanner

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید