پیام رسان داخلیآموزش آی گپ

آموزش تصویری نصب پیام رسان آی گپ در کامپیوتر ویندوز

نصب آی گپ بر روی ویندوز \ همانطور که می دانید، پیام رسان آی گپ دارای سه نسخه اندروید، آیفون و ویندوز می باشد. آی گپ ویژگی ها و قابلیت های بسیار عالی ای دارد که می توانید برای شما فضایی جالب را برای چت کردن با دیگران به وجود بیاورد. در این روز ها نیز این پیام رسان محبوبیت بیشتری در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است. در ادامه می خواهیم روش نصب کردن این پیام رسان را در ویندوز به شما آموزش دهیم.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

نصب آی گپ در ویندوز

 

در ابتدا نیاز است که این نرم افزار را دانلود نمایید. برای دانلود کردن آن می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود آی گپ برای ویندوز

پس از دانلود کردن نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج کرده و وارد فایل آن شوید. سپس روی فایل نصبی برنامه کلیک کنید.

در صفحه ای که برای شما باز می شود، باید شماره موبایل خود را که می خواهید برای خود روی آن یک اکانت بسازید را در محل مشخص شده وارد نمایید. فقط دقت داشته باشید که شماره موبایل خود را باید بدون صفر آغازین وارد کنید.

پس از وارد کردن شماره، تیک کنار گزینه Agreement را فعال نمایید. با فعال کردن آن یکسری از مقررات در این پیام رسان به شما نشان داده خواهد شد و در آخر روی Next کلیک کنید.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

بعد از کلیک کردن روی آیکون Next، یک پیام برای شما آورده می شود که می گوید آیا شماره موبایل شمار درست است یا خیر. اگر درست می باشد روی OK کلیک کنید.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

اکنون نوبت به آن می رسد تا کدی را که به موبایل شما پیامک می شود، در داخل مکان مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن روی Next کلیک کنید.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

نام مورد نظر خود را در مکان مشخص شده وارد نمایید. همچنین می توانید با کلیک کردن روی آیکون دوربین مانندی که در تصویر مشاهده می کنید، عکس مورد نظرتان را قرار دهید. بعد از آن روی Next کلیک کنید.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

با تمام کردن این مراحل، پیام رسان آی گپ بر روی سیستم عامل ویندوز شما نصب خواهد شد و می توانید از فضای آن استفاده نمایید.

نصب آی گپ بر روی ویندوز

مرتبط با این پست :

آموزش نصب پیام رسان آی گپ igap در اندروید

( 2.5 از 5 ) از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا