آموزش نرم افزار ویندوزآموزش آفیسآموزش های متفرقه

آموزش تبدیل پی دی اف به فرمت ورد

تبدیل پی دی اف به ورد  شاید شما در این روزها نیاز داشته باشید که فایل های پی دی اف خود را برای ویرایش کردن، به فرمت ورد تبدیل کنید. این کار بسیار آسان می باشد و به راحتی با استفاده از نرم افزاری که در ادامه به معرفی می کنیم، می توانید فایل های خود را تبدیل نمایید. در واقع با انجام دادن این کار، شما فرمت را به یکی از فرمت های DOC, DOCX تبدیل خواهید کرد. در ادامه می خواهیم آموزش انجام دادن این کار را به شما ارائه دهیم.

روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

تبدیل فایل پی دی اف به ورد

 

نسخه نرم افزار رایگان WPS PDF to Word یک برنامه بسیار عالی برای این کار می باشد. اما با استفاده از این برنامه تنها می توانید 5 صفحه را در یک زمان تبدیل به ورد نمایید. پس این نرم افزار برای فایل هایی که دارای صفحات بسیار زیادی می باشد، مناسب نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست و می توانید از برنامه های جایگزین برای این کار استفاده نمایید.

روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

برای انجام دادن این کار باید مراحل زیر را طی نمایید:

 

1-دانلود کردن PDFsam Basic

اگر فایل پی دی اف شما دارای بیش از 5 صفحه می باشد، می توانید PDFsam Basic را دانلود کرده، و از آن استفاده نمایید. این برنامه یک ابزار رایگان برای تقسیم و ادغام فایل های پی دی اف می باشد. برای دانلود کردن این نرم افزار، می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود PDFsam Basic

دقت داشته باشید که حتما گزینه Download را در هنگام دانلود کردن این نرم افزار انتخاب کنید تا برای شما دانلود شود. پس از دانلود کردن می توانید از آن استفاده های لازم خود را به صورت رایگان و بدون محدودیت، ببرید.

روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

2- Split کردن پی دی اف خود

پس از دانلود کردن این نرم افزار، آن را اجرا کرده و Split را انتخاب نمایید. پی دی اف خود را در مکانی که مشخص شده است، باز کنید. برای این کار می توانید در همان جا به جستجو فایل خود بپردازید یا فایل خود را بکشید و درون این صفحه قرار دهید. سپس Split را انتخاب نمایید. یک مقصد خروجی یا همان یک پرونده برای تقسیم کردن پی دی اف، انتخاب کرده و روی Run کلیک کنید. اکنون فایل شما آماده تبدیل شدن به صورت ورد می باشد.

روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

3- دانلود کردن WPS PDF to Word

نسخه رایگان این تبدیل کننده را از لینک روبرو دانلود کرده و آن را نصب نمایید–> دانلود WPS PDF to Word

نرم افزار را اجرا نمایید و اولین فایل پی دی اف مورد نظر خود را در مکانی که برای شما مشخص شده است قرار دهید یا آن را در خود برنامه جستجو کنید.

شما در آن واحد می توانید چندین فایل پی دی اف را تبدیل نمایید اما به این نکته توجه داشته باشید که تنها فایل هایی که حداکثر دارای 5 صفحه می باشد را می توانید تبدیل نمایید.

WPS PDF to Word می تواند فایل ها را به فرمت های DOC و DOCX تبدیل کند.

روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

4- تبدیل پی دی اف به ورد

  آموزش ساخت فهرست بندی در مایکروسافت ورد

نوع فایل خود را که می خواهید پی دی اف به آن تبدیل شود را مشخص نمایید. فرمت هایی که می توانید به آن ها تبدیل کنید عبارتند از: Microsoft Word DOC، DOCX و RTF. پس از مشخص کردن نوع فایل، مکان مورد نظر برای ذخیره سازی را نیز مشخص کنید و روی Start کلیک کنید. پس از آن که این کار با موفقیت به پایان برسد، در قسمت Status، عبارت Success نمایان خواهد شد و می توانید آن را در ورد باز نمایید. ( تبدیل پی دی اف به ورد )

 

 

( 3.7 از 5 ) از 3 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا