آموزش اینستاگرام

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

ارسال ویدئو های بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام

ارسال ویدئو های بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام

در اینستاگرام چهار روش کلی ارسال ویدئو وجود دارد که عبارت اند از Feed video ، Story video ، Live video و IGTV video که هر کدام برای موقعیت های مختلف به کار می رود. هر یک از این نوع ارسال های ویدئویی شرایط و محدودیت زمانی خاص خود را دارا می باشند. ما قصد داریم در این مقاله ، به طور کامل در مورد طول محدودیت زمانی هر نوع ویدئو ی اینستاگرام و نحو ی ارسال ویدئو های بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام توضیح خواهیم داد. تا پایان ما را همراهی کنید.

محدودیت زمانی انواع ویدئو در اینستاگرام

همان طور که گفتیم ، محدودیت زمانی یک ویدئو در اینستاگرام بستگی به نوع ارسال آن ویدئو دارد. طول هر ویدئو در اینستاگرام به ترتیب زیر می باشد:

  • طول ویدئو های پست عادی: 3 ثانیه تا یک دقیقه
  • طول ویدئو های استوری: تا 15 ثانیه
  • طول ویدئو های زنده: تا یک ساعت
  • طول ویدئو های IGTV : 15 ثانیه تا 10 دقیقه

دانلود اینستاگرام گوشی

اینستاگرام کامپیوتر

ویدئو های فید اینستاگرام

ویدئو های فید همان ویدئو های عادی هست که شما در غالب پست در اینستاگرام ارسال می کنید و در صفحه ی اصلی پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شود.طول این ویدئو ها از 3 ثانیه تا یک دقیقه است. یعنی شما نمی توانید ویدئو هایی که از 3 ثانیه کمتر یا از یک دقیقه بیشتر است را از این طریق ارسال کنید.

با این حال ، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد ویدئویی را انتخاب کنید که طول آن بیشتر از یک دقیقه باشد و یک دقیقه از آن ویدئو را به دلخواه انتخاب و ارسال کنید. طریقه ی انجام این کار به ترتیب زیر می باشد:

1.ابتدا برنامه ی اینستاگرام را اجرا کنید و از پایین صفحه آیکون + را انتخاب کنید.

ویدئو های فید اینستاگرام-1

 

2.سپس از قسمت camera roll ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و از بالای صفحه بر روی Next بزنید.

ویدئو های فید اینستاگرام--2

 

3.در صفحه ی بعدی گزینه هایی برای ویرایش ویدئو در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از گزینه ی filter می توانید یک فیلتر مناسب بر روی ویدئو اعمال کنید. برای انتخاب قسمت دلخواه از ویدئو گزینه ی Trim را انتخاب کنید.

ویدئو های فید اینستاگرام-3

 

4.حال با جا به جا کردن سوییچ ابتدا و انتهایی در پایین صفحه قسمت دلخواه خود از ویدئو را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه ی Done ضربه بزنید.

ویدئو های فید اینستاگرام-4

 

ویدئو های استوری اینستاگرام

ویدئوهای استوری اینستاگرام تنها برای مدت محدود 24 ساعت قابل مشاهده خواهند بود و پس از این مدت از دسترس خارج می شوند. ویدئو هایی که در بخش استوری ارسال می شوند محدودیت زمانی 15 ثانیه ای دارند. در صورتی که ویدیویی را انتخاب کنید که بیش از 15 ثانیه باشد ، اینستاگرام آن را به صورت کلیپ های 15 ثانیه ای برای شما در می آورد. البته این فقط برای فیلم هایی با طول حداکثر یک دقیقه کار می کند و دلیل آن این است که اینستاگرام تعداد کلیپ های ایجاد شده را به چهار کلیپ محدود می کند. برای ویدئویی که بیش از یک دقیقه طول می کشد ، می توانید آن را با استفاده از ابزار ویرایش اینستاگرام ، مانند روشی که در بالا توضیح دادیم ، به دلخواه قسمت مورد نظر را انتخاب و برش دهید.

  آموزش جامع رفع مشکلات اینستاگرام

ویدئو های استوری اینستاگرام

 

اگر هم قصد دارید یک استوری زنده در اینستاگرام فیلم برداری کنید ، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 10 کلیپ 15 ثانیه ای را در یک بار فیلم برداری ایجاد کنید.

ویدئو های زنده اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام این است که به شما امکان می دهد تا تا یک ساعت ویدئوی زنده پخش کنید. ویدیو های زنده پس از پخش مجددا قابل پخش نیست و امکان ارسال مجدد وجود ندارد. هنگامی که به محدودیت یک ساعته رسیدید ، می توانید مجددا یک ویدئوی زنده ی یک ساعته پخش کنید.

ویدئو های IGTV اینستاگرام

IGTV قابلیتی نسبتا جدید در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد ویدئو هایی با طول بیش از یک دقیقه را ارسال کنید. محدودیت زمای ویدئو های IGTV از 15 ثانیه تا 10 دقیقه می باشد البته اکانت های محبوب ثبت شده با دنبال کنندگان زیاد این محدودیت زمانی تا یک ساعت افزایش می یابد. برای ارسال ویدئوی IGTV به ترتیب زیر عمل کنید:

1.ابتدا برنامه ی اینستاگرام را اجرا کنید و از پایین صفحه آیکون ذره بین را انتخاب کنید.

2.از بالای صفحه گزینه ی IGTV را انتخاب کنید.

3.از گوشه ی بالای صفحه بر روی آیکون + ضربه بزنید.

4.حال ویدئوی مورد نظر خود را از گالری گوشی تان انتخاب و ارسال کنید.

ارسال چند کلیپ در یک پست

یک روش بسیار ساده برای ارسال ویدئو های بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام استفاده از پست چند تایی است. همان طور که گفتیم برای ارسال ویدئو به روش عادی محدودیت زمانی یک دقیقه ای وجود دارد اما شما می توانید با تکه تکه کردن ویدئوی خود و ارسال چند کلیپ در یک پست این محدودیت را دور بزنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا 10 عکس یا کلیپ زیر یک دقیقه را در یک پست ارسال کنید. پس اگر ویدئویی طولانی تر از یک دقیقه دارید ، می توانید آن را با برنامه های ویرایش ویدئو به کلیپ های کوتاه تر (زیر یک دقیقه) تقسیم کنید و آن ها را در یک پست بارگذاری کنید. برای ارسال پست چندتایی:

1.ابتدا برنامه ی اینستاگرام را اجرا کنید و از پایین صفحه آیکون + را انتخاب کنید.

2.گزینه ی SELECT MULTIPLE را انتخاب کنید.

3.حال کلیپ های مورد نظر خود را انتخاب و ارسال کنید.

به این ترتیب می توانید ویدئو های بیش از یک دقیقه ارسال کنید. امیدواریم از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 4.4 از 5 ) از 5 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا