آموزش نرم افزار اندروید

معرفی بهترین نرم افزار های دانلود از تورنت برای اندروید

بهترین نرم افزار های دانلود از تورنت برای اندروید

اگر از کاربران اینترنت باشید حتما نام تورنت به گوش تان خرده است! تورنت عنوان یک سیستم اشتراک گذاری فایل است که در آن کاربران فایل های داخل سیستم خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. می توان گفت که تورنت یکی از بزرگترین منبع برای دانلود انواع فایل ها می باشد. در تورنت شما اجازه ی دسترسی به فایل های موجود در سیستم کاربران تورنت را دارید و بسیاری از فایل هایی که به دلایل خاص در سایت های معمولی دانلودی موجود نیستند را می توانید به راحتی از تورنت پیدا و دانلود کنید. تورنت از محبوبیت بالایی در بین کاربران اینترنت برخوردار است و اکثرا بسیاری از فایل های خود را از تورنت دانلود می کنند. برای دانلود فایل ها از تورنت نرم افزار های زیادی طراحی و عرضه شده اند که در مقاله ی امروز چند مورد از بهترین نرم افزار های دانلود از تورنت برای اندروید را خدمت شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید!

بهترین نرم افزار های دانلود از تورنت برای اندروید

همانطور که اشاره کردیم نرم افزار های زیادی برای دانلود از تورنت برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید وجود دارد. نرم افزار هایی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم چند نمونه از بهترین آن ها می باشند که به خوبی طراحی شده و تقریبا با تمام گوشی های اندرویدی سازگار هستند و با نصب آن ها به راحتی می توانید در دستگاه های اندرویدی خود فیلم، انیمیشن، نرم افزار و هر نوع فایلی را از تورنت دانلود کنید.

نرم افزار Bit torrent -torrent Downloads

این اپلیکیشن بهترین نرم افزار دانلود از تورنت برای دستگاه های اندرویدی می باشد که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و با تمام دستگاه های اندرویدی سازگار است. این اپلیکیشن قابلیت های زیادی را ارائه می دهد و نسخه ی پرو آن نیز شامل قابلیت هایی نظیر حالت ذخیره ی انرژی، خاموشی اتوماتیک و …می شود. با استفاده از این برنامه می توانید حداقل و حداکثر سرعت دانلود را تنظیم کنید و همچنین پورت شبکه ورودی را توسط این برنامه تغییر دهید. علاوه بر این در این برنامه قابلیتی وجود دارد که به واسطه ی آن می توانید دانلود ها را محدود به شبکه ی وای فای کنید یعنی تنها زمانی که به شبکه ی وای فای متصل باشید دانلود انجام می شود و اپلیکیشن از اینترنت دیتا برای دانلود استفاده نمی کند. به این ترتیب حجم اینترنت دیتا ناخواسته مصرف نمی شود.

 

Bit torrent -torrent Downloads app

 

قابلیت های ویژه ی اپلیکیشن BitTorrent

  • افزودن تورنت با استفاده از لینک
  • دارای library مخصوص برای دسترسی آسان به فیلم ها و عکس ها
  • قابلیت تنظیم حداقل و حداکثر سرعت دانلود
  • قابلیت خاموشی اتوماتیک
  • دارای حالت ذخیره ی انرژی

دانلود بیت تورنت برای اندروید BitTorrent

نرم افزار Torrent Download Manager

عنوان یکی دیگر از نرم افزار های دانلود آسان فایل های تورنت برای دستگاه های اندرویدی است. این اپلیکیشن علاوه بر دانلود تورنت قابلیت های دیگری نظیر یافتن تورنت ها بدون مرورگر، مرور وبسایت های مختلف، فایل منیجر و … در اختیار کاربران می گذارد. علاوه بر این ها از دیگر قابلیت های خوب این اپلیکیشن می توان به امکان زمانبندی دانلود ها اشاره کرد.

  آموزش تصویری نصب نرم افزار MEmu شبیه ساز اندروید How Install MEmu

Torrent Download Manager app

قابلیت های ویژه ی اپلیکیشن Torrent Download Manager

  • دانلود فایل با 16 اتصال برای سرعت بخشیدن به پروسه دانلود
  • دارای فایل منیجر و مرورگر و جست و جوی آنلاین تورنت
  • امکان زمانبندی دانلود ها
  • امکان انتخاب تم

نرم افزار Zeta Torrent – Torrent App

این اپلیکیشن یک نرم افزار فوق العاده برای دانلود از تورنت در دستگاه های اندرویدی می باشد. از طریق مرورگر تعبیه شده در این اپلیکیشن قدرتمند قادر خواهید بود تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی جست و جو کنید. این اپلیکیشن نیز تمام انتظاراتی که از یک تورنت دانلودر خوب دارید را برآورده می کند و نسخه ی پرو آن قابلیت های بیشتر بی نظیری در اختیار شما می گذارد.

ZetaTorrent app

 

قابلیت های ویژه ی اپلیکیشن ZetaTorrent

  • خاموشی اتوماتیک پس از پایان دانلود
  • امکان قرار دادن پسورد
  • دارای مسدود ساز تبلیغات
  • قابلیت تنظیم شروع دانلود تنها با اتصال به وای فای تعیین شده

دانلود zetaTorrent – Torrent App دانلود پر سرعت از تورنت برای اندروید

نرم افزار Flud- Torrent downloader

یک اپلیکیشن ساده و مرتب برای دانلود فایل های تورنت می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل ها را از طریق آپلود فایل تورنت یا وارد کردن لینک دانلود کنید. همچنین در این برنامه می توانید تنها با یک کلیک دانلود ها را به صورت گروهی متوقف و از سرگیری کنید. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به قابلیت زمانبندی دانلود ها اشاره کرد. رابط کاربری برنامه نیز بسیار زیبا و تمیز طراحی شده است و به شما اجازه می دهد در محیطی مرتب فایل های تورنت خود را دانلود کنید.

Flud- Torrent downloader app

 

قابلیت های ویژه ی اپلیکیشن Flud- Torrent downloader

  • امکان تنظیم عدم دانلود در صورت پایین بودن شارژ باتری
  • پشتیبانی از پراکسی و دانلود فایل های تورنت از طریق پراکسی
  • امکان انجام عملیات دسته ای مختلف بر روی دانلود ها

نرم افزار دانلود از تورنت برای اندروید Flud – Torrent Downloader

نرم افزار aTorrent – Torrent download

یکی دیگر از اپلیکیشن های خوب تورنت دانلودر مخصوص اندروید می باشد که از طریق آن می توانید فایل های تورنت را به آسانی هر چه تمام دانلود کنید. این اپلیکیشن از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند و علاوه بر دانلود فایل های تورنت قادر به دانلود لینک های مستقیم بدون محدودیت در حجم نیز می باشد در نتیجه از طریق آن می توانید هر نوع لینک http را به راحتی دانلود کنید.

aDownloader- Torrent download app

قابلیت های ویژه ی اپلیکیشن aTorrent – Torrent download

  • قابلیت ویرایش ترکر های تورنت
  • امکان دانلود لینک های http

نرم افزار aTorrent – torrent downloader دانلود از تورنت برای اندروید

برنامه های زیادی برای دانلود از تورنت در دستگاه های اندرویدی وجود دارد که چند نمونه از بهترین آن ها را خدمت شما معرفی کردیم. می توانید با دانلود و نصب هر یک از اپلیکیشن های معرفی شده فایل های تورنت را به راحتی دانلود کنید.

نرم افزار های مرتبط:

دانلود از تورنت در اندروید توسط tTorrent

نرم افزار دانلود فایل های تورنت TorrentRover

نرم افزار دانلود از تورنت qBittorrent

دانلود یوتورنت برای اندروید uTorrent Pro

( 3.7 از 5 ) از 6 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا