صفحه اصلی > آموزش اینستاگرام : آموزش mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

آموزش mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

آموزش mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

آموزش mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

گاهی ممکن است در میان کسانی که در اینستاگرام دنبال می کنید افرادی باشند که تمایلی به مشاهده ی پست های آن ها در فید خود نباشید ولی از طرفی هم نمی خواهید به دلایل خاص و شخصی این افراد را آنفالو کنید. به طور مثال ممکن است شخصی را تنها بخاطر روی در بایستی یا برخی منافع شخصی دنبال کنید و آنفالو کردن آن ها باعث مشکلاتی شود. در این گونه مواقع اینستاگرام قابلیتی با عنوان mute را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن می توانید فعالیت های افراد را بدون نیاز به آنفالو کردن آن ها از صفحه ی فید خود حذف کنید و به این ترتیب تا زمانی که این شخص یا اشخاص در حالت mute قرار دارند، دیگر پست ها و سایر فعالیت های آن ها در فید شما نمایش داده نمی شود. اگر با طریقه ی mute کردن افراد در اینستاگرام آشنا نیستید آموزش امروز ما را از دست ندهید. با مقاله ی آموزش mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام تا پایان ما را همراه کنید.

طریقه ی میوت کردن افراد در اینستاگرام

1.ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید. در صورتی که اپلیکیشن اینستاگرام شما آپدیت نیست ، بهتر است آن را به جدید ترین نسخه ی موجود به روز رسانی کنید.

2.به پروفایل شخصی که می خواهید او را mute یا بی صدا کنید بروید.

3.بر روی گزینه ی Following ضربه بزنید.

میوت کردن افراد در اینستاگرام-1

 

4.از منوی باز شده گزینه ی mute را انتخاب کنید.

میوت کردن افراد در اینستاگرام-2

 

5.حال دو گزینه برای بی صدا کردن در اختیار شما قرار میگیرد: posts و stories .در صورتی که می خواهید پست های فرد را بی صدا کنید دکمه ی لغزنده ی posts را در حالت فعال قرار دهید و برای بی صدا کردن استوری های شخص دکمه ی لغزنده ی stories را در حالت فعال قرار دهید و برای بی صدا کردن کل فعالیت ها هر دو گزینه را در حالت فعال قرار دهید.

میوت کردن افراد در اینستاگرام-3

 

به این ترتیب دیگر پست های شخص مورد نظر را در صفحه ی فید خود نخواهید دید.

 

سوال های رایج در مورد mute یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

با mute کردن یک شخص در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

اگر شخصی را در اینستاگرام میوت کنید دیگر پست ها و فعالیت های او را در فید خود نخواهید دید و این تنها کاری است که قابلیت میوت یا بی صدا کردن انجام می دهد. در واقع میوت یک نوع ساده تر بلاک یا مسدود کردن یک کاربر است تا دیگر این کاربر با پست های پی در پی اش در باره ی موضوعاتی که مورد پسند شما نیست  شما را آزار ندهد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید با این که شما قادر به مشاهده ی پست های شخص میوت شده در صفحه ی  فید خود نیستید ، این شخص  هنوز می تواند پست های شما را در فید خود مشاهده کند.

  آموزش ساخت مجموعه برای پست های بوک مارک شده در اینستاگرام

علاو بر این بر خلاف بلاک ، هنگام مشاهده پروفایل کاربر یا کاربران میوت شده ، پست ها برای شما قابل مشاهده خواهند بود. اشخاص میوت شده همچنین می توانند از طریق نظرات و لایک ها با شما ارتباط برقرار کنند.

 

اگر فردی را در اینستاگرام mute کنم آیا او متوجه خواهد شد؟

خیر، به این افراد به طور مستقیم اطلاع داده نمی شود. علاوه بر این برخلاف بلاک راهی برای تشخیص میوت شدن وجود ندارد.

 

از کجا بفهمم که از طرف شخصی در اینستاگرام mute شده ام؟

اگر حس می کنید که از طرف فرد خاصی میوت شده اید و این مسئله برای شما اهمیت دارد سعی کنید به شخص مورد نظر پیام بدهید و از او مستقیما بپرسید که آیا شما را میوت کرده است یا خیر زیرا همان طور که گفتیم راهی برای تشخیص این که آیا کسی ما را در اینستاگرام میوت کرده است یا خیر وجود ندارد.  پیشنهاد ما این است که در این گونه مواقع به تصمیم شخص احترام گذاشته و اقدام اضافه ای نکنید. این کار ممکن است دلایل زیادی داشته باشد پس از میوت شدن خود توسط اشخاص دیگر ناراحت و آزرده خاطر نشوید.

امیدواریم از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 4.3 از 5 ) از 9 رای

دیدگاهتان را بنویسید