صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید با TubeMate

آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید با TubeMate

دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید

می توان گفت یوتیوب جامع ترین و بزرگ ترین مرکز برای یافتن ویدیو های آموزشی و سرگرمی در اینترنت است. دانلود ویدیو از یوتیوب کار زیاد سختی نیست و راه های گوناگونی برای این کار وجود دارد. راه رسمی برای دانلود از یوتیوب عضویت در سرویس YouTube Premium است که در قبال پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه می توانید از مزایای آن نظیر دانلود ویدیو ها بهره ببرید. ولی خب گذشته از این که این سرویس هنوز در بسیاری از کشور ها در دسترس نیست، خیلی از ما روش های رایگان را بیشتر ترجیح می دهیم حتی اگر مشکل تر و زمان بر باشد. در مقاله ی پیش رو قصد داریم روش دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. با ما همراه باشید!

 

دانلود ویدیو از یوتیوب از طریق اپلیکیشن TubeMate

همان طور که اشاره کردیم راه های زیادی برای دانلود رایگان از یوتیوب وجود دارد که یکی از آن ها دانلود و نصب اپلیکیشن TubeMate می باشد. اپلیکیشن TubeMate یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مخصوص دانلود ویدیو های یوتیوب در اندروید می باشد که قابلیت های زیادی از جمله دانلود ویدیو در کیفیت های مختلف را دارا می باشد. به کمک این اپلیکیشن شما می توانید از دو طریق ویدیو های دلخواه خود را از یوتیوب دانلود کنید: دانلود ویدیو از داخل اپلیکیشن و یا دسترسی به TubeMate از داخل اپلیکیشن یوتیوب.

 

روش اول: دانلود ویدیو از داخل اپلیکیشن

قبل از هر چیز شما می توانید اپلیکیشن TubeMate را از دانلود TubeMate دانلود و در گوشی خود نصب کنید.پس از نصب اپلیکیشن، آن را در گوشی خود اجرا کنید.

۱.در بالای پنجره یک آیکون ذره بین وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ویدیو های دلخواه خود را جست و جو کنید. یا می توانید در صفحه به پایین اسکرول کنید و ویدیو های پیشنهادی یوتیوب را مشاهده کنید. همچنین می توانید به سربرگ Trending بروید و ویدیو های داغ یوتیوب را مشاهده کنید.

 

دانلود ویدیو با TubeMate -1

 

۲.حال یک ویدیو برای دانلود انتخاب کنید. سپس ویدیو شروع به پخش می کند و یک دکمه ی دانلود قرمز رنگ روی صفحه ظاهر خواهد شد. بر روی آن دکمه بزنید.

دانلود ویدیو با TubeMate -2

 

۳.کیفیت مورد نظر خود را برای ویدیو انتخاب کنید و در نهایت بر روی آیکون قرمز رنگ دانلود بزنید تا دانلود ویدیو در پس زمینه ی برنامه آغاز شود. در صورت تمایل شما می توانید دانلود را متوقف کنید و بعدا آن را ادامه دهید.

دانلود ویدیو با TubeMate -3

 

۴.زمانی که دانلود به پایان برسد، نوتیفیکیشنی در بالای تصویر دریافت می کنید. بر روی نوتیفیکیشن بزنید تا لیست دانلود باز شود. در لیست باز شده بر روی آیکون سه نقطه ی کنار ویدیو بزنید تا لیست آپشن های آن باز شود.

روش دوم: دسترسی به TubeMate از داخل اپلیکیشن یوتیوب

۱.اپلیکیشن یوتیوب را باز کنید.

  آموزش نصب نرم افزار BusyBox در گوشی های اندروید

۲.سپس ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را جست و جو و آن را انتخاب کنید.

۳.حال در زیر ویدیو بر روی آیکون Share بزنید و از لیست باز شده برنامه ی TubeMate را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو با TubeMate -4

دانلود ویدیو با TubeMate -5

 

۴.سپس ویدیو ی مورد نظر در TubeMate باز می شود. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی قرمز دانلود بزنید.

به این ترتیب ویدیو دانلود می شود.

دانلود فایل صوتی از یوتیوب

در صورتی که تمایل دارید تنها صوت یک ویدیوی یوتیوب را دانلود کنید می توانید از سرویس های آنلاین نظیر Y2Mate کمک بگیرید. البته سرویس های آنلاین زیادی برای دانلود ویدیو و mp3 از یوتیوب وجود دارد ولی بسیاری از آن ها به درستی کار نمی کنند و یا تبلیغات زیادی در آن ها وجود دارد. از این رو ما هم Y2Mate را انتخاب کردیم زیرا که این مشکلات را ندارد و کار با آن آسان و سریع است. برای دانلود mp3 مورد نظر خود تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱.به یوتیوب مراجعه کنید، ویدیوی مورد نظر خود را جست و جو کرده و سپس لینک ویدیو را کپی کنید.

۲.حال به سایت Y2Mate بروید و آدرس ویدیو را در کادر وسط تصویر وارد کنید و بر روی start بزنید.

دانلود فایل صوتی از یوتیوب-1

 

۳.سپس جدولی در زیر کادر ظاهر می شود که کیفیت های مختلف ویدیو را برای دانلود در اختیار شما می گذارد. در انتهای این جدول عبارت YouTube to MP3 Converter را مشاهده می کنید، بر روی دکمه ی New کنار آن بزنید.

دانلود فایل صوتی از یوتیوب-2

 

۴.در صفحه ی باز شده نسخه ی mp3 ویدیو در اختیار شما قرار می گیرد. بر روی دکمه ی Download کنار آن بزنید تا تنها صوت ویدیو دانلود شود.

دانلود فایل صوتی از یوتیوب-3

 

در نهایت فایل مورد نظر دانلود شده و در گوشی شما ذخیره می شود.

اپلیکیشن های پیشنهادی:

نرم افزار دانلود ویدیوهای یوتیوب YouTube Downloader HD

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای ویندوز کامپیوتر Youtube Movie Downloader

دانلود از یوتیوب با یک کلیک YouTube By Click

نرم افزار حرفه ای دانلود ویدئو از یوتیوب 4Videosoft Video Downloader

استخراج صدا از ویدیوهای یوتیوب 4K YouTube to MP3

دانلود و تبدیل کلیپ و فیلم از یوتیوب YouTubeGet

( 4.7 از 5 ) از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید