صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش نرم افزار Camscanner – اسکن کردن اسناد با موبایل

آموزش نرم افزار Camscanner – اسکن کردن اسناد با موبایل

Camscanner برنامه موبایلی برای اسکن کردن فایل های شما با استفاده دوربین موبایلتان می باشد.با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به استفاده از ابزار اسکنر اندروید ندارید. از این برنامه می توانید همه جا استفاده کنید، چه هنگام رانندگی، درون خانه، توی کافه یا سرکار هیچ فرقی نمی کند. این اپلیکیشن همچنین اسنادتان را به صورت خوب و در دسترسی آرشیو می کند و توانایی تبدیلشان به فرمت pdf را نیز دارد. بدون پیش زمینه دیگری این شما و این هم آموزش برنامه camscanner.

برنامه camscanner

آموزش نرم افزار Camscanner

ابتدار باید برنامه را دانلود کنید. —> دانلود Camscanner برای اندروید

 

هنگامی که برنامه را دانلود کردید و بر روی گوشیتان نصبش کردید، نوبت به باز کردنش می رسد. صفحه ی اصلی باید مشابه با تصویر زیر باشد، می توانید در این جا ثبت نام کنید اما اجباری نیست.

 

برنامه camscanner

در مرحله بعد بر روی تصویر دوربین عکاسی که در صفحه ی بعدی مشخص می شود باید ضربه بزنید:

 

برنامه camscanner

با این کار دوربین گوشیتان شروع به کار خواهد کرد و شما باید از سندی که می خواهید بگیرید عکسی بگیرید. عکسی که می گیرید در گالری گوشیتان ذخیره خواهد شد.

 

برنامه camscanner

بعد از این که از سند مورد نظرتان عکسی گرفتید، باید بر روی گزینه ی ادیت ضربه بزنید و بدین صورت برنامه به صورت خودکار بخشی از تصویر را که سند آن جا را پر کرده شناسایی کرده و آن قسمت را از باقی جاها جدا می کند. همچنین در این بخش می توانید از بین گزینه هایی مثل Docs, PPT, ID Card, Greeting Card, QR Code بسته به نیازتان یکی را انتخاب کنید.

 

برنامه camscanner

سپس ما همچنین باید میزان روشنایی تصویری که سند در آن است را مشخص کنیم و به خواست خود تغییرش دهید. در این قسمت همچنین اپشن های دیگری برای ادیت تصویر نیز در اختیار دارید.

 

برنامه camscanner

سپس در مرحله بعد می توانید چندین سند را با یکدیگر ادغام کنیم تا یک سند واحد بدست بیاوریم. سپس باید گزینه collage را انتخاب بکنیم.

 

برنامه camscanner

ما همچنین می توانید سایز صفحه را متناسب با نیازمان تغییر بدهیم و آن را به A3 , A4 سایز نامه و … تغییر بدهیم.

 

برنامه camscanner

اضافه کردن واتر مارک بر روی فایل هایی که اسکن کردید نیز ممکن می باشد. همچنین می توانید اسناد مورد نظر را در رسانه هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید یا آن ها را بلوتوث کنید یا بوسیله ایمیل برای شخصی بفرستیدش.

 

برنامه camscanner

اگر سوالی در خصوص استفاده از این برنامه برایتان پیش آمد، مشکل پیش آمده را کامنت های زیر مطرح کنید و همکاران ما در اسرع وقت پاسخ گویتان خواهند بود.

با تشکر از همراهی شما.

( 4.7 از 5 ) از 4 رای

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سلام. ممنون از ارایه مطالب مفید. برنامه خوبی است من استفاده میکنم اما چگونه صدای بلند گرفتن عکس هنگام اسکن کردن تصویر ، رو کم یا قطع کنم؟ با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید