صفحه اصلی > آموزش تلگرام : آموزش دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

آموزش دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

یوتیوب عظیم ترین منبع دسترسی به فیلم ها و ویدئو های آموزشی و سرگرمی در اینترنت می باشد که میلیون ها ویدئو در رابطه با موضوعات مختلف در پایگاه اطلاعاتی آن وجود دارد و روزانه هزاران ویدئو توسط کاربران از سر تا سر جهان در آن آپلود می شود در نتیجه می توان گفت که در رابطه با هر موضوعی می توان در یوتیوب ویدئویی مرتبط با آن پیدا کرد. حتما برای شما نیز پیش آمده که ویدئویی در یوتیوب نظرتان را جلب کند و بخواهید آن را دانلود کنید ولی به دلیل محدودیت های موجود نتوانید این کار را انجام دهید! البته برای این کار ابزار بسیاری نظیر نرم افزار ها و وبسایت ها وجود دارد که متاسفانه بسیاری از آن ها به درستی عمل نمی کنند یا محدودیت های بسیاری برای دانلود دارند و یا ویدئو ها را با کیفیت پایینی ارائه می دهند؛ در نتیجه آنچنان که باید پاسخگوی نیاز شما نخواهند بود. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم یک روش بسیار خوب، آسان و سریع و بدون هیچ گونه محدودیت برای دانلود از یوتیوب خدمت شما معرفی کنیم که آن استفاده از ربات مخصوص تلگرام است. با آموزش دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام تا پایان با ما همراه باشید!

 

پیش از این در آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید با TubeMate یکی از روش های بسیار آسان دانلود از یوتیوب را خدمت شما توضیح دادیم و در آموزش امروز قصد دارم شما را با یکی دیگر از روش های آسان و بی دردسر این کار آشنا کنیم.

همانطور که اشاره کردیم اکثر برنامه ها و وبسایت هایی که برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارند علاوه بر این که به درستی عمل نمی کنند و محدودیت های بسیاری دارند با تبلیغات آزاردهنده ی خود وقت شما را تلف می کنند و سرویس خوبی را در این رابطه ارائه نمی دهند. از این رو مسنجر تلگرام بهترین و ساده ترین روش برای دانلود از یوتیوب را فراهم کرده که در آن دیگر خبری از تبلیغات آزار دهنده و پروسه های طولانی تبدیل ویدئو نیست. با استفاده از این روش تنها با چند کلیک ساده می توانید ویدئو های مورد علاقه ی خود را دانلود کنید. از جمله مزایایی که باعث برتری این روش نسب به سایر ابزار دانلود از یوتیوب می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانلود ویدئو ها در فرمت های مختلف
  • امکان دانلود صوت ویدئو
  • بدون تبلیغات
  • بدون نیاز به انجام پروسه های طولانی
  • امکان اشتراک گذاری لینک دانلود در تلگرام

به منظور دانلود ویدئو های یوتیوب از طریق تلگرام به ترتیب زیر عمل کنید:

1.اپلیکیشن تلگرام را در دستگاه خود اجرا کرده سپس از طریق نوار جست و جو عبارت @utubebot را جست و جو کنید یا از طریق این لینک اقدام به اضافه کردن این ربات در تلگرام خود بکنید.

2.سپس پنجره ی مربوط به این ربات باز می شود. در پایین صفحه بر روی Start کلیک کنید تا ربات فعال شود.

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام-1

 

  آموزش لینک دار کردن متن در تلگرام

3.پس از فعال سازی ربات حال لینک ویدئویی که می خواهید دانلود کنید را به ربات بدهید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام-2

 

4.پس از این که لینک ویدئو ی مورد نظرتان را وارد کردید 5 تا 10 ثانیه منتظر بمانید تا ربات درخواست شما را پردازش کند. سپس لیستی از فرمت های در دسترس برای ویدئو ی مورد نظر علاوه بر نسخه ی صوت MP3 همراه با حجم آن ها در اختیار شما قرار می گیرد. در اینجا دو آپشن برای دانلود پیش روی شماست: دریافت فایل به صورت مستقیم (گزینه های چپ تصویر پایین) یا دریافت لینک فایل که شما را به یک مرورگر هدایت می کند و از آن جا می توانید فایل تان را دانلود کنید (گزینه های راست تصویر پایین).

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام-3

 

5.کیفیت مورد نظر خود را از میان آپشن های موجود انتخاب کنید. در صورتی که تنها صوت ویدئو را می خواهید یکی از آپشن های فرمت های صوتی را انتخاب کنید.

6.پس از انتخاب فرمت مورد نظر در نهایت ربات فایل را به طور مستقیم برای شما می فرستد یا اگر لینک را انتخاب کرده باشید لینک دریافت فایل را در اختیار شما می گذارد و شما با کلیک بر روی این لینک به یک مرورگر وب هدایت می شوید که از آن جا می توانید ویدئوی خود را به آسانی دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام-4

 

به این ترتیب یکی از بهترین و آسان ترین روش های دانلود ویدئو از یوتیوب را خدمت شما معرفی کردیم. از خوبی های این روش عدم وجود محدودیت در دانلود ویدئو ها و سهولت در انجام کار می باشد. امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

اپلیکیشن های پیشنهادی:

نرم افزار دانلود ویدیوهای یوتیوب YouTube Downloader HD

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای ویندوز کامپیوتر Youtube Movie Downloader

دانلود از یوتیوب با یک کلیک YouTube By Click

نرم افزار حرفه ای دانلود ویدئو از یوتیوب 4Videosoft Video Downloader

استخراج صدا از ویدیوهای یوتیوب 4K YouTube to MP3

دانلود و تبدیل کلیپ و فیلم از یوتیوب YouTubeGet

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید