صفحه اصلی > آموزش های متفرقه : آموزش دانلود ویدیو های تیک تاک (Tik Tok) به صورت تصویری

آموزش دانلود ویدیو های تیک تاک (Tik Tok) به صورت تصویری

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک (TikTok)

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک (TikTok)

بسیاری از برنامه های اشتراک گذاری تصویر و کلیپ نظیر فیسبوک، توییتر و اینستاگرام به کاربران اجازه دانلود ویدئو ها را نمی دهند یعنی گزینه ای برای دانلود ویدئو ها در آن ها وجود ندارد. البته دانلود این ویدئو ها غیر ممکن نیست و شما می توانید با استفاده از یک برنامه ی شخص ثالث مخصوص دانلود ویدئو یا حتی برنامه های ضبط صفحه این کار را انجام دهید ، هر چند این روش ممکن است کمی زمان بر بوده و در بسیاری از موارد ویدئو ی مورد نظر با کیفیت مطلوب و دلخواه شما دانلود نشود. با این حال برنامه ی TikTok ، پلتفرم جدید اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه و سرگرم کننده که به تازگی بسیار نیز بین کاربران محبوب شده است، امکان دانلود ویدئو ها به طور مستقیم را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما به چند روش می توانید ویدئو های مور علاقه ی خود را از اپلیکیشن تیک تاک دانلود کنید. با آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک تا پایان با ما همراه باشید!

TikTok که پیش از این با نام Musical.ly شناخته شده بود ، برخلاف سایر اپلیکیشن های مشابه نظیر اینستاگرام که در آن امکان دانلود عکس و ویدئو ها وجود ندارد، قابلیت دانلود مستقیم ویدئو ها را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید در تیک تاک به آسانی و بدون نیاز به هیچ گونه برنامه ی جانبی ویدئو های مورد علاقه تان را دانلود کنید. در دانلود ویدئو ها محدودیت خاصی وجود ندارد مگر این که کاربر مورد نظر دانلود ویدئو های خود توسط دیگران را در حساب خود مسدود کرده باشد که در این صورت نمی توانید ویدئو های این کاربر را دانلود کنید. نکته ی جالب این جاست که شما برای دانلود ویدئو ها در گوشی خود نیازی به داشتن اکانت TikTok یا وارد شدن به حساب خود را ندارید که این نکته نیز دانلود ویدئو ها را آسان تر می کند.

به منظور دانلود یک ویدئو در تیک تاک ، ابتدا یک ویدئو را به دلخواه از تایم لاین خود انتخاب کنید یا اگر ویدئو خاصی را در نظر دارید نام کاربر ارسال کننده ی آن را جست و جو کنید. پس از انتخاب و پیدا کردن ویدئوی مورد نظر خود به دو روش می توانید ویدئو را دانلود کنید:

دانلود TikTok

روش اول:

روش اول آسان ترین و سریع ترین روش برای دانلود ویدئو است. برای دانلود ویدئو تنها کافی است:

1.ابتدا ویدئو ی مد نظر خود را باز کنید.

2.انگشت خود را در وسط صفحه فشار داده و نگه دارید.

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک-1

 

3.سپس چند گزینه به نمایش در می آید. از بین آن ها گزینه ی Save Video را انتخاب کنید.

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک-2

 

به همین آسانی ویدئو ی مورد نظر دانلود و در حافظه ی گوشی شما ذخیره می شود.

 

روش دوم:

یک روش آسان دیگر برای دانلود ویدئو های تیک تاک به ترتیب زیر می باشد:

  آموزش غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل

1.ویدئو ی مورد نظر خود را باز کنید.

2.از منوی راست صفحه بر روی آیکون share ضربه بزنید.

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک-3

 

3.سپس از ردیف دوم منوی باز شده گزینه ی Save Video را انتخاب کنید.

آموزش دانلود ویدئو های تیک تاک-4

 

به این ترتیب ویدئو ی انتخاب شده دانلود و در حافظه ی گوشی شما ذخیره می شود.

 

روش سوم:

برای دانلود ویدئو های تیک تاک می توانید به راحتی دو روش فوق را به کار بگیرید البته این در صورتی امکان پذیر است که کاربر مورد نظر قابلیت دانلود ویدئو های خود را مسدود نکرده باشد. برخی کاربران ممکن است تمایل نداشته باشند که ویدئو های شان توسط سایر کاربران دانلود شود به همین دلیل تیک تاک قابلیت مسدود کردن امکان دانلود را برای این دسته از کاربران فراهم آورده است. در نتیجه اگر کاربری امکان دانلود ویدئو های خود را مسدود کند شما طبیعتا دیگر قادر به دانلود ویدئو های این شخص نخواهید بود. اگر برای دانلود ویدئویی دو روش بالا رو به کار بردید ولی گزینه ی Save video را در بین گزینه ها پیدا نکردید به این معنی است که کاربر مورد نظر قابلیت دانلود را بلاک کرده است. در این صورت برای دانلود ویدئو شما چاره ای ندارید جز این که از یک برنامه ی جانبی استفاده کنید درست مانند دانلود از اینستاگرام!

کاربران اندروید می توانند از اپلیکیشن Video Downloader for Social Media و کاربران ایفون می توانند از میانبر Tiktok Downloader استفاده کنند. هر دوی این برنامه ها به شما امکان می دهند تا ویدئو ها را از کاربرانی که امکان دانلود را مسدود کرده اند، دانلود کنید.

و اما اگر شما خودتان تمایل ندارید که کاربران دیگر ویدئو های تان را به این روش دانلود کنند ، می توانید حساب خود را خصوصی کنید تا فقط دوستان پذیرفته شده از طرف شما بتوانند به ویدئو های شما دسترسی داشته باشند. اگر هم نمی خواهید کل اکانت خود را از دید عموم مخفی کنید ، می توانید ویدئو های شخصی خود را خصوصی کنید.

امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

آموزش تیک تاک TikTok ثبت نام و معرفی کامل برنامه TikTok

( 1 از 5 ) از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید