صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز (Waze)

آموزش مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز (Waze)

مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز (Waze)

مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز (Waze)

ویز (Waze) یک مسیریاب عالی با امکانات کاربردی فراوان می باشد که کاربران زیادی در سر تا سر جهان از جمله کشور ما دارد. به کمک این مسیریاب کاربران می تواند همواره بهترین و کوتاه ترین مسیر ها را به مقصد خود بیابند و سریع تر و راحت تر به مقصد خود برسند. یکی از ویژگی های بسیار جالب و کارآمد این مسیریاب نمایش موقعیت مکانی اشخاص بر روی نقشه است. پروفایل هر کاربر به طور پیش فرض بر روی نقشه ی عمومی این برنامه به نمایش در می آید و این بدان معنی است که سایر کاربر های مسیریاب ویز می توانند بر اساس داده های لحظه ای شما را در نقشه ی ویز مشاهده و مکان یابی کنند. این یکی از قابلیت های بسیار مفید و کار آمد مسیریاب ویز است که کمک می کند تا نقشه با استفاده از اطلاعات مبتنی بر مکان به طور مداوم به روز رسانی و آپدیت شود. با این حال برخی کاربران ترجیح می دهند بدون نیاز به این که دیگران مکان شان را بدانند به صورت ناشناس از این مسیریاب استفاده کنند و با این کار حریم خصوصی خود را حفظ کنند. خوشبختانه توسعه دهندگان مسیریاب ویز با احترام به حریم خصوصی کاربرا ن امکان مخفی کردن موقعیت مکانی را برای این دسته از کاربران در داخل اپلیکیشن ویز فراهم آورده اند و ما در مقاله ی امروز قصد داریم نحوه ی انجام این کار را خدمت شما عزیزان توضیح هیم. با آموزش مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز (Waze) تا پایان با ما همراه باشید! دانلود ویز

 

فعال یا غیرفعال کردن حالت نامرئی در مسیریاب ویز

با فعال کردن حالت نامرئی در مسیریاب ویز قادر خواهید بود موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه مخفی کنید. روش انجام این کار برای هر دو سیستم عامل های اندروید و iOS به یک صورت است. برای انجام این کار به ترتیب زیر عمل کنید:

1.اپلیکیشن Waze را در دستگاه اندرویدی یا iOS خود اجرا کنید.

2.در قسمت پایین سمت چپ صفحه بر روی آیکون ذره بین بزنید.

01 10 مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز

 

3.حال در بالای صفحه بر روی نام پروفایل کاربری خود ضربه بزنید تا وارد صفحه ی پروفایل خود شوید.

02 10 مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز

 

4.در زیر نام و پوینت های تان آپشنی با عنوان Go invisible مشاهده می کنید که به طور پیش فرض غیر فعال و خاکستری است. برای مخفی شدن بر روی نقشه بر روی دکمه ی لغزنده ی این گزینه بزنید تا به رنگ سبز در بیاید و حالت نامرئی فعال شود.

03 11 مخفی کردن موقعیت مکانی در مسیریاب ویز

 

در نهایت پیامی مبنی بر You’re invisible. You appear offline to friends and can’t send reports دریافت می کنید به این معنی که “شما نامرئی هستید. وضعیت شما برای دوستان تان به صورت آفلاین به نمایش در می آید و نمی توانید گزارش ارسال کنید”. به این ترتیب می توانید در حالت ناشناس رانندگی کنید.

در صورتی که تمایل دارید موقعیت مکانی شما مجددا بر روی نقشه ظاهر شود، مراحل فوق را تکرار کنید و آپشن Go invisible را غیر فعال کنید.

  معرفی ده برنامه‌ برتر اندروید 2018

به خاطر داشته باشید که در حالت نامرئی، همه چیز به طور معمول کار می کند ، به جز این که دوستان تان شما را بر روی نقشه نمی بینند و شما قادر نخواهید بود گزارش های راهنمایی و رانندگی ارسال کنید. اطلاعات شما بر روی نقشه ی عمومی به نمایش در نمی آید و نمی توانید برای دوستان تان یا سایر کاربران پیام ارسال کنید. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که نمی خواهند سایر کاربران از موقعیت مکانی و اطلاعات شان با خبر شوند بسیار مفید و کارآمد است و از این طریق می توانند حریم خصوصی خود را حفظ کنند. امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید!

( 4.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید