صفحه اصلی > آموزش اینستاگرام : آموزش تصویری last seen کردن وضعیت اینستاگرام

آموزش تصویری last seen کردن وضعیت اینستاگرام

یکی از ویژگی هایی که اخیرا در آخرین نسخه های اینستاگرام قرار گرفته است، نمایش دادن حالت فعالیت کاربران last seen اینستاگرام می باشد. به این معنا که شما می توانید در داخل دایرکت کاربران دیگر، وضعیت آنلاین بودن یا نبودن آن ها را مشاهده نمایید. همان طور که می دانید در بسیاری از شبکه های اجتماعی این ویژگی وجود دارد. با این حال ممکن است کسی تمایل نداشته باشند که وضعیت فعالیت او به بقیه کاربران نشان داده شود. در این مقاله قصد داریم به شما روشی را آموزش دهیم تا با استفاده از آن بتوانید این ویژگی را غیرفعال نمایید.

instagram last seen last seen

آموزش last seen کردن اینستاگرام

در ابتدا وارد اینستاگرام شوید و صفحه ای که مشخصات پروفایل شما در آنجا نوشته شده است را باز نمایید. برای دانلود آخرین نسخه این برنامه از این لینک استفاده نمایید–>دانلود برنامه اینستاگرام

instagram 1 last seen

سپس به تنظیمات اینستاگرام بروید. در سیستم عامل iOS همان طور که در تصویر نشان داده شده است، باید روی آیکون چرخدنده مانند بزنید تا وارد این بخش شوید اما در سیستم عامل اندروید کافی است روی آیکون سه نقطه که در بالا سمت راست صفحه نمایش قرار دارد، کلیک کنید.

instagram 2 last seen

پس از آن که وارد این بخش شدید، به پایین صفحه بروید تا گزینه Show Activity Status را مشاهده نمایید. برای غیر فعال کردن ویژگی ای که برای شما توضیح دادیم، کافی است سوییچ این گزینه را غیرفعال کنید.

instagram 3 last seen

با چند مرحله ای که به شما معرفی شد، به راحتی می توانید این ویژگی را غیرفعال نمایید. پس از غیرفعال کردن، دیگر کسی نمی تواند وضعیت فعالیت شما را مشاهده نماید.

( 4 از 5 ) از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید