صفحه اصلی > آموزش های متفرقه : دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر با لینک مستقیم + آموزش تصویری

دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر با لینک مستقیم + آموزش تصویری

دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر

گوگل پلی (Google Play) اولین و بزرگ ترین منبع دانلود بازی و نرم افزار اندروید گوناگون برای دستگاه های اندرویدی می باشد دانلود از گوگل پلی که کاربران اندرویدی می توانند به راحتی برنامه های مورد نظر خو د را در این مارکت بزرگ و قابل اطمینان جست و جو و دریافت کنند. البته همان طور که می دانید تنها از طریق گوشی ها یا تبلت های اندرویدی قادر به دریافت مستقیم برنامه ها از مارکت گوگل پلی هستید و دانلود از طریق کامپیوتر امکان پذیر نیست ولی آیا راهی هست که بشود از طریق کامپیوتر این کار را انجام داد؟ فرض کنید بخواهید یک برنامه ی اندرویدی را از طریق کامپیوتر دانلود و در گوشی خود نصب کنید. در این صورت یک روش آسان و بسیار راحت برای انجام این کار وجود دارد که در مقاله ی امروز خدمت شما توضیح خواهیم داد. در مقاله ی امروز قصد داریم شما را با یک روش آسان و سریع برای دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر آشنا کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید!

آموزش رفع خطای “download pending” حین دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از گوگل پلی / مزیت بزرگی که این روش دارد این است که برای دانلود از گوگل پلی که بازار گسترده اندروید می باشد. هیچ نیازی به ثبت نام و ورود به اکانت گوگل یا دانلود و نصب نرم افزار های جانبی نخواهید داشت. تنها چیزی که برای دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر به آن نیاز دارید یک مرورگر وب مناسب مانند فایرفاکس یا کروم است که قطعا در کامپیوتر همه نصب است. پس برای دانلو د از گوگل پلی از طریق کامپیوتر به ترتیب زیر عمل کنید:

1.ابتدا مرورگر خود را اجرا کنید و به مارکت گوگل پلی مراجعه کنید.

2.در کادر جست و جوی گوگل پلی نام برنامه یا بازی مورد نظر خود را وارد و جست و جو کنید. سپس از نتایج به نمایش در آمده بر روی برنامه ی مورد نظر تان کلیک کنید.

نکته: اگر برنامه ی مورد نظر تان را در گوگل پلی پیدا نکردید نام برنامه را مستقیما در گوگل جست و جو کنید. صفحه ی دانلود برنامه در گوگل پلی جزو اولین نتایج به نمایش در آمده در گوگل خواهد بود.

3.پس از پیدا کردن برنامه ی مورد نظر تان آدرس صفحه ی برنامه را کپی کنید.

4.حال به آدرس https://apps.evozi.com/apk-downloader/ مراجعه کنید. سپس وارد سایتی با طراحی ساده می شوید که از طریق آن قادر هستید برنامه های خود را دانلود کنید. برای شروع آدرس برنامه ای که کپی کرده اید را داخل کادری که در صفحه وجود دارد وارد کنید و بر روی دکمه ی Generate Download Link کلیک کنید.

دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر-1

 

5.سپس چند ثانیه ای منتظر بمانید تا جست و جو گر لینک وارد شده را جست وجو و دانلود کند. پس از چند ثانیه به صفحه ای منتقل می شوید که اطلاعات برنامه نظیر حجم و نسخه کنونی برنامه را به شما نشان می دهد. حال برای دانلود برنامه تنها کافی است بر روی دکمه ی Click here to download (app name) now کلیک کنید تا لینک دانلود در اختیار شما قرار بگیرد. دانلود از گوگل پلی

  آموزش تبدیل گوشی به وب‌کم (Webcam)

دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر-2

 

دانلود از گوگل پلی / به این ترتیب می توانید برنامه های گوگل پلی را به راحتی در کامپیوتر دانلود کنید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که از این روش تنها می توانید برای دانلود برنامه های رایگان گوگل پلی استفاده کنید.

امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 4 از 5 ) از 2 رای

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. حسین عبدل زاده یزد :

    احسنت برشماواقعا زحمت میکشیدوماراراهنمایی میکنید.من آنچه میکردم نمیتوانستم روی رایانه ام برنامه ای دانلودکنم اماباراهنماییهای شمابه راحتی برنامه های موردعلاقه ام رادانلودکردم وتشگرمیکنم ازشماوخسته نباشیدمیگم به همه دست اندرکاران این برنامه باحال وارزشمندموفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید