آموزش تلگرام

آموزش تصویری دریافت ایمیل Gmail در تلگرام

دریافت gmail با تلگرام / یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار و مشهور، تلگرام می باشد. تلگرام به واسطه امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته است کاربران بسیاری را جذب خود کند. شاید برای شما کار سختی باشد که هر روز برای چک کردن ایمیل های خود به برنامه آن مراجعه کنید یا حتی وارد سایت جیمیل شوید تا پیام های خود را مشاهده نمایید. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که خیلی راحت و سریع تمامی ایمیل های خود را در تلگرام دریافت و مطالعه نمایید.

Telegram 1 دریافت gmail با تلگرام

دریافت gmail با تلگرام

 

یکی از اتفاقاتی که باعث منحصر به فرد شدن تلگرام شده است، به وجود آمدن ربات های تلگرامی می باشد. حتی برنامه نویسان بسیاری نیز ربات نویسی تلگرام را انجام می دهند و از این روش کسب درآمد می کنند. با استفاده از این ربات ها می توانید کارهای بسیاری را انجام دهید. در واقع دریافت ایمیل در تلگرام را نیز با استفاده از این ربات های تلگرام، می خواهیم انجام دهیم. در ادامه مطالب آموزش کامل را به شما خواهیم داد. آخرین نسخه این برنامه را می توانید از لینک های زیر دانلود کنید:

–>دانلود تلگرام برای اندروید

–>دانلود تلگرام برای کامپیوتر

 

دریافت جیمیل های دریافتی در تلگرام

همانطور که در قسمت قبل به شما گفته شد، برای برقرای ارتباط با جیمیل باید از ربات استفاده نمایید. در ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید. سپس ربات جیمیل را باید باز کنید. برای این کار به داخل صفحه پیام خود شوید و در آنجا این عبارت را تایپ کنید و پیام gmailbot@ را برای خود ارسال نمایید. پس از ارسال کردن این پیام، کافی است روی آن کلیک کنید تا وارد این ربات شوید. البته اگر می خواهید سریعتر این کار را انجام دهید، می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–>ربات جیمیل

در صفحه این ربات دستور Start را انتخاب نمایید تا فعالیت آن برای شما آغاز شود.

Telegram 2 دریافت gmail با تلگرام

اکنون شما باید به این ربات این اجازه را بدهید که جیمیل های شما را دریافت کند و در واقع به این معنی که از شما می خواهد به او اجازه دهید تا به اطلاعات جیمیل شما دسترسی داشته باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، روی لینک مشخص شده کلیک کنید تا این اجازه به ربات داده شود.

Telegram 3 دریافت gmail با تلگرام

در صفحه ای که برای شما باز می شود، open را انتخاب نمایید.

Telegram 4 دریافت gmail با تلگرام

اکانت جیمیل مورد نظر خود را جهت دریافت پیام ها در تلگرام انتخاب کنید.

Telegram 5 دریافت gmail با تلگرام

در اینجا دوباره باید به این ربات این اجازه را بدهید تا به اکانت شما دسترسی داشته باشد. برای این کار روی دکمه Allow کلیک کنید.

Telegram 6 دریافت gmail با تلگرام

اکنون می توانید جیمیل های خود را در تلگرام دریافت کنید. حال می خواهیم در مورد مدیریت کردن این ایمیل های دریافتی مطالبی را به شما ارائه کنیم.

مدیریت کردن ایمیل های دریافتی در تلگرام

زمانی که برای شما ایمیلی ارسال می شود، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بخشی از ایمل به شما نمایش داده می شود. برای دیدن متن کامل ایمیل خود، باید گزینه Show More یا گزینه کناری آن را انتخاب نمایید.

  آموزش مشاهده دستگاه های متصل به اکانت تلگرام Active Sessions Telegram

Telegram 7 دریافت gmail با تلگرام

پس از انتخاب کردن گزینه Actions، یک سری دستورات به شما نمایش داده می شود. این دستورات همان دستوراتی می باشند که در برنامه یا سایت ایمیل از آن ها استفاده می کنید. این دستورات عبارتند از: پاسخ دادن به ایمیل، پاک کردن، فوروارد کردن و …

Telegram 8 دریافت gmail با تلگرام

با نوشتن / و یک سری دستور در مقابل آن، می توانید انواع کار ها را به راحتی انجام دهید برای مثال:

start/ — برای شروع و اجازه دادن به فعالیت ربات

new/ — برای ارسال یک ایمیل جدید

settings/ — برای ورود به بخش تنظیمات این ربات

stop/ — برای غیرفعال کردن ربات

Telegram 9 دریافت gmail با تلگرام

از این کد ها به صورت دلخواه و مصرف خود، می توانید استفاده نمایید. همچنین اگر تمایل دارید می توانید دوباره از اول این کار را برای یک اکانت دیگر انجام دهید.

 

 

( 4.2 از 5 ) از 8 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا