پیام رسان داخلیآموزش پیام رسان سروش

آموزش تصویری ساخت گروه در پیام رسان سروش

ساخت گروه در پیام رسان سروش یکی از قابلیت هایی که در پیام رسان سروش می توانید از آن استفاده کنید، امکان ساخت گروه می باشد. روش انجام دادن این کار بسیار ساده می باشد و می توانید مخاطبان خود را در آن گروه عضو کرده و از چت کردن به صورت گروهی، لذت ببرید. البته این نکته را باید برای شما بگوییم که در پیام رسان سروش، گروه های شما 500 عضو بیشتر نمی تواند داشته باشد و همچنین در نسخه دسکتاپ این امکان وجود ندارد که بتوانید برای خود یک گروه ایجاد نمایید. در ادامه می خواهیم به شما روش ساخت گروه در پیام رسان سروش را آموزش دهیم.

روش ساخت گروه در پیام رسان سروش

 

آموزش ساخت گروه در پیام رسان سروش

 

در ابتدا می توانید آخرین نسخه این برنامه را برای اندروید دانلود نمایید. برای این کار می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود پیام رسان سروش برای اندروید

برای ساخت گروه در پیام رسان سروش، اول وارد برنامه شوید و روی آیکون سه خط افقی که در بالا سمت چپ قرار دارد کلیک کنید تا منوی اصلی برنامه برای شما باز شود.

روش ساخت گروه در پیام رسان سروش

سپس گزینه اول یا همان گروه جدید را انتخاب نمایید.

روش ساخت گروه در پیام رسان سروش

در این مرحله شما باید یک نام برای گروه خود تنظیم نمایید. حتی می توانید با کلیک کردن روی آیکون دوربین مانند برای گروه خود یک تصویر قرار دهید. در قسمت شعار گروه نیز می توانید توضیحات کوتاهی در مورد گروه خود بدهید. پس از انجام دادن این کار ها، روی آیکون تیک مانند که در بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

روش ساخت گروه در پیام رسان سروش

در قسمت بعدی، می توانید از میان کاربران خود، افرادی را مشخص نمایید تا در گروه شما عضو شوند. بعد از انجام دادن این کار روی آیکون تیک مانند کلیک کنید. دقت داشته باشید که حتما باید یک نفر را در گروه خود عضو نمایید.

روش ساخت گروه در پیام رسان سروش

پس از انجام دادن این کارها، گروه برای شما ساخته خواهد شد.

 

( 3.5 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا