صفحه اصلی > آموزش نرم افزار ویندوز و آموزش آفیس : روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف توسط ورد

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف توسط ورد

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف \ یکی از کارهایی که برخی کاربران به آن نیاز دارند، تبدیل فایل ورد به پی دی اف می باشد. این کار بنا به دلایل مختلفی انجام می شود و شما نیز اگر نیاز دارید می توانید از این آمورش استفاده نمایید. برای انجام دادن این کار راه های متفاوتی وجود دارد که ما در این مقاله می خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم که اصلا نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری برای این کار ندارید. در ادامه می خواهیم آموزش تصویری و گام به گام تبدیل کردن فایل ورد به پی دی اف را ارائه دهیم.

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی دی اف

 

در ابتدا در صورت نیاز می توانید آخرین نسخه از ورد مایکروسافت را از لینک روبرو دانلود نمایید–> دانلود مایکرسافت ورد 2016

اکنون شما باید وارد آن فایل ورد مورد نظر خود شوید. پس از آن که وارد فایل خود می شوید، روی پنجره File که در تصویر به شما نشان داده شده است کلیک کنید.

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف

در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه Print را انتخاب نمایید.

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف

نرم افزار ورد برای پرینت گرفتن این فایل شما، ابتدا یک فایل پی دی اف برای شما خواهد ساخت و سپس اقدام به پرینت گرفتن آن می کند. این نسخه پی دی اف برای همیشه تا زمانی که نیاز دارید در جای مشخص شده، باقی خواهد ماند.

در این مرحله آیکون Print که به شما نشان داده ایم، کلیک کنید.

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف

پنرجه ای دیگر برای شما باز خواهد شد. این پنجره برای مشخص کردن مکان مورد نظر شما برای ذخیره سازی فایل پی دی اف ساخته شده می باشد. مکان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و روی گزینه Save کلیک کنید.

روش تبدیل فایل ورد به پی دی اف

پس از این کار نسخه پی دی اف فایل ورد شما در مکانی که مشخص کردید، ساخته و ذخیره خواهد شد.

همانطور که به شما گفته شد روش های متفاوتی برای این کار وجود دارد اما این راه می تواند بدون دردسر ترین راه و آسان ترین باشد.

( 4.4 از 5 ) از 5 رای

دیدگاهتان را بنویسید