صفحه اصلی > آموزش نرم افزار ویندوز و آموزش نرم افزار اندروید : آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر

اسنپ چت یکی از برنامه های جالب و محبوب بازار است که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس موجود می باشد و از طریق ویندوز نمی توان به طور پیش فرض به آن دسترسی داشت. این نرم افزار چت قابلیت های بسیار متنوعی دارد و جزو بهترین برنامه های موبایل می باشد. در این مقاله ابتدا به شما نحوه ی نصب یک شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر و سپس استفاده از این شبیه ساز برای نصب اسنپ چت روی کامپیوتر را به شما آموزش می دهیم.

snapchat 1360003 1920 اسنپ چت

امروزه روز، تمام مردم دنیا، به خصوص درون شبکه های مجازی در حال چت کردن و عکس گرفتن هستند. بهترین روش برای ارتباط با کردم این است که با به اشتراک گذاشتن چیزی خاص و جالب با یکدیگر درگیر شویم. موفقیت برنامه ی اسنپ چت هم در همین است که سازندگان این برنامه دریافتند که چگونه این مسئله را برای کاربرانشان حل نمایند. با بیشترین تعداد کاربر در سرتاسر جهان اسنپ چت به موفقیت توانسته که توجه کاربران را جلب کند. اسنپ چت برنامه ی جالبی برای استفاده است و استفاده از آن لذت بخش است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی با دوستانتان صحبت کنید، استوری های آنلاین را از سرتاسر دنیا تماشا کنید و اخبار را بشنوید و چیزهای جالب را پیدا کنید.

دانلود و نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

برای اجرای اسنپ چت بر روی کامپیوترتان کار خاصی نباید بکنید، صرفا باید یک شبیه ساز اندروید را بر روی کامپیوترتان داشته باشید. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که شبیه ساز اندروید چیست؟ پاسختان این است که شبیه ساز اندروید در واقع برنامه ای است که به ما اجازه می دهد تا پلتفرم اندروید را بر روی کامپیوتر کلون کنیم و بتوانیم به بازی های اندروید و برنامه های اختصاصی این پلتفرم دسترسی داشته باشیم. در این آموزش ما از نرم افزار استفاده می کنیم تا اسنپ چت را بر روی کامپیوتر نصب کنیم و فرایند این کار بسیار ساده است.

نکته مهم : اسنپ چت فایل نصبی مستقیم برای نصب در ویندوز نداره شما باید یکی از شبیه سازهای اندروید را روی ویندوز نصب کرده و سپس نسخه اندروید اسنپ چت را روی آن نصب کنید پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار نوکس پلیر می باشد البته می توانید از نرم افزارهایی نظیر میمو و یا بلو استکس نیز استفاده کنید پس در ابتدا شما نرم افزار اسنپ اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود اسنپ چت برای اندروید

اگر ثبت نام در اسنپ را بلد نیستید لینک را ببینید :

آموزش اسنپ‌ چت Snapchat ثبت نام و معرفی کامل به صورت تصویری

سپس نرم افزار نوکس پلیر را از لینک زیر دانلود کنید و اگر نصب نوکس پلیر را نمی دانید روی لینک اموزش کلیک کنید :

دانلود Nox App Player نوکس اپ پلیر

  آموزش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت اندروید و آنلاین

آموزش نصب و کار با نوکس اپ پلیر Nox App Player

اگر با کار نوکس راحت نیستید می توانید یکی از شبیه سازهای زیر را انتخاب کنید :

آموزش بلو استکس تصویری و کامل نرم افزار BlueStacks

 

آموزش تصویری نصب نرم افزار MEmu شبیه ساز اندروید How Install MEmu

( 3.7 از 5 ) از 11 رای

دیدگاهتان را بنویسید