صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش نصب و اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از شبیه سازها

آموزش نصب و اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از شبیه سازها

نصب و اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از شبیه سازها

نصب و اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از شبیه سازها

گاهی ممکن است نیاز باشد به دلایل مختلف بخواهید اپلیکیشن های IOS را در یک دستگاه اندرویدی اجرا کنید. برنامه ها و بازی های بسیاری وجود دارند که فقط برای IOS موجود هستند ، بنابراین برخی از کاربران اندروید ممکن است به برخی از این برنامه ها نیاز پیدا کنند یا تمایل داشته باشند آن ها را داخل سیستم عامل اندروید امتحان کنند. مخصوصاً بازی هایی که ابتدا برای iOS عرضه می شوند مدتی طول می کشد تا برای سیستم عامل اندروید به بازار بیایند ، همین دلیل منطقی است برای اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از یک شبیه ساز (Emulator). همه ی افراد از توانایی مالی برای خرید گوشی آیفون یا آی پد جداگانه برخوردار نیستند ، بنابراین اجرای برنامه های IOS اپل در اندروید با استفاده از شبیه سازهای IOS گزینه ی بهتری است که همه می توانند با استفاده از آن برنامه های انحصاری IOS را در دستگاه های اندرویدی شان تجربه کنند. در مقاله ی امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین شبیه ساز های سیستم عامل iOS را خدمت شما معرفی کنیم. با آموزش نصب و اجرای برنامه های IOS در اندروید با استفاده از شبیه سازهای iOS تا پایان ما را همراهی کنید!

دانلود آیپدیان نرم افزار شبیه ساز iOS آیفون روی کامپیوتر ویندوز

به کمک شبیه ساز ها به آسانی می توانید برنامه های مورد نظر تان را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. البته هنگام استفاده از برنامه های مخصوص IOS در اندروید با استفاده از شبیه ساز ، محدودیت هایی وجود دارد اما اگر از این محدودیت ها چشم پوشی کنید ، معمولاً تجربه روان و خوبی را خواهید داشت. نکته ای که باید در اینجا ذکر شود این است که اکثر شبیه ساز ها به رم زیادی احتیاج دارند و معمولا به رم بالای 512 مگابایت مورد نیاز است. خوشبختانه ، اکثر گوشی های هوشمند اندرویدی جدید مجهز به رم بالای یک گیگابایت هستند ، حتی گوشی های ارزان قیمت تر نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، بنابراین لازم نیست اصلاً نگران این موضوع باشید. در ادامه چند نمونه از بهترین شبیه ساز های سیستم عامل iOS را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

شبیه ساز iEMU

شبیه ساز iEMU

 

اگر به دنبال محبوب ترین شبیه ساز iOS برای اندروید هستید ، مطمئنا iEMU اولین انتخاب شما خواهد بود. این شبیه ساز با ایجاد محیط مجازی iOS در داخل دستگاه اندرویدی شما به شما امکان نصب و اجرای برنامه ها و بازی های IOS را می دهد. از ویژگی های این برنامه این است که به فضای ذخیره ی زیادی برای نصب احتیاج دارد ولی خوشبختانه برای اجرای برنامه های عادی به منابع زیادی نیاز ندارد. البته اجرای بازی ها ممکن است کمی مشکل باشد و بسیاری از بازی ها با این شبیه ساز زیاد خوب و روان کار نمی کنند. این شبیه ساز یک برنامه ی متن باز است در نتیجه توسط بسیاری از توسعه دهندگان با استعداد به طور مرتب توسعه و ارتقا می یابد و مشکلات آن برطرف می شود. البته این شبیه ساز یک برنامه ی بی عیب و نقص نیست و هنگام استفاده از آن ممکن است با مشکلات و باگ هایی رو به رو شوید ولی در کل iEMU یک نرم افزار عالی است که می توانید به راحتی بر روی هر دستگاه اندرویدی نصب کنید و به کمک آن از برنامه های IOS استفاده کنید. برای نصب و راه اندازی شبیه ساز iEMU مراحل زیر را طی کنید:

  آموزش نرم افزار Camscanner - اسکن کردن اسناد با موبایل

1.ابتدا فایل APK شبیه ساز iEMU را از این لینک دانلود کنید.

2.پس از دانلود به محلی که فایل دانلود شده قرار گرفته بروید و بر روی آن ضربه بزنید.

3.سپس نوتیفیکیشنی مبنی بر این که فایل نصبی نا امن است دریافت می کنید. شما می توانید با رفتن به مسیر System Settings > Security و پیدا کردن و انتخاب گزینه ی Allow the Device to Install Applications from Unknown Sources بازرسی امنیتی فایل را رد کنید.

4.حال می توانید فایل APK را داخل دستگاه تان نصب کنید.

5.پس از نصب به قسمت برنامه های تان بروید و برنامه ای با عنوان Padiod را پیدا کنید. این همان شبیه ساز شما است که می توانید آن را اجرا کرده و با استفاده از آن برنامه های IOS را در محیطی شبیه سازی شده تجربه کنید.

شبیه ساز CIDE

شبیه ساز CIDE

 

CIDER از دیگر شبیه ساز های iOS است و در تهیه بستر ی مجازی برای اجرای برنامه های iOS در اندروید کاملاً خوب عمل می کند. این شبیه ساز نیز اساسا مانند برنامه ی iEMU عمل می کند و در غالب یک فایل APK موجود است. دسترسی به برنامه ها و بازی های iOS در دستگاه اندروید با این برنامه بسیار آسان و ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل نصبی این برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از این کار آماده ی نصب بازی ها و برنامه های iOS در دستگاه خود هستید. البته مسئله ای که وجود دارد این است که CIDER تمام دستگاه های اندرویدی را پشتیبانی نمی کند، بنابراین قبل از دانلود فایل این برنامه باید ابتدا بررسی کنید که دستگاه شما توسط این شبیه ساز پشتیبانی می شود یا خیر. اکثر گوشی های محبوب و نام آشنا توسط این برنامه پشتیبانی می شود ولی اگر دستگاه شما از یک برند ناشناخته باشد ، این احتمال وجود دارد که پشتیبانی نشود. برای نصب و راه اندازی شبیه ساز CIDER به ترتیب زیر عمل کنید:

1.ابتدا فایل APK شبیه ساز CIDER را از این لینک دانلود کنید.

2.پس از دانلود به محلی که فایل نصبی دانلود شده ذخیره شده بروید و بر روی آن ضربه بزنید.

3.سپس نوتیفیکیشنی مبنی بر این که فایل نصبی نا امن است دریافت می کنید. شما می توانید با رفتن به مسیر System Settings > Security و پیدا کردن و انتخاب گزینه ی Allow the Device to Install Applications from Unknown Sources بازرسی امنیتی فایل را رد کنید.

4.حال فایل APK را داخل دستگاه تان نصب کنید.

5.پس از نصب به بخش برنامه های تان بروید و شبیه ساز را اجرا کنید.

به این ترتیب می توانید برنامه ها و بازی های iOS را به راحتی در اندروید اجرا کنید.

شبیه ساز Appetize iOS Emulator

شبیه ساز Appetize iOS Emulator

 

Appetize iOS Emulator یک شبیه ساز iOS مبتنی بر مرورگر است که می تواند نه تنها در دستگاه های اندرویدی بلکه در هر دستگاه دیگری آن را اجرا و از آن استفاده کنید. این نرم افزار با JavaScript و HTML 5 کار می کند و تنها شبیه ساز مورد آزمایش ماست که کاملاً خوب، به صورت آنلاین و بدون هیچ مشکلی کار می کند. اگر تنها قصد امتحان کردن یک یا دو برنامه ی خاص را دارید، Appetize iOS Emulator بهترین انتخاب در میان شبیه ساز های موجود است و از آن جایی که هیچ نیازی به نصب ندارد استفاده از آن آسان تر و امن تر است. شما عزیزان می توانید از طریق این لینک از این شبیه ساز استفاده کنید و با آن بیشتر آشنا شوید.

  آموزش فعال کردن حالت تاریک Dark mode گوگل کروم در اندروید

آموزش اجرای برنامه های iOS در کامپیوتر

به این ترتیب چند نمونه از بهترین شبیه ساز های iOS را خدمت شما معرفی کردیم. امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 3.5 از 5 ) از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید